xinnia Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Mai 2013 var jeg så heldig å få arbeidspraksis .. fra 1 oktober fikk jeg prøveansettelse i 3 mnd. Ordnet slik at arbeidsgiver fikk lønnstilskudd fra NAV. 31.12 gikk prøvetiden ut, fikk da mail om at de forlenget prøvetiden med 1 mnd pga ikke oppnådd ønsket budsjett.. Denne mailen har nå kommet hver siste dag i slutten av måneden uten forvarsel ( den kommer sånn på slutten av arbeidsdagen)... standard frase" har tro på deg- men vi må se ann 1 mnd til" Jeg har flere ganger spurt om tips og råd til gjøre ting anderledes. Så nå er jeg da altså inne i min 7 mnd prøvetid.. I prøvetiden er det kun 14 dagers oppsigelse, jeg har ikke fått nøkkel til kontoret og det er eller ikke ordnet med fast arbeidsplass.. Har nå begynt å lure.. er dette utnyttelse fra arbeidsgiver? De har jo tiltak frem til juni at NAV skal betale 60% av lønnen min.. Det er jo rimelig klart at har jeg ikke klart å overbevise de til nå ( 4 mnds praksis + 6 mnd prøvetid) vil jeg vel ikke klare det på en mnd til? Jeg har ikke vært en dag syk fra jobb, er tilgjengelig på mail + tlf nærmest 24/7.. og får ikke noe annet enn positive tilbakemeldinger før denne mailen kommer.Men jeg får ikke inn ønsket salgs resultat.. Så hva gjør man.. fortsetter til man har funnet noe annet?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Syntes det er dårlig ansttelsespolitikk, jeg ville snakket med NAV om ny praksisplass. Det er veldig ustabilt å kunne vite om man har jobb neste måned kun en måned frem i tid. Anonymous poster hash: 72a05...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå