AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Du som har prøvd dermaroller. Vil du anbefale dette til andre? Eller hadde det liten effekt? Hva funker det best på? Store porer? Rynker? Aknearr? Lurer på å kjøpe. Voksen hud med noe store porer. Anonymous poster hash: a16e9...045
Suss81 Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg bruker dermaroller. Først brukte jeg den to ganger om dagen i to uker og nå bruker jeg den en gang i uken. Det er ikke noe vidunderkur, men jeg har iallefall fått mye jevnere hud over tid. Store porer rundt munnvikene ble også betydelig redusert og arr etter nye kviser ble borte mye fortere. Jeg inbilder meg også at små linjer i ansiktet ble redusert også. Bare husk å bruk en skikkelig rik fuktighetskrem etterpå fordi man blir temmelig stram i maska etterpå. En kompis av meg ble også skikkelig rød, sånn tomatrød. Jeg er litt usikker på om det bare var dermarolleren eller om det var en kombinasjon med min nye hudpleierutine som gjorde magien, men huden min er iallefall mye penere.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg forventer ingen mirakelkur. Det vet jeg ikke finnes. Men en forbedring er alltid velkommen Ser at de ikke koster skjorta på eBay, så jeg tror jeg skal prøve. Anonymous poster hash: a16e9...045
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Men er det noe man bør se etter når man skal kjøpe? Ser på de med 540 nåler på 1.5 mm Hvordan renses disse? Anonymous poster hash: a16e9...045
Suss81 Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg har den med 0,5 mm. Tror den med 1,5 er beregnet til bruk på kroppen mot celluitter å sånn og ikke til ansiktet. Selve rullen må du desinfisere etter hvert bruk så du ikke dytter bakterier under huden din. Rullen lager masser av små "sår" å man vil ikke ha ulumskheter dyttet nedi der.
Suss81 Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Send meg en PM så kan jeg vise deg bilder av hvordan den funket på huden min Tatt før-underveis-nå bilde MEN jeg har brukt den originale rollern jeg da, med den beroligende kremen etterpå, vet ikke om det har noe å si på resultatet.
Miss-Grey Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg brukte mye tid på research før jeg begynte med dermarolling, og anbefaler deg å gjøre det samme. Jeg valgte en med nåler på 1,5 mm. Dessverre er det veldig varierende kvalitet på det du får på Ebay. På denne siden kan du lese en vurdering av 540-nålsrullene fra Ebay (du må skrolle ned litt). Vurderingen er riktignok gjort av en konkurrent, men bildene taler for seg selv. Du bør passe på at det går seks uker mellom hver behandling når du bruker så lange nåler, hvis ikke skader det kollagenproduksjonen i huden din mer enn det stimulerer på en positiv måte (jeg har lest en forskningsrapport om dette, men klarer ikke å finne den igjen for øyeblikket). Jeg har observert at flere brukere her inne og diverse bloggere skriver at de bruker rollere på 1,5 - 2 mm flere ganger i uka og mener at det fungerer, men forskningen som er gjort på feltet viser som sagt noe helt annet. Min teori er at de som driver med dette stadig forårsaker hevelser i huden, som får den til å se jevnere ut på kort sikt, men ødelegger den på lengre sikt. Jeg har hatt veldig god effekt på dype arr i panna med dermarolling, men har erfart at det blir en hevelse den første uka som kan forveksles med en permanent forbedring. Når hevelsen legger seg tar det fire-fem uker før området har leget seg selv, og du kan se det ferdige resultatet.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Keiserens nye klær produkt spør du meg... Men for skjønnheten vil sikkert ganske mange stikke hull i hele ansiktet i håp om at de blir finere, jeg holder meg ihvertfall unna. Anonymous poster hash: e17eb...644
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Send meg en PM så kan jeg vise deg bilder av hvordan den funket på huden min Tatt før-underveis-nå bilde MEN jeg har brukt den originale rollern jeg da, med den beroligende kremen etterpå, vet ikke om det har noe å si på resultatet. Jeg brukte mye tid på research før jeg begynte med dermarolling, og anbefaler deg å gjøre det samme. Jeg valgte en med nåler på 1,5 mm. Dessverre er det veldig varierende kvalitet på det du får på Ebay. På denne siden kan du lese en vurdering av 540-nålsrullene fra Ebay (du må skrolle ned litt). Vurderingen er riktignok gjort av en konkurrent, men bildene taler for seg selv. Du bør passe på at det går seks uker mellom hver behandling når du bruker så lange nåler, hvis ikke skader det kollagenproduksjonen i huden din mer enn det stimulerer på en positiv måte (jeg har lest en forskningsrapport om dette, men klarer ikke å finne den igjen for øyeblikket). Jeg har observert at flere brukere her inne og diverse bloggere skriver at de bruker rollere på 1,5 - 2 mm flere ganger i uka og mener at det fungerer, men forskningen som er gjort på feltet viser som sagt noe helt annet. Min teori er at de som driver med dette stadig forårsaker hevelser i huden, som får den til å se jevnere ut på kort sikt, men ødelegger den på lengre sikt. Jeg har hatt veldig god effekt på dype arr i panna med dermarolling, men har erfart at det blir en hevelse den første uka som kan forveksles med en permanent forbedring. Når hevelsen legger seg tar det fire-fem uker før området har leget seg selv, og du kan se det ferdige resultatet. Hvilken skal man kjøpe da? Anonymous poster hash: 3696f...37f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Kjøpte en ZGTS og det virker seriøst. i hvert fall hjemmesiden. Men vet jo ikke om jeg fikk en kopi (selv om alle nålene ser rette og fine ut, virker solid og den ble sendt fra UK). Har uansett prøvd den nå, så får vi se om jeg er 10 år yngre neste uke Anonymous poster hash: a16e9...045
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Hvilken skal man kjøpe da? Anonymous poster hash: 3696f...37f Dr. Roller er blant de beste. Kjøpes her. Anonymous poster hash: 5981c...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå