Gå til innhold

Jeg ble kalt garderobeblotter !?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt utrykket før, men det er en litt komisk betegnelse. Jeg fikk litt kjeft av det jeg tror var en mor og datter. Jeg trodde fortsatt det var lov å være naken i en garderobe, eller har jeg misforstått helt?

Anonymous poster hash: 8aed0...213
Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk gjør mye rart i garderober, men å være naken er ikke på listen over rare ting.

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting galt i å være naken i en garderobe :roll:

Selvfølgelig bør du ikke bøye deg ned med rompa vendt mot hele resten av garderoben, kan det være det de reagerte på?

Anonymous poster hash: 69365...7fa
  • Liker 1
Skrevet

Sto du bare rett opp og ned og var naken, eller bøyde du deg fram og viste brunøyet ditt? :sjokkert:

Jeg synes å lese i en annen tråd om ei som gjorde akkurat dette, og det var visst veldig ubehagelig for de andre i garderoben.

Vurderte sterkt å poste som AB nå. :hoho:

• Liker 6
Skrevet

...eller bøyde du deg fram og viste brunøyet ditt?

Nei, NU altså! For en språkbruk fra dannede mennesker! :sjokkert:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selvsagt naken når jeg går til og fra dusjen. Jeg har litt tykt halvlangt hår og står en stund under føneren, vil ikke at tøyet skal blitt fuktig så håret må tørke først. Hun mente at jeg brukte unødig langtid på å kle på meg og gikk mye frem og tilbake. :vetikke:

• Liker 1
Gjest Beist
Skrevet

Drit i kjerringa. Ikke bokstavelig, men... ja.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jessufader. Da kunne hun vel sett en annen vei? For et kvinnfolk.

Anonymous poster hash: fcef0...06c

• Liker 4
Skrevet

Personlig ville jeg vel tatt på meg BH og truse mens jeg tørket håret, men forøvrig synes jeg man må kunne vise seg naken i en garderobe med bare damer i!

Skulle bare mangle.

• Liker 20
Skrevet

Jeg er selvsagt naken når jeg går til og fra dusjen. Jeg har litt tykt halvlangt hår og står en stund under føneren, vil ikke at tøyet skal blitt fuktig så håret må tørke først. Hun mente at jeg brukte unødig langtid på å kle på meg og gikk mye frem og tilbake. :vetikke:

Hvis du må gå fram og tilbake til og fra dusj og føne håret naken så høres det ihvertfall ut som om du liker å vise deg fram, men det er jo ikke straffbart. :)

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg vel tatt på meg BH og truse mens jeg tørket håret, men forøvrig synes jeg man må kunne vise seg naken i en garderobe med bare damer i!

Skulle bare mangle.

Hvorfor skal jeg gå rundt med våt bh?

• Liker 2
Skrevet

Sto du naken under føneren?

• Liker 5
Gjest Evans
Skrevet

Hjelpes, er det ett sted det er lov å være naken - og også spankulere naken frem og tilbake - så er det i garderoben.

Hvis hun ikke tåler at folk er nakne over en viss tidsperiode, så bør hun holde seg unna garderober.

Ikke tenk på den rare dama, hun er bare rar.

AnonymBruker
Skrevet

Sto du naken under føneren?

ja.

Skrevet

Hvorfor skal jeg gå rundt med våt bh?

Jeg skrev ikke at du skal gå rundt med våt bh, jeg fortalte bare at jeg personlig ville ha tatt på meg undertøy.

Men du er du, og jeg er meg, og man får da gjøre akkurat som man vil selv.

Det var det jeg mente.

• Liker 6
Skrevet

ja.

Det er jo bare drøyt og unødvendig. Å gå naken frem og tilbake til dusjen - ja, selvsagt! Men å stå lenge og føne langt hår (som jo tar en stund) naken? Nei. Det krever ikke så mye å ta på seg bh og truse, eventuelt ta håndduken rundt seg dersom man vil la være å få klærne våte.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er i garderoben er jeg for opptatt med meg og mitt til å legge merke til andre. Enser ikke hva andre driver på med eller ens en gang om andre er nakne. Jeg har en teori om at hun befinner seg i skapet. For hvis jeg hadde vært lesbisk ville jeg ha lagt merke til hvem som var nakne. Hvis jeg befant meg i skapet ville jeg ha lagt merke til andre, hvem som drev på med hva, hvem som var nakne. I tillegg ville jeg ha prøvd å overbevise meg selv om at jeg slettes ikke var lesbisk. Ved å for eksempel beskylde andre for at jeg legger merke til dem.

Nå er jeg som sagt ikke lesbisk og jeg har ikke stort å bygge den teorien min på. Men frem til jeg kjenner henne så er det i alle fall slik det høres ut som.

Anonymous poster hash: e4451...b0b
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer slik at jeg tørker meg litt mens jeg føner håret. Når jeg er tørr tar jeg på meg trusa og noen ganger buksa. Men jeg tar ikke noe på overkroppen før håret er helt tørt. Og jeg vil helst ikke sjokk føne håret (det sliter på håret) så det tar noen få minutter.

Skrevet

Når jeg er i garderoben er jeg for opptatt med meg og mitt til å legge merke til andre. Enser ikke hva andre driver på med eller ens en gang om andre er nakne. Jeg har en teori om at hun befinner seg i skapet. For hvis jeg hadde vært lesbisk ville jeg ha lagt merke til hvem som var nakne. Hvis jeg befant meg i skapet ville jeg ha lagt merke til andre, hvem som drev på med hva, hvem som var nakne. I tillegg ville jeg ha prøvd å overbevise meg selv om at jeg slettes ikke var lesbisk. Ved å for eksempel beskylde andre for at jeg legger merke til dem.Nå er jeg som sagt ikke lesbisk og jeg har ikke stort å bygge den teorien min på. Men frem til jeg kjenner henne så er det i alle fall slik det høres ut som. Anonymous poster hash: e4451...b0b

De damene jeg kjenner som liker damer (inkl. meg selv) er som deg for opptatt med seg selv til å legge merke til hva andre driver med. :)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du burde kalt kjærringa for kikker. :filer:

Anonymous poster hash: db8e9...6a5
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...