Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen som helst mulighet til å finne ut hvem som står bak en snapchatkonto?

Anonymous poster hash: be3d8...221
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det, men du kan jo fjerne personen fra lista di, da mottar du ikke snaps av vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet
Støvkornet, on 07 Apr 2014 - 22:43, said:

Tror ikke det, men du kan jo fjerne personen fra lista di, da mottar du ikke snaps av vedkommende.

Jeg har gjort det, og jeg er nå relativt kritisk til hvem jeg legger til.

Men jeg fikk vite i dag at samme person har sendt en del ubehagelige snaps til en god venn av meg også(som for en tid tilbake hadde plass på topplisten min). Og jeg kjenner det bekymrer meg at noen er så ekstremt opptatt av hva jeg holder på med :/

Skrevet

Men jeg fikk vite i dag at samme person har sendt en del ubehagelige snaps til en god venn av meg også(som for en tid tilbake hadde plass på topplisten min). Og jeg kjenner det bekymrer meg at noen er så ekstremt opptatt av hva jeg holder på med :/

Hadde plass på topplisten din? Kan andre snappere se hvem du sender mest snapper til?

AnonymBruker
Skrevet
Støvkornet, on 07 Apr 2014 - 22:59, said:

Hadde plass på topplisten din? Kan andre snappere se hvem du sender mest snapper til?

Jepp. Så lenge du har de på vennelisten din...

Skrevet

Jepp. Så lenge du har de på vennelisten din...

Oi det visste jeg ikke om. Vet desverre ikke hvordan man kan finne ut av hvem person det kan være. Men lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...