Gjest Jon Are Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg begynte etter jul med å endre kosthold og trene, og ser at det har gitt bra resultater så langt. Ikke har jeg sultet meg heller, pga mange gode tips på nettet og ikke minst lavkarbo. Hvilken velsignelse! At jeg ikke har tenkt på dette før. Mye enklere å holde vekta og å gå ned i vekt med dette. Jeg kjører ikke fullt på lavkarbo diett engang, men kutter ut alle karbohydrater tio middag. Dvs lager en salat og en god dressing til middagen. Ingen ris, pasta eller poteter. Resten av dagen spiser jeg brød (fedon sitt) og litt egg , cottage cheeze og unner meg litt sjolkolade. Dette har virkelig fungert. Andre som har lyst til å dele sine erfaringer med et modarat lavkarbo kosthold? Med hilsen fra: Jon Are
Pringle Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg spiser karboredusert - har litt potet, ris eller pasta til middag, men ikke så mye som før, knekkebrød med pålegg, men oftest blir det måltider hvor det ikke er "påkrevet" med noe tradisjonelt stivelsesholdig. Jeg har gått ned i vekt pga kaloriunderskudd, men ved å kutte mest i karbohydratene synes jeg at jeg ikke har måttet avstå fra noe som jeg gjerne vil ha, jeg har beholdt det som smaker best og gir meg mest overskudd og næring. Det er ikke noe galt med karbohydrat i seg selv, men store mengder av det passer best som energitilskudd for fysisk aktive, normalvektige og undervektige som sliter med for liten appetitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå