AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg skrev for ca tre måneder siden om at jeg er 24 og datet en mann på over 50 år. Vi holdt på i over et halv år. Forklarte der at jeg var så betatt og at han virkelig var sjelevennene min. SAY WHAT? HVA tenkte jeg med? for ca en måned siden kom jeg tilbake til virkeligheten og jeg ble uvel! Så utrolig ekkelt at jeg NESTEN hadde sex med en mann på over 50, en mann som er eldre enn faren min. At han sendte bilder av den lille, skrukkete penisen hans og jeg likte det! Vi jobber på samme økonomi-kontor og må se hverandre daglig. Jeg har bare begynt å ignorere han og sier at jeg har møtt en på min alder jeg har en fremtid med. Må tenke på at jeg vil ha barn åsånt. Men jeg har jo ikke møtt noen andre, det eneste jeg har møtt er realiteten og mitt eget oppkast! Hvem faen er han som blir forelsket i en jente som er ett år yngre enn dattera si? Hvem faen er han som prøvde å tvinge meg til sengs flere ganger? Hvem faen er han som er så ekkel at at fremdeles sender meg masse meldinger og prøver å ta på meg under lunsjpausene. Jeg har bare lyst til å hyle på han, fortelle at de bildene han sender IKKE er deilige, fortelle at alt mellom oss var jug! Mange av dere KG'ere sa det til meg: "Når øynene dine åpnes kommer du til å bli kvalm". Og ja, jeg er kvalm! Dette er selvfølgelig ikke bare hans feil, jeg var med på det jeg og, men han som en voksen mann, med en datter ett år eldre enn meg, burde tatt ansvar å sagt "dette er ikke lurt". Isteden vil han knulle meg overalt. Han fikk se noen bilder av meg fra da jeg var 12 år, og kommenterte "vanvittig sexy, elsker det kåte blikket ditt". HVA? ÆSJ FAEN Unnskyld, måtte bare få ut frusterasjon, og forteller dere at dere alle hadde rett. Hvilken person var jeg i denne perioden vi holdt på? Usj, grøsser! Anonymous poster hash: 0cdf7...41d 21
Populært innlegg Teeden Skrevet 7. april 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 7. april 2014 Det eneste du forklarer her er hvordan falske voldtektsanklager skapes. Du har ikke lyst mer og plutselig er flørt mellom dere noe du ser på som seksuell tvang. Hva i all verden har han gjort deg som fortjener at du henger han ut sånn? 60
MajorasMaske Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 SAY WHAT? HVA tenkte jeg med? Kvinnehjernen 7
MissAlba Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Æsj.. Kåt blikk på en 12-åring..? Good riddance! 15
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg har vært i dine sko. Vel, nesten i alle fall. Jeg klarte å ikke ha sex med han og kom meg ut av det. Jeg tenker på samme som det du gjør nå. Du er ung og dum og gjør feil. Vær glad for at du fant ut av det og kastet han ut av livet ditt. Lykke til! Anonymous poster hash: a3552...b9b 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 TROLL Anonymous poster hash: 98249...026 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 TROLL Anonymous poster hash: 98249...026 Hvorfor troll? Sånt skjer jo hele tiden! Gamle menn som er redd for å føle seg gamle. Finner seg jenter som er yngre enn barna sine bare for å føle seg ung igjen. Anonymous poster hash: a3552...b9b 12
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Du gjorde en feil og nu er det på tide å bare ta ansvar for det og komme deg videre. 13
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Snakk for deg selv ditt troll. Jeg er sammen med en mann godt eldre enn meg på det tiende året og har det veldig bra så dette oppgulpet du kommer med gjelder heldigvis ikke alle. Men kanskje det har noe med deg å gjøre i dette tilfelle, du høres ikke mye god ut. Anonymous poster hash: dfccd...c98 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Det eneste du forklarer her er hvordan falske voldtektsanklager skapes. Du har ikke lyst mer og plutselig er flørt mellom dere noe du ser på som seksuell tvang. Hva i all verden har han gjort deg som fortjener at du henger han ut sånn? NEI, det er ikke det jeg sier. Jeg sier at han prøvde å tvinge meg til sex noen ganger, men resten var ingen tvang. Det var jeg som var inne i en slags boble, så liksom ikke annet enn han, men nå som jeg er ute av denne bobla så ser jeg hvor vanvittig EKKELT alt sammen var, spesielt det seksuelle. Ikke meningen å virke som at han prøvde å voldta meg, er bare frustrert, så kan virke litt sånn på måten jeg skrev det. Anonymous poster hash: 64a83...319 9
Teeden Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Hvorfor troll? Sånt skjer jo hele tiden! Gamle menn som er redd for å føle seg gamle. Finner seg jenter som er yngre enn barna sine bare for å føle seg ung igjen.Anonymous poster hash: a3552...b9b Har det slått deg at yngre kvinner rett og slett er vakrere og at det er alt som ligger bak? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Snakk for deg selv ditt troll. Jeg er sammen med en mann godt eldre enn meg på det tiende året og har det veldig bra så dette oppgulpet du kommer med gjelder heldigvis ikke alle. Men kanskje det har noe med deg å gjøre i dette tilfelle, du høres ikke mye god ut. Anonymous poster hash: dfccd...c98 Fortell gjerne alderen deres siden dette er så "oppgulp" og siden jeg ikke høres god ut.. TS Anonymous poster hash: 64a83...319 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Har det slått deg at yngre kvinner rett og slett er vakrere og at det er alt som ligger bak? Oppegående menn på 60 år finner seg en vakker kvinne på sin alder! Ikke en jenteunge som er like gammel som dattera si. Anonymous poster hash: a3552...b9b 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Har det slått deg at yngre kvinner rett og slett er vakrere og at det er alt som ligger bak?ekkelt med besteforeldre som går etter unger på alder med deres egne barnebarn.Anonymous poster hash: 39bc1...b31 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Fortell gjerne alderen deres siden dette er så "oppgulp" og siden jeg ikke høres god ut.. TS Anonymous poster hash: 64a83...319 Vi ble i lag da jeg var 22 og han var 53. Snakk gjerne for deg selv men kutt ut med dette oppgulpet og opplasten om "hvem f som gjør sånt trolling" Det tar jeg ikke seriøst og det høres ut som at den døren som har truffet deg i trynet kom med generaliseringer og fordommer på kjøpet. Synd at du ble såret men om du føler deg dum nå så gjør du deg dummere med slike innlegg som dette. Anonymous poster hash: dfccd...c98 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Har det slått deg at yngre kvinner rett og slett er vakrere og at det er alt som ligger bak? TS her.. For å svare med hans ord(sitat) for hvorfor han liker meg selvom jeg er så ung: "Fordi du bærer ingen bagasje. Alle damer på min alder er oppbrukte damer som lar livet forfallet. Det tenner meg at du ikke er halvveis i utdanningen engang. Det tenner meg at du er så uerfaren og uskyldig. Du er en uslepet diamant jeg kan pusse på som jeg vil, jeg kan forme deg på en måte, være med på å forme livet ditt. Alt med din uskyldighet tenner meg". ehhh ja, så vet dere det. Så ja... Anonymous poster hash: 64a83...319 12
Teeden Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Oppegående menn på 60 år finner seg en vakker kvinne på sin alder! Ikke en jenteunge som er like gammel som dattera si.Anonymous poster hash: a3552...b9b Hadde det noen gnag eksistert en kvinne på 60 som kunne konkurrere med ei dame i 20-årene, så har nok fortsatt ikke eldre menn ork eller tid til å lete etter nåla i høystakken 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Hadde det noen gnag eksistert en kvinne på 60 som kunne konkurrere med ei dame i 20-årene, så har nok fortsatt ikke eldre menn ork eller tid til å lete etter nåla i høystakkenhvor gammel er du? Anonymous poster hash: 39bc1...b31 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Hadde det noen gnag eksistert en kvinne på 60 som kunne konkurrere med ei dame i 20-årene, så har nok fortsatt ikke eldre menn ork eller tid til å lete etter nåla i høystakken HVIS han er oppegående mann på 60 år så VIL han ikke ha en jente i 20-årene! En normal mann eller dame på 60 år har ikke så stor interesse til å være sammen med en som er yngre enn ungen sin. Anonymous poster hash: a3552...b9b 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå