AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Ble inspirert av tråden "Hvordan er kjærestens forrige kjæreste i forhold til deg" og lurer på om hva dere synes om deres forrige eks' nye kjæreste? "Oppgradert" eller "nedgradert" i forhold til deg? Anonymous poster hash: 96249...c73
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Eksen min har nedgradert og kjæresten min har oppgradert Anonymous poster hash: 0b97e...0b9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Totalt forskjellig. Jeg er brunette, hun er blond. Jeg er tynn/slank, hun er mer kraftig. Jeg har langt hår, hun har kort. Så ulike som det går an å bli. Hun er 4 år eldre enn meg og ser voksen ut. Uansett det ser ut som de koser seg massr i lag. Fester, reiser hele tiden. Det må skje noe hele tiden for han. Godt han har funnet seg en likesinna:) Anonymous poster hash: 9c0d9...1de
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Eksen min har nedgradert så til de grader. Og jenta har en personlighet som gjør at han desverre lett kan styre henne dit han vil. Og jeg har oppgradert min mann;) Aldri hatt ennå penere og bedre kjæreste noensinne.Anonymous poster hash: 98141...888
Chia Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 tja... nå er det 6 år siden det ble slutt mellom oss. Sånn utseendemessig så synes jeg hun er søt, vi ligner litt på hverandre, hun virker som en intelligent og oppegående jente. Men de passer ekstremt mye bedre sammen enn det vi gjorde....vi var totalt miss match, de passer godt sammen og har kjøpt hus og fått barn sammen Selv har jeg også ny mann, som jeg passer myyye bedre med
Støvkornet Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Oppgradert på noen punkter, nedgradert på andre. Oppgradert: Kropp, hun er tynnere enn meg + hun er mer målbevisst OG ønsker barn (noe han ville, men ikke jeg.. enda) Nedgradert: Mye av personligheten(selvom hun sikkert har mange gode kvaliteter, men syntes selv jeg har bedre personlighet) + at jeg syntes jeg har et penere ansikt enn henne, OG hun har ca A i cupstørrelse, og jeg stor C (ikke at det betyr noe, men han er/VAR en puppegutt og fikk aldri nok av store pupper) Men syntes han har funnet seg ei flott jente, så ønsker de masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Kjenner henne ikke personlig. Av bildene jeg har sett har hun et pent ansikt, ikke penere eller mindre pen enn meg. Brunette med brune oyne, jeg er blond med blå oyne. Omtrent samme hoyde. Samme hudtone, begge slanke. Litt 'babyface' som meg. Vi har begge litt skjeve smil. Ganske lik stil, dog hennes er litt mer androgyn. Hun er amerikansk, jeg halvt norsk, halvt fransk-britisk. Hun studerte samfunnskunnskap, jeg okonomi. Hun er fra en liten by, jeg fra storby. Hun er veldig kristen, jeg er troende men ikke praktiserende. Hun er noen år eldre. Hun virker snill, slik han liker. Bade hun og jeg er med på frivillig arbeid. Vi er begge kunstinteressert. Vanskelig å si oppgradert eller nedgradert. Hun er en jente jeg kunne vaert venninne med, minner om min omgangskrets. Selv om vi begge er slanke, har jeg litt former i motsetning til henne. Jeg synes ikke hun har mye sex appeal. Men jeg er jo da også hoy på meg selv Min nye kjæreste er mer passende for meg enn eksen, dog jeg ser ham ikke som nivåmessig annerledes. Bare annerledes - i alder, nasjonalitet og type. Er to år siden vi slo opp. Anonymous poster hash: ca5f6...8d1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Jeg aner ingenting om personligheten hennes, men eksens nye kjæreste er i hvert fall totalt ulik meg i både utseende og stil. Jeg har mørkt hår, hun har lyst. Jeg er veldig slank, hun er ganske kraftig. Jeg bruker lite sminke og gjør mitt beste for å beholde min naturlige lyse hud, hun er derimot solariumsbrun hele året.og har alltid tykke svarte eyelinerstreker rundt øynene. Tydelig at han ville ha forandring, ja Oppgradering eller nedgradering? Tja, det er litt vanskelig for meg å bedømme. Smak og behag. Alt jeg vet er at jeg ikke er misunnelig på utseendet hennes. Anonymous poster hash: d77f8...ac6
Vill Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Haha! Trur min forrige eks helst vil bli hos mammaen sin.. Han kommer enten til å vere singel resten av livet, eller innsjå at han er homofil, og bli sammen med ein mann. Dermed vil hans nye kjæreste bli veldig annerledes fra meg.. 2
tussi84 Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Jeg vet ikke personligheten hennes men hun er slankere enn meg. Synes litt synd på henne som er sammen med min eks siden han har utro både mot meg og en annen eks. Han kan ha endret seg men tviler sterkt. Er uansett hennes problem nå og ikke mitt. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Den nye kjæresten til eksen er for god for ham, hun er både pen og hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Aner ingenting om eksene mine har ingen kontakt.Anonymous poster hash: 9d8a5...4f0 1
Tøytigern Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Det vet jeg ingenting om for jeg vil ikke se det kvinnemennesket mer i hele mitt liv og vil ikke vite noenting om henne. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Eksen min har hatt et par kortvarige forhold (om alle også er ekser nå) etter meg. Jeg er brunette med mørke øyne. De har vært platinablonde med blå øyne. Jeg har en liten omgangskrets og et lite knippe nære venner. De har hatt en stor omgangskrets og virket veldig populære og attraktive. Jeg har kanskje et mer gjennomsnittlig og litt søtt utseende. De har vært pene med den litt typiske "bimbo" stilen. Etter min mening har han oppgradert etter meg, selv om det dog ikke så ut til å vare med dem heller. Hehe Men hun jeg møtte av dem virket som en supersøt og koselig jente! Anonymous poster hash: 54bd1...188
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Hun har funnet seg en relativt kjekk bonde som også er en patetisk bikkje. Hele verden tråkker på han og han gir villig labb til dritten han får servert. Patetisk skikkelse uten respekt for seg selv. Men han er kjekk. Hun får det hun vil ha. Det er nok for henne. Jeg har selv oppgradert vesentlig og er lykkeligere enn noen gang. Anonymous poster hash: da07b...7ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Han har oppgradert i den forstand at hun har mer babyface enn meg, men ellers er vi mistenkelig like utseendemessig, særlig i forhold til de han har holdt på med tidligere. Personlighetsmessig har han også oppgradert i den forstand at hun er veldig enkel å ha med og gjøre, typ ikke smart nok til å gjennomskue hva han holder på med når han ikke tar telefonen. For han er den samme han alltid har vært... Anonymous poster hash: f08e6...2d0
Avalon Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Vet fint lite om hva to av dem bedriver, men vet iallefall at den tredje er fremdeles singel.
Gjest Blomsterert Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Han er nå gift med ei som er tjue år yngre. Vakker, morsom og snill med barna. Han har alltid vært med yngre damer enn seg selv, men håper de to holder sammen. Hun er vakrere og snillere enn meg :-) Men syns han fortjener det.
Gjest Blomsterert Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Vi har en ting felles de damene han velger : alle har mørkt hår og er slanke.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Han har oppgradert forholdet sitt veldig. Fordi han har funnet sammen med en dame som passer han så utrolig mye bedre enn det vi gjorde. Jeg trur de har det veldig bra sammen, og jeg håper de får et fint liv sammen. Forholdet vårt var ikke av det beste, fordi vi passet rett og slett ikke sammen og hadde forskjellige ønsker med livet. Exen min er sammen med en barndomsvenninne, så jeg kjenner jo henne ganske godt også. Og de er mye mer like, har mer felles interesser og mer felles ståsted på ting og tang i livet generelt. Både med tanke på familieliv, barn, hvor de bor mm. Anonymous poster hash: 183f9...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå