AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg meldte meg på en nettside for å møte folk for en ukes tid siden, og har enda ikke klart å tatt mot til meg og svare på noen av henvendelsene jeg har fått. Jeg leser alle, luker ut de jeg har null interesse av å svare og sitter igjen med kanskje ti stk som virker som ålreite typer som jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal si til. Spesielt hvis de har startet meldingen med å gi meg et kompliment. Setter veldig stor pris på henvendelsene, men vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og om jeg vil bli kjent med disse menneskene... Kanskje disse sidene ikke er noe for meg i det hele tatt. Hva bruker dere å gjøre? Blir folk veldig fornærmet hvis jeg aldri svarer eller bør jeg i det minste svare og si at jeg ikke er interessert? Hvor mange av de som kontakter dere tar dere kontakt med tilbake?Anonymous poster hash: 7d2fe...156
Sandie Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg har kontakt med maks 2-3 stk ad gangen, ellers føler jeg det blir for mye. En ad gangen er ofte det beste. Får jeg et komplimang fra en som virker grei pleier jeg å takke for det og stille et spørsmål ut i fra det jeg har lest i profilteksten hans. De uten bilde eller profiltekst svarer jeg aldri. Ellers svarer kun de jeg er interessert i. De jeg ikke er interessert i blir ignorert. Dette er noe jeg av erfaring har funnet ut er den beste måten å gjøre det på, for om man svarer noen for å gi beskjed om at man ikke er interessert vil de ofte fortsette å sende meldinger om hvorfor, osv..Går selvsagt an å blokkere dem da men jeg ser ikke noe poeng i å starte kommunikasjon med folk jeg ikke er interessert i på en nettside. Det beste er å følge magefølelsen
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Fint at du bruker tid, men om du ikke svarer på ei uke eller mer tror jeg du risikerer at noen av disse guttene som du i utgangspunktet ønsket å skrive med har gått videre fordi de ser at du har lest den for lenge siden uten å respondere Anonymous poster hash: 50718...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå