AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har lenge hatt misstanke om at kjæresten min stadig snoker på eksen sin facebook. Det var hun som gjorde det slutt med han. I dag da jeg kom hjem fra jobb så jeg at han satt på facebook og kikket på en kvinne. Han slo av iPaden så fort jeg gikk inn døren. Når han senere gikk ut for å være med noen kompisser så jeg at han hadde slettet loggen. Vi hr det også dårlig for tiden. Så nå gidder jeg ikke mer. Jeg skal til bunns i dette. Jenter og gutter, menn og kvinner! Hvordan ser jeg informasjonskapslene/cookies på google chrome på en iPad? Jeg klarer å finne de på en vanlig pc, men på iPad finner jeg dem ikke. På iPaden står det det kun ¨slett informasjonskapler¨. Jeg vil jo ikke slette dem, jeg vil se dem først! Noen som vet? Jeg må se før han kommer hjem! Anonymous poster hash: 2e69f...503
Gjest Fjotten Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Hvis han sletter loggen er det ikke mye du kan gjøre. Uansett, hvis han sletter loggen er det jo tydelig at han gjør noe han ikke burde. Spesielt siden han ikke er smart nok til å bruke incognitomode.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hvis han sletter loggen er det ikke mye du kan gjøre. Uansett, hvis han sletter loggen er det jo tydelig at han gjør noe han ikke burde. Spesielt siden han ikke er smart nok til å bruke incognitomode.. Selv om man sletter loggen, så lagres vel cookies likevel? ts Anonymous poster hash: c32e6...587
Påfugl Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 http://browsers.about.com/od/howtousemobilebrowser1/ss/safari-ipad-manage-browsing-history.htm
svamp Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 (endret) Når det kommer til opprativsystemet iOS. Så får du dessverre ikke sett cookies.kun loggen Endret 8. april 2014 av svamp
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Takk for svar. Jeg trengte ikke lete. Jeg latet som jeg hadde funnet, og han la alle kortene på bordet. Anonymous poster hash: c32e6...587 1
Påfugl Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Husk at snoking ikke nødvendigvis sier så mye om hvorfor det skjer da. Har gjort en god del snoking på ekser i mitt liv selv uten å legge noe spesielt i det. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Takk for svar. Jeg trengte ikke lete. Jeg latet som jeg hadde funnet, og han la alle kortene på bordet. Anonymous poster hash: c32e6...587 Hva skjedde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå