Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Ser at den er på tilbud til kr 499,- og den ser morsom ut, men hvordan er den egentlig å bruke? På alle sånne reklameinnslag på tv har de det jo alltid superfestlig, så jeg stoler ikke helt på dem...
Miss Lucky Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Ja!! Jeg elsker den :D bruker den på både vinduer, speil og glassbord. Er super å vaske bilvinduer med også
Chloe- Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 (endret) Vindusvasker? Hva er galt med spray og svabrer? Mulig jeg misforstår nå. Endret 7. april 2014 av Chloe-
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Herr Aldri har kjøpt seg en må vite, han kjøper nemlig alt som ser praktis og teknisk ut. Har sett han bruke den et par ganger, men sist var det tilbake til gamle gode nalen igjen. Spurte ham nå hvorfor han ikke bruker den lenger, og han sier han synes det er vanskelig å komme helt inntil vinduskarmene, fordi den er litt stor. I tillegg er det vanskelig å se hvor han har "nalet", da såpen ikke skummer. Skjønner du hva jeg mener?
Miss Lucky Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Kommer til over alt med den jeg, og har aldri hatt så rene,blanke og stripefrie vinduer før.
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2014 Hmm...så den er ikke praktisk i bruk altså, Aldri? Eller er det Herr Aldris teknikk det skorter litt på?
Aldrisur Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Kommer til over alt med den jeg, og har aldri hatt så rene,blanke og stripefrie vinduer før. Tja, det kommer kanskje an på ferdighetene til den som bruker den.
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2014 (endret) Bare sånn for syns skyld for dem som ikke har sett reklamen... Det er altså en vanlig nal med en liten "støvsuger" på. Maskinduppeditter er fristende... Endret 7. april 2014 av Hoppetaujenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå