Gå til innhold

Jentesex på VIP Room i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en 27 år gammel jente som er lett bifil, dvs at jeg har prøvd jentesex 4-5 ganger. Har type, men han synes heldigvis det er greit at jeg koser med jenter av og til. Mange gutter liker jo slikt :)

Jentene jeg tidligere har hatt sex med har jeg møtt på byen osv. Men jeg så tilfeldigvis på Trekant på NRK nettsiden her om dagen og da var de på sex klubben VIP Room i Oslo, og jeg synes jentene der så ganske "fristende" ut. De begynte å kysse og jeg tipper at mere skjedde etter hvert.

Her er forresten linken: http://tv.nrk.no/serie/trekant/mynt15000809/sesong-1/episode-8

Jeg skjønte det som at her kommer folk og har uforpliktet sex bare for gøy (følelsene legger man hjemme) og det synes jeg virket spennende. Jeg pirres av å møte en jente der som jeg kan kose meg med og kanskje ha med typen hvis det er OK for henne.

Men har noen erfaringer herifra? Er det sånn at man avtaler hvem man møter der på forhånd eller tar man det litt mer "på sparket"? Det er jo bare par der, så da må vi jo møte et par der begge partene blir med. Vi bor ikke i Oslo men vurderer å ta en helgetur ned en gang bare for å sjekke det ut.

Jeg forstår det slik at man ikke må presses til noe som helst der, så hvis det ender med at bare jeg og typen har sex der mens kanskje noen ser på virker det også spennende. Men litt jentesex i trygge omgivelser hadde vært gøy :)

På forhånd takk for svar.

Anonymous poster hash: 11628...ceb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare par på vip. På lørdager er det bare par og single jenter, og da kan man koble, både med single jenter, eller jenter i par, siden det også er andre som er ute etter det samme som deg. Andre dager i uka er det mye single menn der, men det hender man kan treffe jenter da også.

Noen bare reiser dit og treffer folk spontant, andre avtaler treff på forhånd via sider som cupido og lignende.

Anonymous poster hash: c47b6...680
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare par på vip. På lørdager er det bare par og single jenter, og da kan man koble, både med single jenter, eller jenter i par, siden det også er andre som er ute etter det samme som deg. Andre dager i uka er det mye single menn der, men det hender man kan treffe jenter da også.

Noen bare reiser dit og treffer folk spontant, andre avtaler treff på forhånd via sider som cupido og lignende.

Takk for raskt svar :)

OK, men det hørtes jo faktisk bedre ut. Tror vi satser på en lørdag da, for mange single menn virker litt vel masete. Ble egentlig ganske pirret av den scenen i boblebadet, og de jentene var jo veldig søte :)

Jente 27

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det forresten med anonymitet der, blir det opprettholdt av alle parter?

Jeg vil jo tro at det som skjer på slike klubber blir der, det er vel i alles interesse? Det er jo ikke alltid like kjekt å kanskje møte noen man har lekt med der inne når man f.eks. er ute med noen venninner eller noe. Da bør man kanskje bare late som ingen ting :)

Jente 27

Skrevet

Det er taushetsplikt, og ikke lov å ha med mobil/kameraer eller lignende inn.

AnonymBruker
Skrevet

Er man helt naken? Eller påkledd? Tenkte bare på om folk kunne få med seg videomobiler inn og sånt. :/

Anonymous poster hash: 6ec29...68b

Skrevet

Nei, man låser det inn i skap :)

AnonymBruker
Skrevet

Er man helt naken? Eller påkledd?

Undertøy.

Anonymous poster hash: 07b8e...e69

AnonymBruker
Skrevet

I sexsonen er man naken eller m.sexy undertøy, samme med baren etter et gitt klokkeslett. Mobiler osv legges i låsbart skap, og jeg har aldri opplevd at det tulles med, og de er svært nøye med at disse reglene blir fulgt.

Ang diskresjon er regelen at man ikke hilser, hvis man møter folk andre steder, dette har blitt overholdt de gangene jeg har opplevd det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I sexsonen er man naken eller m.sexy undertøy, samme med baren etter et gitt klokkeslett. Mobiler osv legges i låsbart skap, og jeg har aldri opplevd at det tulles med, og de er svært nøye med at disse reglene blir fulgt.

Ang diskresjon er regelen at man ikke hilser, hvis man møter folk andre steder, dette har blitt overholdt de gangene jeg har opplevd det.

Bra å høre at de er nøye med reglene der. Trygghet og gjensidig respekt er veldig viktig i en slik setting :)

Jente 27

Skrevet (endret)

Undertøy.

Anonymous poster hash: 07b8e...e69

Eller naken....

Det er høy grad av diskresjon, og ingen går rundt med mobiler eller lignende og filmer. Da bærer det raskt ut på rævva.

Endret av Mike Waters
AnonymBruker
Skrevet

Eller naken....

Det er høy grad av diskresjon, og ingen går rundt med mobiler eller lignende og filmer. Da bærer det raskt ut på rævva.

Er det forresten mange som kommer bare for å se på den første gangen også, eller "forventes det" at man deltar? Har mest lyst til å delta, men om man blir litt nervøs virker det spennende å bare være en tilskuer også.

Dette er helt nytt for oss, så man vet jo ikke hvor god tid man trenger for å bli varm i trøya :)

Jente 27

Skrevet

VIP har egen nettside hvor alt det du spør om blir opplyst. :)www.viproom.no

Regler, temadager osv....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det forresten mange som kommer bare for å se på den første gangen også, eller "forventes det" at man deltar? Har mest lyst til å delta, men om man blir litt nervøs virker det spennende å bare være en tilskuer også.

Dette er helt nytt for oss, så man vet jo ikke hvor god tid man trenger for å bli varm i trøya :)

Jente 27

Det forventes ingenting av noen der inne. Jentene styrer hva som skal skje, og det blir slått hardt ned på folk som ikke utviser takt og tone.

Mange er bare tilskuere både første og andre gang.

Endret av Mike Waters
AnonymBruker
Skrevet

Vi ser også på dette som en mulighet :) Vi har undersøkt nærmere flere ganger men det har liksom aldri blitt til noe konkret

Vi er 25 forresten

Anonymous poster hash: 832e0...cc3
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe tilsvarende i Bergen?

Anonymous poster hash: f936e...37d
Skrevet

Finnes det noe tilsvarende i Bergen?

Anonymous poster hash: f936e...37d

Tror ikke det.

Det nærmeste blir vel å lage en profil på f.eks Cupido og samle noen par privat, men helt tilsvarende blir det jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å se på, så lenge du følger klesreglementet. På kvelder med single menn kan de være noe pågående, men da er det helt legitimt å be dem holde seg unna, men dersom du er ny anbefaler jeg å starte med en parkveld, hvor man slipper dette.

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å se på, så lenge du følger klesreglementet. På kvelder med single menn kan de være noe pågående, men da er det helt legitimt å be dem holde seg unna, men dersom du er ny anbefaler jeg å starte med en parkveld, hvor man slipper dette.

Hva er klesregelementet da? Hva om man vil ha sex uten at noen ser på?

Anonymous poster hash: 657a5...ea0

Skrevet

Hva er klesregelementet da? Hva om man vil ha sex uten at noen ser på?

Anonymous poster hash: 657a5...ea0

Undertøy eller naken.

Om man ikke ønsker at noen skal se på så er det muligens en dum ide å dra på swingersklubb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...