Gå til innhold

Hva er det beste og skrive på tinder /(chatter) for og starte samtalen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

???? Er veldig dårlig på første inntrykket føler eg. Vett ikke helt hva eg ønsker og få ut av tinder så må bare se. Tror eg helst ser etter jente venner så noe kan utvikle seg eller at eg treffer noen igjennom di. Men no har eg vært sex løs i over 1 år så takker nokk ikke nei om muligheten dukker opp men som sakt ser ikke kun etter sex. Og for di som lurte er eg en kar på 27.

Anonymous poster hash: de81c...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente da, men jeg pleide å bare starte samtalen ved å skrive: "Heisann, hva skjer hos deg da? :)" eller "Så gøy at vi begge likte hverandre, bra utgangspunkt ;)" eller "Hallaien på deg! Hatt en fin dag? :)" eller "Mornings, kjekt å våkne opp til match fra deg :) Hva står på agendaen idag?"

Vedkommende pleier da å svare noe trivielt som "halla, slapper av" eller "Hei hei, idag har jeg bare vært på skolen, hva med deg?" Da har du fått et spørsmål tilbake, som du kan svare på. Og da er samtalen kommet i gang, og den fortsetter som oftest av seg selv. Enkelte stiller aldri spørsmål, og bare svarer på de du stiller. Det tolker jeg som mangel på interesse i å bli mer kjent, så da gidder jeg ikke skrive mer til dem. :P

• Liker 1
Skrevet

Kom på en ting til :) Hvis du og vedkommende har noen felles likes, så kan du jo skrive det i startmeldingen. F.eks: "Kult at det er flere enn meg som synes vines er morsomt :D " eller "hey, er du Enga-fan du også, altså? ;) Det liker jeg!"

AnonymBruker
Skrevet

"hey, er du Enga-fan du også, altså?"

Bergensjente og Enga-fan? Nei, vet du hva!!

Anonymous poster hash: 532a5...7ed

• Liker 2
Skrevet

Bergensjente og Enga-fan? Nei, vet du hva!!

hahah, det var bare et random eksempel ^^ Mitt hjerte står selvfølgelig i Brann ;)

AnonymBruker
Skrevet

hahah, det var bare et random eksempel ^^ Mitt hjerte står selvfølgelig i Brann ;)

Må være kjipt om dagen!

• Liker 1
Skrevet

Må være kjipt om dagen!

haha, blir nok bedre utover sesongen :)

Skrevet

Jeg lurer også på dette fordi jeg føler at samtalen alltid stopper brått når jeg prater med noen på tinder..

Jeg fikk match med en gutt. Vi hadde noen felles kjente - alle har jeg blitt kjent med gjennom studier i Bergen og da tenkte jo jeg at han har nok også studert i Bergen.. Jeg åpner samtalen med Hellu :) han svarer med "navnet mitt" og !!.. Jeg spør om han har studert i Bergen..? Og etter det har jeg ikke hørt noe.. :( Var det litt for tidlig? Jeg synes egentlig at han er ganske kjekk - hvordan kan jeg rette opp i det og starte en samtale igjen..?

Gjest rådyr
Skrevet

Sannsynligvis skriver han med andre. Man orker ikke forholde seg til så mange av gangen. Mulig du hører fra ham senere :)

Skrevet

Sannsynligvis skriver han med andre. Man orker ikke forholde seg til så mange av gangen. Mulig du hører fra ham senere :)

Da er han kanskje ikke så interessant lenger, hvis man merker at han ikke prioriterte deg (henne).

Skrevet

Da er han kanskje ikke så interessant lenger, hvis man merker at han ikke prioriterte deg (henne).

Er det litt desperat hvis jeg starter samtalen når han ikke har vist interesse?

Skrevet

Tinder er oppskrytt, jeg skriver hei og blir blokkert. :(

Gjest ferale
Skrevet

haha, blir nok bedre utover sesongen :)

Tror jeg neppe at det blir. Med han hjelpesløse sykemeldte svensken ved roret blir det neste sesong nest/sotra-brann i adeccoligaen. Få ut svensken nå. Setter ikke bena på staddaen så lenge det dustehuet er trener for oss.

Gjest rådyr
Skrevet

Er det litt desperat hvis jeg starter samtalen når han ikke har vist interesse?

Nei, det er bare prøve :) Ingen krise om han ikke svarer vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...