AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hva er det med menn? Han hadde meg rundt lillegingern i 2 år. Han var ivrig og forelsket i begynnelsen. Han søkte sikkert spenning og sex. Han dreit seg ut flere ganger med å flørte med andre damer, være utro og avlyse avtaler. Jeg har gjort det slutt i lange perioder og det går i grunn fint. Han er helt på knerne etter meg nå. Han rådfører seg med meg om alt, han trenger ikke alltid sex, han finner seg i at jeg jobber mye overtid. Han blir lei seg lm jeg overser han, han planlegger ting for oss, han skriver meg når han er på fylla. Han virker til å gjøre alt for å beholde meg. Han sier at jeg er livet hans..nesten da Er det sånn for de fleste menn? At når de først blir glad i noen, da slipper de ikke taket? At de kan være kjipe i et par år, så går dama lei og så skjønner mannfolka alvoret når de sitter med gutta på puben og griner? Da først innser de hva de mister......vet i hvertfall at det er oftest kvinner som forlater forhold.Anonymous poster hash: d6820...ae9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Han vil nok heller bare ha deg tilbake på gress igjen , sånn at han kan fortsette sånn som han har gjort til nå. Tar du han tilbake så vedder jeg på at det går tilbake til vanlig etter et par måneder, da er jo ikke jakten for å få deg spennende lengre. Anonymous poster hash: c11ee...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Han vil nok heller bare ha deg tilbake på gress igjen , sånn at han kan fortsette sånn som han har gjort til nå. Tar du han tilbake så vedder jeg på at det går tilbake til vanlig etter et par måneder, da er jo ikke jakten for å få deg spennende lengre. Anonymous poster hash: c11ee...eb8 Jepp, sånn er menn dessverre. Patetiske, utro løgnere. Er bare å holde seg unna! Anonymous poster hash: a0f68...0f9
Gjest Trøffel Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Sier som en over her, han vil bare ha deg rundt lillefingeren sin igjen. Forbuden frukt smaker jo best.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jepp, sånn er menn dessverre. Patetiske, utro løgnere. Er bare å holde seg unna! Anonymous poster hash: a0f68...0f9 Så bitter vi skulle være i dag da Anonymous poster hash: a00a1...cfb 1
strawberry Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Det du skriver her tyder jo bare på at du ikke har respekt for deg selv. Han flørter med andre og er utro, likevel tar du ham tilbake gang på gang. Menn som er ute etter sex vil gjerne ha sånne som deg, men han vil nok aldri være interessert i noe mer enn det. 2
Mrs Smith Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Så bitter vi skulle være i dag da Anonymous poster hash: a00a1...cfb Dårlig ordforråd? Siden folk her på KG ikke klarer skrive annet enn BITTER.. er det faenmæ muuuulig ass.. Anonymous poster hash: a0f68...0f9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Vel. Vi har vært sammen i 5 år ( av og på) Han har vært eksemplarisk i 1, 5 år, og 2 år siden han flørtet med andre. Som sagt var han en dritt i begynnelsen. Jeg vet nå ikke jeg. Skal han drite seg ut, håper jeg det skjer fort. Jeg har to beundrere og er såpass glad i typen at jeg prioriterer han. Jeg får også vondt av å tenke på at han trenger meg, mer enn jeg trenger han.Anonymous poster hash: d6820...ae9
strawberry Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 hun har jo snudd fjøla. Nå er det han som er ute etter henne. Han er ute etter henne så lenge han har noe å jakte etter. Det kan aldri bli noe forhold ut av det, for med engang det ikke er spennende for ham lenger, så vil han lete etter noen andre å jakte etter. Noe han beviser ved å ha vært utro og flørtet med andre tidligere, men likevel er hun så dumsnill at hun tar ham tilbake.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 For meg høres det ut som han har fått mer respekt for TS etter hvert. Og det har hun sikkert gjort seg fortjent til, ved at hun har trukket noen grenser. Kvinner må vise at de ikke finner seg i hva som helst, for da skjønner mannen at hun kan være verdt å ta vare på. Anonymous poster hash: 56d41...4f8
tussi84 Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Jeg hadde ikke giddet å kaste vekk noe mer tid på han i det hele tatt. Tilliten har vært brutt flere ganger tidligere og det skal mye til før den kommer tilbake for fullt. Klarer du å stole på han ts etter alt som har skjedd mellom dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå