AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hvor lenge kan man "ha noe på gang" over nett uten å møtes, uten at det blir rart? Vi chatter daglig, og begge vet at vi er interesserte i hverandre. Går på forskjellige skoler så vi er sjeldent på de samme stedene, men har møttes på fest tidligere. J18Anonymous poster hash: cca13...964
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Tja si det, pratet en gang med en gutt over 2 måneder (var da 16-17 år) vi hadde gått på samme skole men var definitivt ikke noen god match da vi møttes. For min del trur jeg det er lurt å møtes tidlig, så går man ikke tom for samtaleemner Anonymous poster hash: 192c5...3cb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Dette høres sikkert sykt rart ut, men jeg snakket med en over nettet og via telefon/skype i to år før jeg traff ham.... Anonymous poster hash: bccd5...94e 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Nå er jeg en del år eldre enn deg, men chattet også med gutter fra skolen da jeg var 18. Hadde aldri på gang med noen før man hadde datet mer en 2-3 dater og fortsatte å møtes mer, og det samme gjelder nå. Jeg er på nettdating, og kan jo ikke si at jeg har noe på gang med de jeg skriver med der. Så blir det kanskje en kaffe, og kanskje et par kaffe til, før man tenker at man "har noe på gang".Hadde jeg skulle si at jeg har noe på gang med alle jeg finner tonen med over nettet(ikke samtidig altså), da hatt noe på gang med mange da :O Anonymous poster hash: 30abc...179
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Nå er jeg en del år eldre enn deg, men chattet også med gutter fra skolen da jeg var 18. Hadde aldri på gang med noen før man hadde datet mer en 2-3 dater og fortsatte å møtes mer, og det samme gjelder nå. Jeg er på nettdating, og kan jo ikke si at jeg har noe på gang med de jeg skriver med der. Så blir det kanskje en kaffe, og kanskje et par kaffe til, før man tenker at man "har noe på gang".Hadde jeg skulle si at jeg har noe på gang med alle jeg finner tonen med over nettet(ikke samtidig altså), da hatt noe på gang med mange da :OAnonymous poster hash: 30abc...179 Haha var derfor jeg satte det i hermetegn. Mener bare at det er noe der, noe som kanskje kan bli noe mer. Men enig med deg, jeg sier heller ikke at folk driver på i dette stadiet.Anonymous poster hash: cca13...964
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Haha var derfor jeg satte det i hermetegn. Mener bare at det er noe der, noe som kanskje kan bli noe mer. Men enig med deg, jeg sier heller ikke at folk driver på i dette stadiet.Anonymous poster hash: cca13...964 Da vil jeg fortsatt si at det er etter 2-3 dater+ Anonymous poster hash: 30abc...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå