Gå til innhold

Noen som har kjøpt en "Karcher Plus WV50" vindusvasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at den er på tilbud til kr 499,- og den ser morsom ut, men hvordan er den egentlig å bruke?

På alle sånne reklameinnslag på tv har de det jo alltid superfestlig, så jeg stoler ikke helt på dem... :glare:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Jeg elsker den :D bruker den på både vinduer, speil og glassbord. Er super å vaske bilvinduer med også

Skrevet (endret)

Vindusvasker?

Hva er galt med spray og svabrer? Mulig jeg misforstår nå.

Endret av Chloe-
Skrevet

Herr Aldri har kjøpt seg en må vite, han kjøper nemlig alt som ser praktis og teknisk ut.

Har sett han bruke den et par ganger, men sist var det tilbake til gamle gode nalen igjen.

Spurte ham nå hvorfor han ikke bruker den lenger, og han sier han synes det er vanskelig å komme helt inntil vinduskarmene, fordi den er litt stor. I tillegg er det vanskelig å se hvor han har "nalet", da såpen ikke skummer. Skjønner du hva jeg mener? :fnise:

Skrevet

Kommer til over alt med den jeg, og har aldri hatt så rene,blanke og stripefrie vinduer før.

Skrevet

Hmm...så den er ikke praktisk i bruk altså, Aldri? Eller er det Herr Aldris teknikk det skorter litt på? ;)

Skrevet

Kommer til over alt med den jeg, og har aldri hatt så rene,blanke og stripefrie vinduer før.

Tja, det kommer kanskje an på ferdighetene til den som bruker den. :)

Skrevet (endret)

Bare sånn for syns skyld for dem som ikke har sett reklamen...

Det er altså en vanlig nal med en liten "støvsuger" på. :nigo:

Maskinduppeditter er fristende...

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...