AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Del Skrevet 7. april 2014 Har kjøpt nye trx slynger i dag:-) noen som har erfaringer de vil dele?Anonymous poster hash: 2cffe...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 8. april 2014 #2 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg ble mye bedre av mine ryggplager ved trening i sånne slynger så jeg er veldig glad i de :D Gå på YouTube og se insirasjonsvideoer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg ble mye bedre av mine ryggplager ved trening i sånne slynger så jeg er veldig glad i de :D Gå på YouTube og se insirasjonsvideoer! Det er nettopp det jeg håper på også😊samt at jeg skal ned 8 kg før sommeren! Anonymous poster hash: 2cffe...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 8. april 2014 #4 Del Skrevet 8. april 2014 Hjulpet ufattelig for ryggen! VELDIG slitsomt! Husker første gangen jeg trente TRX kunne jeg omtrent ikke gå dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #5 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg RedCord. Anonymous poster hash: d8906...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. april 2014 #6 Del Skrevet 9. april 2014 Hjalp meg masse med å bygge ryggmuskler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. april 2014 #7 Del Skrevet 9. april 2014 Nettopp startet med det selv, veldig god trening! Verker i mange dager etterpå, og tar mange muskler samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Del Skrevet 10. april 2014 Jeg har også prøvd meg på slyngetrening et par ganger og det er jo greit nok det, men jeg føler jeg har mye bedre effekt av tradisjonell styrketrening. Men det er mulig jeg rett og slett gjør det feil. Skal i hvert fall fortsette å prøve. Anonymous poster hash: eb7ca...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #9 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg har også prøvd meg på slyngetrening et par ganger og det er jo greit nok det, men jeg føler jeg har mye bedre effekt av tradisjonell styrketrening. Men det er mulig jeg rett og slett gjør det feil. Skal i hvert fall fortsette å prøve. Anonymous poster hash: eb7ca...a22 Som med all annen trening, tar det en del ganger før kroppen venner seg og du klarer å utnytte potensialet i hver øvelse. Slyngetrening er enda mer anderledes enn mange andre type trening, så jeg ville gitt det enda flere ganger før jeg trakk konklusjon. Jeg elsker slyngetrening. Går på timer på senter. Det er en del fantasktiske og unike øvelser, og ikke minst, det er ingen belastning for min dårlige rygg. Vanlig styrketrening(stimer) med vekter gir derimot mer direkte trening av enkelte muskelgrupper, så jeg syns tradisjonell styrketrening og slyngetrening utfyller hverandre godt. Slyngetrening vil trolig i begynnelsen trene opp mange muskelgrupper du ikke har aktivert mye før, og i tillegg er det mye balanse involvert. Anonymous poster hash: 72aaf...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Groupon Skrevet 12. april 2014 #10 Del Skrevet 12. april 2014 Mulig jeg også gjør det feil, synes det er tungt å bruke min egen vekt men på videoene på youtube ser det såååå enkelt ut! Noen som kan legge ut et typisk program som de følger? Hvor ofte følger du opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 12. april 2014 #11 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg er veldig fan av trening på ustabil plattform, men det er ganske sykt at noen får ta patent på et treningsverktøy som funnes siden antikken. Nemlig olympiske ringer. Det kule med ringer og slynge er at det er skalertbart til det helt hinsidige. De letteste variantene av en øvelse kan så og si alle gjøre. De vanskeligste må du på supermenneskenivå for å mestre. Anbefaler å prøve å lære deg nye ferdigheter hele tiden, men begynn med én! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå