AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hei, jeg har vært på hudanalyse, og kjøpt litt elixirprodukter. Flere av tingene skal jeg ikke bruke så ofte, så har ikke prøvd ut alt ennå, men jeg har noen fryktelig noob-spørsmål. Hudpleieren sa nok dette til meg, men jeg husker ikke, siden hun sa veldig mye. Gentle cleanser: skal man massere den inn i huden med fingrene eller bruke bommulspads? Skal man ha vann på huden først og skumme den opp som såpe, eller bare massere inn i tørr hud og skylle av? Øyekrem: skal den på før dagkrem/nattkrem eller etter? Om man evt bruker niactil under nattkremen eller dagkremen; skal den på før eller etter niactil? Resten fikk jeg med meg.. Anonymous poster hash: ebe8c...3a6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Gentle Cleanser: Fukt ansiktet og maser inn clenseren. skyll godt. Øyekrem: Spiller ikke så stor rolle, men jeg tar den alltid på før dag/nattkrem. Niacil: Har ikke brukt denne, men tror det er et slags serum som skal under dag/nattkrem. Ring og hør med salongen hvis du er usikker Anonymous poster hash: ef3d0...8fd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Gentle Cleanser: Fukt ansiktet og maser inn clenseren. skyll godt. Øyekrem: Spiller ikke så stor rolle, men jeg tar den alltid på før dag/nattkrem. Niacil: Har ikke brukt denne, men tror det er et slags serum som skal under dag/nattkrem. Ring og hør med salongen hvis du er usikker Anonymous poster hash: ef3d0...8fd Du er gull, tusen takk! Anonymous poster hash: ebe8c...3a6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Niactilen skal på før dag/nattkrem. Den kan også brukes rundt øynene (kun der det er bein, ikke helt inntil våtkantene), brukes før øyekremen. Anonymous poster hash: 63a74...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå