Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har da en eks som jeg gikk fra rundt juletider. Grunnen til at jeg ikke ville være med han er at han mangler sosiale antenner, er generelt veldig negativ til det meste, omstendig, brauten, klager mye etc. Jeg finner det vanskelig å fortelle han at dette er grunnen til at jeg dro, og heller skyldt på noe gammel flørting han holdt på med overfor venninner av seg...og at jeg ikke klarer å føle meg som nummer en (som forsåvidt også stemmer).

Han maser og maser nå på at vi må bli sammen igjen, at vi hadde det så fint og ikke minst så kan han ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke vil.

Er det ikke veldig slemt å si at det er pga personligheten? Føler jeg tråkker over en grense da..

Noen som har vært borti lignende? At en må forsvare overfor eksen hvorfor en dro?

Anonymous poster hash: ac237...429

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å forsvare, men fortell sannheten!

Anonymous poster hash: 65f39...b68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville fortalt sannheten.

Anonymous poster hash: 3491f...26b
Skrevet

Det er bedre at han vet sannheten. Da kan han jobbe med det slik at ikke han ødelegger forhold gang på gang uten å vite hvorfor. Det er viktig at han vet hva han må jobbe med.

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo fortelle det så han får mulighet til å korrigere seg. Å klage f.eks. er ikke delv av personlighet, det er uvane.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre at han vet sannheten. Da kan han jobbe med det slik at ikke han ødelegger forhold gang på gang uten å vite hvorfor. Det er viktig at han vet hva han må jobbe med.

Han har nok hørt det før fra alle de andre som har dumpet han. Tvilsomt at en mann på 45 år endrer seg fra å være en pessimist til optimist..

Han har nok dessverre gjort samme tabbene med meg og med mange før meg..

Anonymous poster hash: ac237...429

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger kanskje ikke å gå helt i detalj, men nevne negativiteten hans? Det er jo et stort problem bare det.

Anonymous poster hash: 01f36...ba2

• Liker 4
Skrevet

Vet hvordan det er, har hatt en slik eks selv. Forferdelig slitsomt. Enda han visste om sine feil klarte han ikke å endre seg. Det er synd, men om man ikke klarer å gjøre noe med sin oppførsel så er man "dømt" til å enten forbli singel, eller finne en som klager og syter like mye. Håper på sistnevnte for min eks ihvertfall... Tror de hadde vært en perfect match :fnise:

Skrevet

Negativitet - ok å si.

Mangler sosiale antenner - ikke ok å si.

• Liker 2
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Han fortjener å vite sannheten.

Skrevet

Må vi alltid utbrodere hvorfor vi velger å dra vår vei i et forhold?

• Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet

Fortell han sannheten;)

Skjønner ikke hvorfor ikke du kan fortelle han sannheten....

Skrevet

Negativitet - ok å si.

Mangler sosiale antenner - ikke ok å si.

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor?

Fordi det ene er mer selvforskyldt enn det andre.

Gjest chisandra
Skrevet

Du må fortelle han at han har en personlighet som ikke tiltrekker deg. Det er da en ærlig sak?

Da burde hvertfall masingen hans stoppe.

Skrevet

I så fall bør det spesifiseres hvordan han mangler sosiale antenner. Noen konkrete situasjoner.

Skrevet

Fordi det ene er mer selvforskyldt enn det andre.

Mer selvforskylt, men sosiale antenner (oppførsel) går an å endre det også.

Skrevet

Det går jo an å seie at du følte at dere var veldig ulike. Forskjellig personlighet, og væremåte. Du får bare sette foten ned og forklare at det var ikkje ein enkelthendelse, du bare følte at det ikkje funka. Og om du ikkje vil bli saman med han igjen, så bare si det klart og tydelig. :)

Skrevet

Mer selvforskylt, men sosiale antenner (oppførsel) går an å endre det også.

For noen, ja. Andre sliter sosialt hele livet.

Skrevet

Hvis du sier hvorfor, så må du være forberedt på "Nå har jeg sluttet å være negativ, så da kan vi vel bli sammen igjen? "

Sier ikke at du ikke skal nevne personligheten hans, men da må du kanskje forklare at du ikke vil ha ham selv om han endrer seg..og da blir vel hele greia litt rar. Med mindre du ønsker ham tilbake, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...