AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner det ikke, det er et tv program - et spill, hvor selvfølgelig de blir vist frem på sitt verste, for og lage mer show for oss som ser på. Men jeg blir kvalm av oppførselen til noen, som rakker ned på personene som er med, de lever livet og koser seg, om de ikke vinner - så har de iallefall fått venner for livet. Og dere som slenger drit om enkelte personer der inne, det er et spill, ikke glem det. Og de er mennesker akkurat som oss, så skjønner ikke hvorfor folk ser ned på de pga de er med i paradise hotel, ingenting er gale med og være med der, møte nye folk, sole seg, bade,drikke,kose seg også spille spillet såklart. Hadde bare dere hatt guts nok til og leve livet slik de gjør, faktisk tørre og gjøre noe sånt. Hadde likt og sett en av dere som rakker ned på de melde dere på, så hadde dere nok endret synet på det, for de har "regler" og følge, og de får tross alt oppgaver,for og lage kaos, for at de skal fange oppmerksomheten til vi som ser på. Og nei, jeg drar ikke alle under en kam, men er helt lavmål og rakke ned på de pga et valg de selv har tatt, fordi de ville gjøre det, de ville oppleve noe nytt. Man er kun ungdom en gang, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: d4613...d13 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner det ikke, det er et tv program - et spill, hvor selvfølgelig de blir vist frem på sitt verste, for og lage mer show for oss som ser på. Men jeg blir kvalm av oppførselen til noen, som rakker ned på personene som er med, de lever livet og koser seg, om de ikke vinner - så har de iallefall fått venner for livet. Og dere som slenger drit om enkelte personer der inne, det er et spill, ikke glem det. Og de er mennesker akkurat som oss, så skjønner ikke hvorfor folk ser ned på de pga de er med i paradise hotel, ingenting er gale med og være med der, møte nye folk, sole seg, bade,drikke,kose seg også spille spillet såklart. Hadde bare dere hatt guts nok til og leve livet slik de gjør, faktisk tørre og gjøre noe sånt. Hadde likt og sett en av dere som rakker ned på de melde dere på, så hadde dere nok endret synet på det, for de har "regler" og følge, og de får tross alt oppgaver,for og lage kaos, for at de skal fange oppmerksomheten til vi som ser på. Og nei, jeg drar ikke alle under en kam, men er helt lavmål og rakke ned på de pga et valg de selv har tatt, fordi de ville gjøre det, de ville oppleve noe nytt. Man er kun ungdom en gang, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: d4613...d13 Selv er jeg ikke noe fan av verken PG eller deltakerne. Nå har jeg ikke sett mer enn kanskje 2 min av nåværende sesong, og kanskje 3-4 episoder av det noen sinne. Og det er ikke spillet eller programmet jeg rakker ned på nå jeg sier det suger, det er folkene som er med. Det skyldes f.eks: Stygge folk som tror de er dritdigg = idiot Folk som er relativt dumme, f.eks sier idiotiske ting = ....... Hele spiller går ut på å lyge og manipulere = Generelt en dårlig ting å være "stolt" av. Backstabbing osv. Igjen, noen av deltakerne har under snittet i IQ uten tvil... Det å i det hele tatt ville være med på PG idag betyr egentlig at du mangler grunnleggende vurderingsevne eller har prioriteter som gjør det til en idiot i mine øyne. Så lenge du ikke faktisk bare er med for å kose deg. Jeg skulle gjerne vært med. jeg hadde bare solt meg, kost meg og nektet å spille spillet og bli sendt hjem når de gikk lei av meg. I steden for å drite meg ut og vise meg som en løgner og dårlig venn for hele Norge. Anonymous poster hash: ad9bd...b87 7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 PH = Psykisk Helse Anonymous poster hash: c9751...f6a 3
Fuglen Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 HVA ER PH OG PG?? Er så lei av dumme forkortelser som folk tror alle vet hva er... 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg skjønner det ikke, det er et tv program - et spill, hvor selvfølgelig de blir vist frem på sitt verste, for og lage mer show for oss som ser på. Men jeg blir kvalm av oppførselen til noen, som rakker ned på personene som er med, de lever livet og koser seg, om de ikke vinner - så har de iallefall fått venner for livet. Og dere som slenger drit om enkelte personer der inne, det er et spill, ikke glem det. Og de er mennesker akkurat som oss, så skjønner ikke hvorfor folk ser ned på de pga de er med i paradise hotel, ingenting er gale med og være med der, møte nye folk, sole seg, bade,drikke,kose seg også spille spillet såklart. Hadde bare dere hatt guts nok til og leve livet slik de gjør, faktisk tørre og gjøre noe sånt. Hadde likt og sett en av dere som rakker ned på de melde dere på, så hadde dere nok endret synet på det, for de har "regler" og følge, og de får tross alt oppgaver,for og lage kaos, for at de skal fange oppmerksomheten til vi som ser på. Og nei, jeg drar ikke alle under en kam, men er helt lavmål og rakke ned på de pga et valg de selv har tatt, fordi de ville gjøre det, de ville oppleve noe nytt. Man er kun ungdom en gang, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: d4613...d13 Så hvem av PH-deltakerne er du da? Hei på deg Anonymous poster hash: 6ba48...17e 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 PH-folka? Snakker vi syre/basisk her? Anonymous poster hash: 82d80...3fb 1
Chloe- Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Fordi de ikke tenker på hvilke konsekvenser diverse hendelser og uttalelser vil ha på resten av livet. Selv om noen nye dører åpnes er det LANGT flere dører disse ungdommene stenger. Og for hva? Litt TV-tid? Jeg ser på PH, og hetser ingen. Men jeg tenker jo mitt om folk med så lite selvinnsikt. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 HVA ER PH OG PG?? Er så lei av dumme forkortelser som folk tror alle vet hva er... Paradise Hotell. PG var en skrivefeil fra min side. Er vant med den forkortelsen fra et spill hvor det står for PhaseGate (portal) så fingrene mine gjorde slik de er vant til. skjeldent PH blir skrevet. Og blir aldri sett på Anonymous poster hash: ad9bd...b87
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Lukter jeg en Paradise-deltager her..? Anonymous poster hash: c46eb...ec0 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Så hvem av PH-deltakerne er du da? Hei på deg Anonymous poster hash: 6ba48...17e Tipper Aurora Anonymous poster hash: 40c7d...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Har aldri sett en eneste episode av PH, men ut ifra det andre sier, har jeg ikke akkurat noe positivt inntrykk. Det at noen jeg så vidt kjenner har vært med, og gjorde det som en konsekvens av ting som gikk skeis i livet , gir meg ikke akkurat noe mer positivt inntrykk, ei heller det h*n ikke har mye positivt å si om de andre deltakerne. Anonymous poster hash: 9a6a4...9a1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Hei Aurora! Anonymous poster hash: f72ab...0e3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Tipper Simone ass! Hu er typen til å skulle hate på folk som ikke liker a.Anonymous poster hash: a86f0...095
Gjest heihade Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Fordi de er så godt som nederst i næringskjeden. Over plankton, men definitivt under sild. Det er bare naturlig. 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 er litt enig med det som blir sagt, samtidig så synes jeg ph deltagerne må regne med en del "haters" de visste jo tross alt hva de gikk til... Anonymous poster hash: 1d2a9...527
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Tipper Simone ass! Hu er typen til å skulle hate på folk som ikke liker a.Anonymous poster hash: a86f0...095 ja ass. Anonymous poster hash: d4613...d13
Petra75 Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Og dere som slenger drit om enkelte personer der inne, det er et spill, ikke glem det. Og de er mennesker akkurat som oss, så skjønner ikke hvorfor folk ser ned på de pga de er med i paradise hotel, ingenting er gale med og være med der, møte nye folk, sole seg, bade,drikke,kose seg også spille spillet såklart. Anonymous poster hash: d4613...d13 Jo. Det er så mye "gale" med det, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Bade, sole seg, drikke og møte nye folk kan man fint gjøre uten å dokumentere for hele nasjonen at man er totalt idiot, og sikre seg selv at den eneste karrieren man kan få er å bli glamourmodell i FHM.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 Å delta på Paradise Hotel er sosialt selvmord. Anonymous poster hash: 82d80...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 tror nok heller dere er syklig sjalu pga dere ikke er bra nok til og være med Anonymous poster hash: d4613...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå