AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg er 22 år og dater en mann på 37. Han er veldig snill og god, har tonnevis av kjemi og er sterkt tiltrukket av hverandre. Men allikevel tenker jeg en del hva en mann i den alderen kan se i en jente som kun er i starten av tyveårene. Kjenner jeg er litt redd for at det aldri kan bli seriøst pga aldersforskjell, og at han ser på meg som et "barn" og kanskje aldri vil få samme respekt for meg som for kvinner på hans egen alder. Noen som kan dele erfaringer med aldersforskjell? Anonymous poster hash: 92e87...0ef
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Samboeren min er 19 år eldre enn meg. Vi ble sammen når jeg var 20, nå er jeg godt over 40 og vi har det fortsatt helt topp sammen. Det begynte med kjemi og humor og utviklet seg til dyp kjærlighet. Fordelen er jo at han har vært veldig sikker på seg selv og stødig. Ingen tegn til usikkerhet og sjalusi. Vi vet hvor vi har hverandre og har ikke noe drama i forholdet. Anonymous poster hash: f0cc5...980 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Samboeren min er 19 år eldre enn meg. Vi ble sammen når jeg var 20, nå er jeg godt over 40 og vi har det fortsatt helt topp sammen. Det begynte med kjemi og humor og utviklet seg til dyp kjærlighet. Fordelen er jo at han har vært veldig sikker på seg selv og stødig. Ingen tegn til usikkerhet og sjalusi. Vi vet hvor vi har hverandre og har ikke noe drama i forholdet. Anonymous poster hash: f0cc5...980 Så flott. Er slik jeg håper det utvikler seg. Hilsen ts Anonymous poster hash: 92e87...0ef
cattleya Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg har en generell regel om at hvis vi ikke vokste opp med de samme barne-tv programmene så er aldersforskjellen for stor.... Ville også vært skeptisk til en mann som var mye eldre enn meg fordi jeg ville tenkt at han muligens ikke var moden nok til å håndtere kvinner på sin egen alder... Det sagt så har jo rarere ting skjedd enn at en eldre mann og en yngre kvinne finner lykken.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Ikke tenk så hardt på hva andre tenker, det viktige er at dere to har det bra. 15 år er helt normalt, kjenner mange som har den aldersforskjellen. De jeg kjenner med størst aldersforskjell er 31 år i aldersforskjell.Funker helt fint. Han er i 60 årene og hun i 30 årene. Har vært sammen i 12 år eller noe. Kos deg med kjæresten din. Anonymous poster hash: 18e71...4f5
Nuttery Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Er i ca samme situasjon som deg TS, bare ikke helt like aldre Tenker det samme som deg. Følger med på tråden.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Ikke tenk så hardt på hva andre tenker, det viktige er at dere to har det bra. 15 år er helt normalt, kjenner mange som har den aldersforskjellen. De jeg kjenner med størst aldersforskjell er 31 år i aldersforskjell.Funker helt fint. Han er i 60 årene og hun i 30 årene. Har vært sammen i 12 år eller noe. Kos deg med kjæresten din.Anonymous poster hash: 18e71...4f5 Er egentlig ikke så redd for hva andre tenker. Men er mer redd for at han bare bruker meg for å ha det litt moro. For vi er jo intellektuelt sett på forskjellige plan. Jeg er jo ikke dum, men har kun bestått vgs. Han har en toppjobb og veldig god utdannelse. Så føler at han kanskje aldri helt kan like den jeg er på innsiden. Men på en annen side virker han så trygg med seg selv, og det merker jeg at påvirker meg så det går seg vel til. TsAnonymous poster hash: 92e87...0ef
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Har dere ikke snakka sammen om følelser, hva dere ønsker videre fremover, osv? Kan være en smart ting å gjøre om man er usikker på om det kan bli noe seriøst eller ei. De fleste menn er som regel ærlige når man spør direkte om disse tingene. Er forøvrig sammen med en som er 10 år eldre, og jeg er like gammel som deg. Er ikke like stor forskjell som hos dere, but still. Vi er i samme situasjon som dere ved at jeg studerer og han har fast jobb. Bortsett fra det koser vi oss veldig sammen, kan ha veldig lange samtaler og diskusjoner om både dype og useriøse ting, og vi passer ellers ganske godt sammen. Men han anser seg selv om litt umoden til tider, mens jeg er en veldig moden person. Vi er i et seriøst forhold, forresten. Anonymous poster hash: f2c43...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå