Gå til innhold

Jeg er teit som blir lei meg av dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

men må bare få det ut et sted.

Har over laaaaang tid skrevet med en som bor rett i nærheten. Ingen snakket om å møtes annet enn at det hadde vært hyggelig, men det har ikke blitt noe avtale ut av det. Vi har hatt en god tone hele veien. Har ikke hatt kontakten hele tiden, men fra tid til annen. Jeg har likt han mer og mer og begge har åpnet seg mer og mer. Så ble vi enige nå om å møtes til helgen. Tanken var en forsiktig date for å se om det var noe mer eller om vi kunne fortsette vennskapet annet enn bak hver vår skjerm.

Så ble han stille noen dager, frem til jeg fikk en melding nå. Han måtte trekke seg fra daten. Det kom frem etterhvert at han har hatt kontakt med ei annen tidligere som hadde tatt kontakt med han igjen nå i helgen, og han følte det var "tryggere" å satse på henne enn meg.

Jeg ble så utrolig lei meg! Og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har ikke møtt mannen enda, men vi hadde en avtale som jeg gledet meg til. Han ville ikke gi meg den sjansen en gang, men droppet meg for en annen. Han sa han ville være ærlig å ikke møte to samtidig, men burde det ikke da være hun andre han sa nei til?

Jeg kommer ikke til å møte han noen gang nå, men tenker jeg helt feil når jeg mener det var hun andre han burde si nei til? De har prøvd før og det funket jo ikke da, selv om jeg ikke vet grunnen.

Anonymous poster hash: 568fe...460
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør jo si ja til den han er mest interessert i. Noen annen logikk enn det fungerer dårlig på kjærlighetsgreier.

Men jeg skjønner at det er kjipt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig i det, og jeg kommer som sagt ikke til å møte han igjen. Jeg ble selv bedt med ut av en annen fordi til helgen, men takket nei fordi jeg hadde avtalt med han her først. Jeg mener bare at han kunne hold kaffeavtalen vår og sett det an før han sa noe til meg og så bestemte seg, siden han ikke har møtt meg før. Vi har holdt kontakten i over et år, så litt interessant må han synes jeg er også.

Skrevet

Hei.

Hvis du følte at dere hadde en god tone og var på bølgelengde - og når dere i tillegg har 'kjent' hverandre i 1 år, så forstår jeg godt at du blir lei deg når han velger å satse på en annen jente! Jeg hadde nok følt det samme selv, så ikke tenk at du er teit, TS.

Det er alltid litt vanskelig å vite hvor seriøst man skal ta en nett-flørt/venn. Det er jo mye lettere å kutte kontakten når man aldri har møttes, og det er i mange tilfeller gjort bare med et par tastetrykk, eller verre: når folk simpelthen slutter å svare. Og det er ikke hyggelig.

Men hva med den andre fyren som ba deg ut? Kanskje du kan sende en melding til han og høre om han fortsatt har anledning til å møte deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hvis du følte at dere hadde en god tone og var på bølgelengde - og når dere i tillegg har 'kjent' hverandre i 1 år, så forstår jeg godt at du blir lei deg når han velger å satse på en annen jente! Jeg hadde nok følt det samme selv, så ikke tenk at du er teit, TS.

Det er alltid litt vanskelig å vite hvor seriøst man skal ta en nett-flørt/venn. Det er jo mye lettere å kutte kontakten når man aldri har møttes, og det er i mange tilfeller gjort bare med et par tastetrykk, eller verre: når folk simpelthen slutter å svare. Og det er ikke hyggelig.

Men hva med den andre fyren som ba deg ut? Kanskje du kan sende en melding til han og høre om han fortsatt har anledning til å møte deg? :)

Ja, det var ikke noe hyggelig det her. Enda verre når han sier han får dårlig samvittighet egentlig, hadde han enda bare vært drittsekk, så hadde det vært lett. Har slettet han fra alt av det jeg kan nå han og meg han av kontakt.

Jeg overlever jeg, det er egentlig bare en prinsippsak for meg at man holder avtalen, spesielt etter så lang tid med kontakt. Jeg avviste ikke han andre, sa bare at jeg ikke visste enda om jeg kunne til helgen, siden han andre ble så stille, fikk en følelse der ;) Så kommer til å sende han en melding. Så håper jeg at det jeg som blir den heldige snart. Tror jeg er sånn lykkebringer for menn. En date med meg, og de får seg kjæreste kort tid etterpå, ikke tull en gang :P

Skrevet

Ja, det var ikke noe hyggelig det her. Enda verre når han sier han får dårlig samvittighet egentlig, hadde han enda bare vært drittsekk, så hadde det vært lett. Har slettet han fra alt av det jeg kan nå han og meg han av kontakt.

Jeg overlever jeg, det er egentlig bare en prinsippsak for meg at man holder avtalen, spesielt etter så lang tid med kontakt. Jeg avviste ikke han andre, sa bare at jeg ikke visste enda om jeg kunne til helgen, siden han andre ble så stille, fikk en følelse der ;) Så kommer til å sende han en melding. Så håper jeg at det jeg som blir den heldige snart. Tror jeg er sånn lykkebringer for menn. En date med meg, og de får seg kjæreste kort tid etterpå, ikke tull en gang :P

Ja, det forstår jeg. Off, men bra han var ærlig om det i det minste. Bare slett, ja, og ikke ta kontakt med han igjen. ;)

Ja, bare send melding til han, du :)

Ha-ha, den er du ikke alene om. Neida, du får deg nok kjæreste du med, skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...