Gå til innhold

Hvor kan jeg møte piloter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Annet enn på flyplasser, selvsagt. Har sååå lyst på en natt med en pilot. Kanskje noe mer også.

Anonymous poster hash: 49599...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der du møter alle andre mennesker.

Har funnet et par på tinder om det er til hjelp. Kanskje du skal satse på en karriere som flyvertinne

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Jeg har og sett flere på tinder. Men stikker gjerne en tur til Bodø eller Trondheim jeg altså!!

AnonymBruker
Skrevet

Du finner også mange ROV-piloter i oljebyene.

Anonymous poster hash: 668c6...6eb
AnonymBruker
Skrevet

På Ørland!

Anonymous poster hash: deece...400
Gjest rådyr
Skrevet

Hva i all verden er greia med piloter?

Skrevet

Annet enn på flyplasser, selvsagt. Har sååå lyst på en natt med en pilot. Kanskje noe mer også.Anonymous poster hash: 49599...fdd

Piloter kan du møte her på forumet.

Omlag 90 % er imidlertid lykkelig gift, i alle fall om det er kapteiner du søker.

Skrevet

Du flytter til Ørland på Fosenhalvøya. Ca en time fra Trondheim med hurtigbåt.

Skrevet

Men alle de jeg kjenner er gifte da. Vet av en pilotkadett i USA, og han hadde jeg unnet bedre dame.

Gjest Eurodice
Skrevet

Annet enn på flyplasser, selvsagt. Har sååå lyst på en natt med en pilot. Kanskje noe mer også.

Anonymous poster hash: 49599...fdd

Har du en forestilling om at piloter er annerledes enn andre menn når det gjelder det seksuelle? De har neppe på seg uniformen i sengen :fnise: . Jeg går utifra at du er kvinne.

Skrevet

Har du en forestilling om at piloter er annerledes enn andre menn når det gjelder det seksuelle? De har neppe på seg uniformen i sengen :fnise: . Jeg går utifra at du er kvinne.

Saken er jo at piloter er dødskjedelige. Hvis du vil ha noe action i sengehalmen bør du dra til Danmark og sjekke opp noen i Froskemannslaget.

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er greia med piloter?

Damene tror vel at dem kan det med å "styre stikka" da sikkert...!

Anonymous poster hash: 19915...f8e

Gjest alegria
Skrevet

Kryr av dem på tinder, i følge ei venninne av meg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er helt hinsides mange av dem på Tinder ja! Nesten litt merkelig.. Finnes det såååå mange single piloter? Tydeligvis!

Anonymous poster hash: 0427b...7c4
AnonymBruker
Skrevet

Saken er jo at piloter er dødskjedelige. Hvis du vil ha noe action i sengehalmen bør du dra til Danmark og sjekke opp noen i Froskemannslaget.

Vet ingenting om dette, men tror kanskje mange kvinner kvier seg litt for å date en pilot av den grunn at de er mye borte og omringet av flyvertinner...(og i hodet vårt er jo flyvertinner blonde, slanke og går i sexy uniformer.. -selv om det ikke er tilfelle i virkeligheten).

Skrevet

Vet ingenting om dette, men tror kanskje mange kvinner kvier seg litt for å date en pilot av den grunn at de er mye borte og omringet av flyvertinner...(og i hodet vårt er jo flyvertinner blonde, slanke og går i sexy uniformer.. -selv om det ikke er tilfelle i virkeligheten).

Nja, veldig mange steder er det status å ha med piloter og gjøre.

Skrevet

Masse av de på sukker da jeg var der. Fikk mange matcher med piloter.

Men et sted du er garantert å finne piloter: på fly!

Skrevet

Tror mange på Tinder lyver på seg en utdanning de ikke har.

Skrevet

Damene tror vel at dem kan det med å "styre stikka" da sikkert...!

Anonymous poster hash: 19915...f8e

Kan styre både den ene og den andre stikka jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...