Pimpel Skrevet 8. april 2014 #1 Del Skrevet 8. april 2014 Kan jeg bruke en hjemmestrikket bolero, i fargen krem, til en ivory brudekjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. april 2014 #2 Del Skrevet 8. april 2014 Kommer ann på hvilke tekstiler du har ellers. Bilde? Noen ganger kan det bli for grovt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimpel Skrevet 8. april 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2014 Det er en blondekjole. Jeg tror det vil bli fint. Det er til bruk på kvelden, for vi skal være utendørs. Men hvordan vil fargene passe sammen? Hva ville dere brukt utenpå en blondekjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 8. april 2014 #4 Del Skrevet 8. april 2014 Det tenker eg blir fint. Jakka vil vere ein tanke mørkare/meir gylden enn kjolen. Ivory (elfenben på norsk, den er ganske kvit) og krem går i samme fargeskala i mine auger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimpel Skrevet 10. april 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2014 Takk for svar. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Og om jeg i det hele tatt trenger et sjal / bolero / jakke e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå