fionel Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 Det er nok størst sjanse for at du er gravid ja. Du skulle ikke prøvd en slik test med ukesindikator? ( vet ikke om det kan si deg noe mer, men...) jeg ville nok belaget meg på at du er gravid, også mtp at testen ble positiv med en gang du tok den i urinen. Du har ikke merket noe mer kviser, eller noen andre symptomer du ikke har tenkt på da?
Gjest Ciegus Skrevet 9. april 2014 #23 Skrevet 9. april 2014 Her vil jeg også følge med... Må jo bare ønske lykke til, uansett hvilket resultat du får og håper på. 1
Gjest Jørild Skrevet 9. april 2014 #24 Skrevet 9. april 2014 Det finnes da de som føder før de forstår at de er gravid, så flat mage og mens er ingen forsikring. Uansett lykke til!
Gjest Vevila Skrevet 9. april 2014 #25 Skrevet 9. april 2014 Du er nok gravid ja! Ikke alle som merker noe særlig før de er godt over halvveis. Oppdater gjerne!
Nanami Skrevet 9. april 2014 #26 Skrevet 9. april 2014 (endret) En veldig god venninne av meg fikk vite at hun var 6 mnd på vei da hun lå på benken for å ta abort. Hun fikk vite at hun var gravid et par dager før. Greit sjokk å høre at du skal bli alenemor om 3 mnd. Hun hadde mensen, og tok to negative graviditetstester før dette. Edit: og ei jente på skolen min fant ut at hun var gravid samme dag som hun fødte. Hun hadde innovervendt graviditet, så magen var helt flat. Hun fikk plutselig sykt vondt i ryggen/magen midt i russetiden og ble rushet inn på sykehus. Vips så var hun mamma. Ingen graviditetstegn i forkant. Så tror definitivt du er gravid TS. Oppdater oss Endret 9. april 2014 av Pompom
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Ta en graviditetstest hjemme, er den negativ så fikk du en falsk positiv. Er den positiv så er du gravid med mindre du er gutt og har testikkelkreft.Anonymous poster hash: 2b61e...cb4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #30 Skrevet 11. april 2014 Ta en graviditetstest hjemme, er den negativ så fikk du en falsk positiv. Er den positiv så er du gravid med mindre du er gutt og har testikkelkreft.Anonymous poster hash: 2b61e...cb4 Edit: så nå at du har tatt en ny positiv test. Du er nok gravidAnonymous poster hash: 2b61e...cb4
Rosepose Skrevet 11. april 2014 #34 Skrevet 11. april 2014 Jeg også, håper det har gått ok. Så nettopp en artikkel om kvinner som føder uten å vite det og da var det rett inn på denne tråden 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. april 2014 #36 Skrevet 11. april 2014 skal ikke stille samme spm om igjen, men må si at dette er egentlig ganske spennende å følge med på hva tenker du om dette ts om du skulle være gravid?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #37 Skrevet 12. april 2014 Hmmm, så nysgjerrig Anonymous poster hash: 9deea...7e8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #38 Skrevet 12. april 2014 Dette er jo så typisk da. En tråd blir startet, en problemstilling presentert og ingen avslutning gis. Får en til å tenke at det bare var en trolletråd. Anonymous poster hash: a9c45...363 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #39 Skrevet 12. april 2014 Ja utrolig kjedelig... nok av de der TS bare forsvinner. Arg Anonymous poster hash: 9deea...7e8
Gjest åffårno Skrevet 12. april 2014 #40 Skrevet 12. april 2014 (endret) Dette er jo så typisk da. En tråd blir startet, en problemstilling presentert og ingen avslutning gis. Får en til å tenke at det bare var en trolletråd. Anonymous poster hash: a9c45...363 Jepp, om hun idag har fått vite at hun A: er gravid eller B: feiler noe alvorlig - så er sikkert KG første sted hun tenker på å oppdatere.......... Endret 12. april 2014 av åffårno 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå