Gå til innhold

Kontaktannonser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen her som vet hvor (bortsett fra her på KG, da 8) ) jeg finner seriøse kontaktannonser, helst med gode profiler og søkemuligheter?

Har selv forsøkt å legge inn en annonse her, men fikk ikke noe respons. Kanskje det var noe jeg skrev...

Her i forumet ser det iallefall ut til at det er et flertall av damer som allerede har en kjæreste, samboer eller ektemann her. Det er vel også naturlig med diskusjoner som "Barn & Familie", "Bryllup", "Graviditet", "Samliv" og "Seksualitet"...

PS. Skriv noen oppmuntrende ord til meg, da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er sikkert mange damer med kjæreste, samboer, ektemenn og en haug med barn her ja... :) det er jo tross alt kvinneguiden... jeg derimot, er fri og singel... kontaktannonser ja... har ikke prøvd det selv, men har sett noen sider her og der... www.akontakt.net er en ganske ok side tror jeg, det samme er www.finnenvenn.no

du kan jo prøve dem til og begynne med :) men, så er det noen som sier da... at den rette finner du ikke ved å lete, han/hun bare dukker opp når du minst venter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tipset, bompi. Hadde ikke vært på finnenvenn før. Surfet litt rundt der. Ok side, men det så ikke ut til å være det helt rette stedet for meg. Finner liksom ingen på mitt eget "nivå".

Når en ikke ofte er med på "utelivet", er det vel små sjanser for at hun uventet skulle dukke opp, tror jeg. Så da prøver man andre måter - som f.ex. annonser. Vet det finnes mange tapere der - er i såmåte selv en slik.

Ja, ja... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...