Gå til innhold

Synes du det er flaut å ha kraftigere legger enn kjæresten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte lagt merke til at menn har veldig spinkle legger. Ihvertfall kjæresten min. Mye spinklere enn meg. Dette synesd jeg er flaut, og jeg skjønner at jeg ikke kan gå i skjørt og sånn ved siden av han. Er ganske slank selv , men de leggene er kraftige. Tenkte ikke så mye på det når jeg vart sammen ex`n min, for han hadde muskuløse legger, men nå må dette skjules. Andre som har det likedan , og noen som har tips til hvordan man får leggene slankere?

Anonymous poster hash: 3d506...cde
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men du får ikke leggene nevneverdig slankere.

Og ja, jeg har kraftigere legger enn mannen min, men jeg har holdt ut ved siden av ham i snart 20 år. Det har vært hardt, men jeg har klart det!

Anonymous poster hash: ef8ed...3fc
  • Liker 9
Skrevet

Nei, vi bare ler av det :)

Skrevet

Jeg har større legger enn kjæresten min, og jeg bryr meg ikke. Jeg hadde ikke sett ut om jeg skulle hatt hans legger =)

Gjest Jørild
Skrevet

Nei, det tenker jeg overhode ikke over. Jeg vet ikke hvordan legger han har engang i forhold til mine, og det hadde uansett ikke stoppet meg å gå i skjørt sammen med han.

• Liker 2
Skrevet

Tenk over det.. Sånn virkelig tenk over det.. Elsker du ham noe mindre på grunn av dette? Elsker han deg noe mindre?

Er det så forbanna viktig hvordan dere ser ut for andre om dere elsker hverandre og har det bra sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte lagt merke til at menn har veldig spinkle legger. Ihvertfall kjæresten min. Mye spinklere enn meg. Dette synesd jeg er flaut, og jeg skjønner at jeg ikke kan gå i skjørt og sånn ved siden av han. Er ganske slank selv , men de leggene er kraftige. Tenkte ikke så mye på det når jeg vart sammen ex`n min, for han hadde muskuløse legger, men nå må dette skjules. Andre som har det likedan , og noen som har tips til hvordan man får leggene slankere?

Jeg har slankere lår (og muligens legger) enn samboeren min, men jeg har veldig lite fett der, mens hun har mest der. Jeg har det over magen, mens hennes er på beina/baken

Anonymous poster hash: 0d6ed...69e

Skrevet

Jeg synes egentlig at det ser bedre ut med litt kraftige legger på damer, enn f.eks kjempedigre lår og smale legger. Du får bare lure ham til å begynne med en form for trening som gir store leggmuskler om du ikke klarer å forsone deg med dette. - Kjæresten er tidligere skøyteløper og jeg kommer aldri noen sinne til å få kraftigere legger, lår eller rumpe, uansett hva jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Som tidligere danser har jeg kraftig muskulatur i lår og legg, det er synlig og jeg har problemer med å finne støvletter som passer over tykkleggen.

Men til tross for at vi har bodd sammen i 22 år, har jeg ennå ikke tenkt over hvordan hans legger og lår er i forhold til mine, men mest sannsynlig er mine legger en god del større enn hans.

Og jeg lar i alle fall ikke hans muskler, eller eventuelt mangel på sådanne, hindre meg i å gå i skjørt for å skjule at mine muskler kan være større enn hans.

Anonymous poster hash: e2ea5...614
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller stilt meg selv spørsmålet: Har jeg mer hår enn kjæresten min? :tommelsmil:

Anonymous poster hash: ef8ed...3fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri slått meg å sammenligne meg selv med en mann, å sammenligne seg med andre i det hele tatt er en uting som bare gir negativitet i livet.

Anonymous poster hash: a6e92...dcd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den tanken har aldri falt meg inn. Utrolig hva folk har komplekser for :fnise:

Anonymous poster hash: 4903b...254
  • Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Slutt å bekymre deg over ting som dette, så skal du se hvor mye lettere tilværelsen og tankene blir. Kan ikke love at leggene blir lettere også, men man kan aldri vite. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Få han til å trene mer da, så slipper du å synes at det er så flaut....

Men nesten litt utrolig hva dere jenter henger dere opp i til tider.... o.O

Anonymous poster hash: 1b905...30a
AnonymBruker
Skrevet

Storebror kommenterte til lillesøster en dag: "Du har større legger enn de fleste menn jeg kjenner." Og hun er 1,60 cm og veier ca 50 kg og er ca utrent. Muskuløsitet ligger i familien. Smal ramme, så hun klarer å være muskuløs selv om hun har lav BMI.

Jeg har høyere BMI enn henne og har enorme legger. Joda, har litt mer fett enn henne, men når jeg strammer leggene så blir mesteparten av leggen hard og man ser hakket der muskelen begynner så det er mye muskler der. De fleste menn har mindre legger enn meg... Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om akkurat det. Mannen til storebror påstår at leggene mine er ett av mine beste trekk. Men det er jo tydelig at han liker naturlig muskuløsitet, han er jo gift med storebroren min. :P

Anonymous poster hash: 331d6...48e
Gjest Jon Are
Skrevet

ja, jeg skjønner trådstarter. synes ikke det passer jeg heller. som menn flest har jeg også smale legger, eller hadde da. nå har jeg trent de skikkelig opp, så vi slipper det problemet om jeg skulle få meg en kjæreste.

med hilsen fra :

jon are

Skrevet

Jeg har mer muskuløse legger enn kjæresten, men kanskje TS mente fett? Er ikke sikker. :P

Er ikke spesielt flaut, kjæresten er misunnelig på leggene mine han. :ler:

Skrevet

Jeg vet ikke, har ikke tenkt over det.

Leggene mine er ganske store blitt, fordi jeg trener dem. Bryr meg ikke om det er større enn kjærestens, vil tro de er det. Og uansett trenger du ikke bry deg om hva andre tenker om leggene dine

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...