Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter en ny body lotion for normal hud som trekker fort inn i huden. Huden min er ikke noe merkverdig tørr, men blir litt tørr på leggene og armene noen ganger, men de aller fleste body lotionene fikser det. Sliter derimot med at kremene ikke vil trekke inn i huden.

Anonymous poster hash: 8ba10...077
Videoannonse
Annonse
Skrevet

favoritten min er HTH .. den trekker seg inn men legger lite lag utenpå huden som beskyttelse.

Skrevet

914629_large.jpg denne trekker inn veldig fort.

Denne er min favoritt også. Trekker inn fort, også er det ganske behagelig lukt på den, ikke for sterk :)

Gjest iGirl
Skrevet

Denne er min favoritt også. Trekker inn fort, også er det ganske behagelig lukt på den, ikke for sterk :)

den er faktisk ikke min favoritt på noen måte, men jeg har en flaske stående som jeg bruker hvis jeg trenger bodylotion som tåler at jeg kler på meg med én gang etter påføring :)

min absolutte favoritt er denne:

lancome-nutrix-royal-body-lotion.jpg

Den er helt magisk. :)

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet

"I love... Strawberries & milkshake" er den beste for huden min, gjør den myk og smidig, og lukten er helt nydelig!

Skrevet (endret)

Jeg har sensitiv hud som har en tendens til å bli tørr og klø, særlig på vinteren. Jeg synes "Avène Cold Cream Nourishing Body Lotion" er veldig bra, og har brukt den nå i vinter. Noen ganger bruker jeg mandelolje eller sheabutter istedenfor.

http://www.sheaterraorganics.com/Shea-Nilotica-East-African-Shea-Butter-Certified-Organic-_p_453.html

cold-cream.jpg

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt:

WEB_Image%20Cocosa%20Extra%20Virgin%20Co

Trekker den fort inn i huden?

Anonymous poster hash: 426c1...9d8

Skrevet

lg_bodybutter_coconut.jpg

Brukt denne i alle de år. Sikkert mange som er bedre, men den lukter for godt til at jeg vil bytte den ut ;)

Skrevet

Trekker den fort inn i huden?

Anonymous poster hash: 426c1...9d8

Så lenge man ikke tar for mye, så synes jeg den trekker fort inn ja. Har i hvertfall ikke vært noe problem, bruker den på hele kroppen. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sensitiv hud som har en tendens til å bli tørr og klø, særlig på vinteren. Jeg synes "Avène Cold Cream Nourishing Body Lotion" er veldig bra, og har brukt den nå i vinter. Noen ganger bruker jeg mandelolje eller sheabutter istedenfor.

http://www.sheaterraorganics.com/Shea-Nilotica-East-African-Shea-Butter-Certified-Organic-_p_453.html

cold-cream.jpg

Jeg har også kløete og tørr hud helt fra høsten av og har det enda, er denne dyr??

Skrevet (endret)

Jeg har også kløete og tørr hud helt fra høsten av og har det enda, er denne dyr??

Den er nok ikke helt billig, så jeg kjøper når jeg er i utlandet. Jeg ser at den koster 329,- kr på Vitusapotekets nettbutikk: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-816388.aspx. Man kan trolig få den rimeligere fra en utenlandsk nettbutikk, ebay kanskje...?

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
Skrevet

Denne er fantastisk, har brukt den i flere år :)

spa-wisdom-africa-shea-butter-sesame-bod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...