Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært sammen med en fyr i noen måneder nå, og vi hadde det kjempe fint, hvertfall fra mitt ståsted. Han er i militæret for tiden. For noen dager siden slo han opp med meg, uten å vite helt hvorfor. Han hadde mange forskjellige grunner, og motsa seg selv hele tiden. Først sa han at det var pågrunn av at x'en min er bestekompisen hans (jeg har snakket med x'n min om det og han har ingen problemer med det), også sa han at han elsker meg og at jeg er den beste jenta han kunne finne, også sa han at han savner singellivet (han hadde vært singel veldig lenge før vi ble sammen), også sa han at vi kunne prøve videre, men så kom han fram til at han skulle gjøre det slutt. Ble jo så klart kjempe lei meg og fortvilt, fordi dette kom helt ut av det blå og var veldig uforutsett. Flere kompiser av meg har snakket med han når de har møtt han ute på byen og da sa han at han ikke visste hva han ville men at han savner meg..

Saken er at jeg vil ha han, og ingen andre. Tror dere det er noen sjangs for at han kommer tilbake til meg? Hva kan jeg gjøre for at han skal komme tilbake til meg? Han sier jo at han elsker meg, og at jeg er den første han har sagt til at han elsker. Skal jeg gi han tid?

Vær så snill å hjelp meg, er helt knust...

Anonymous poster hash: cfd1a...1db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han ikke vet hva han vil. Virker litt umoden. Jeg hadde gitt det litt tid men ikke vært låst til å kun vente på han i evig lang tid for å di det sånn. Gi det to tre mnd men tenk på at forholdet er over for godt. Vær heller overrasket om han kommer tilbake. I mellom tiden skal du kose deg med venner og familie og late som det ikke bryr deg hva han gjør. Du skal vise ovenfor han at du har det bra selv om du ikke har det. Kjærlighets sorgen vil mildne med tiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Men hvordan viser jeg han at jeg har det bra når han er i militæret i en annen by? Får vell bare late som at jeg har det bra, selv om det er vanskelig... Han er tross alt den personen jeg bryr meg mest om og elsker :/

Anonymous poster hash: cfd1a...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...