Gå til innhold

Kan man dra på ferie til Paradise hotel i Mexico?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser litt fint ut der, tar meg gjerne en tur ass :) Noen som vet hvor i Mexico det ligger? Har for meg at det er på stillehavssiden..

Anonymous poster hash: ded09...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke pleid å se programmet, men et kjapt googlesøk forteller at hotellets egentlige navn er Villa Arabesque. Det er i Acapulco, som er på stillehavssiden av Mexico, eller vest/sørkysten av Mexico.

Her er noen bilder og kontaktinfo: http://www.luxuryrealestate.com/residential/1496138-villa-arabesque-acapulco-guerrero-mexico#14

Her er en norsk artikkel, hvor de mener det koster 40.000 kr per natt: http://www.side2.no/2575213.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg hadde droppet tur til Mexico. Jeg vet i alle fall at i USA har man advart flere ganger egne borgere i mot å reise. Mexico er en av verdens mest kriminelle land.

Anonymous poster hash: 5aa28...e54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wææh, Acapulco er jo farlig! Lite keen på å bli solgt som narkoslave ass.. 40.000 kr var litt i overkant dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Var på en "Paradise" campingplass som lå ved enden av rullebanen i Portugal et sted.

Sikkert himmelrik for en fly spotter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde droppet tur til Mexico. Jeg vet i alle fall at i USA har man advart flere ganger egne borgere i mot å reise. Mexico er en av verdens mest kriminelle land.

Anonymous poster hash: 5aa28...e54

Jeg gjetter at du ikke har vært i Mexico :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Mexico er fantastisk, men jeg ville ikke reist til Alcapulco (hvor paradise hotel ligger). Mye finere på østkysten mot Cuba. (Cancun, Playa Del Carmen osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har vært i Mexico (og rundt i hele resten av verden også) og javisst finnes det kriminalitet der som masse andre plasser. Bruk forholdsregler, lytt til råd og oppfør deg korrekt, så får du en fantastisk ferie. Mexicanerne er svært gjestfrie og stolt av landet sitt. Flotte mennesker.

Har vært både i Acapulco og på østkysten. Acapulco var in-sted for fiffen på 60-70 tallet og bærer litt preg av at det ikke er det lenger, men du verden så vakkert. Masse steder og se. Vi ramla bort i mangroveskoger som hadde vært kulissene til en av Rambo filmene langt ute på bygda - spiste nyfanget fisk rett fra brygga og ble kjent med haugevis av bra folk som var både ærlige og syns det var artig med besøk.Super ferie.

Så Acapulco anbefales på det sterkeste! Hvis du av den nervøse sorten, og bare vil sole deg, spise og slappe av, har mange av hotellene gate security, dvs ingen bortsett fra de ansatte slipper inn på hotellområdet, og i tillegg kan du kjøre all-inclusive, altså alle måltider inkludert.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke pleid å se programmet, men et kjapt googlesøk forteller at hotellets egentlige navn er Villa Arabesque. Det er i Acapulco, som er på stillehavssiden av Mexico, eller vest/sørkysten av Mexico.

Her er noen bilder og kontaktinfo: http://www.luxuryrealestate.com/residential/1496138-villa-arabesque-acapulco-guerrero-mexico#14

Her er en norsk artikkel, hvor de mener det koster 40.000 kr per natt: http://www.side2.no/2575213.html

Ser at mange av rommene blir ikke brukt i Paradise hotel en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rommene på Villa Arabesque ligner ikke fordi det ikke er dette hotellet Paradise blir spilt inn,

det ligger i nærheten av Costa Coreyes, et godt stykke nord for Acapulco.

Finner bare bilder fra det gamle Paradise, men årets hotell ligger ikke langt unna dette.

http://www.panoramio.com/photo/4693101

Anonymous poster hash: c9cd5...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i Mexico (og rundt i hele resten av verden også) og javisst finnes det kriminalitet der som masse andre plasser. Bruk forholdsregler, lytt til råd og oppfør deg korrekt, så får du en fantastisk ferie. Mexicanerne er svært gjestfrie og stolt av landet sitt. Flotte mennesker.

Har vært både i Acapulco og på østkysten. Acapulco var in-sted for fiffen på 60-70 tallet og bærer litt preg av at det ikke er det lenger, men du verden så vakkert. Masse steder og se. Vi ramla bort i mangroveskoger som hadde vært kulissene til en av Rambo filmene langt ute på bygda - spiste nyfanget fisk rett fra brygga og ble kjent med haugevis av bra folk som var både ærlige og syns det var artig med besøk.Super ferie.

Så Acapulco anbefales på det sterkeste! Hvis du av den nervøse sorten, og bare vil sole deg, spise og slappe av, har mange av hotellene gate security, dvs ingen bortsett fra de ansatte slipper inn på hotellområdet, og i tillegg kan du kjøre all-inclusive, altså alle måltider inkludert.

Lykke til!

Hvis det siste avsnittet frister, kan man vel heller bare stikke til Kreta? Mye vits å dra 12 timer til mexico for å bo på all inclusive og ikke tørre å gå utenfor hotellomrpdet. Haha :D

Anonymous poster hash: 3634e...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...