AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser etter penklær til gutten vår på halvannet år til 17.mai og bryllup til sommeren. Noen som har tips til penklær? Jeg har ikke helt sansen for så små barn i dress og skjorte, vil at de skal være smågutter og ikke små menn. Bunad har jeg heller ikke lyst på. Så da står jeg igjen med enten strikket matrosdress eller penklær a la MeMini. Har en kjempesøt sixpence jeg godt kunne tenkt meg noe som passet til, fant ikke så mye fint jeg likte hos MeMini i år, men liker godt den nostalgiske stilen! Og synes du matrosdress er "fint nok" til f eks bryllup? Noen som har noen linker eller konkrete tips til meg? Anonymous poster hash: cdccd...6bd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Matrosklærne fra MeMini er jo kjempe søte. Den lille shortsen og jakken, hihi Min skal ha den støvblå, strikkede romperen med matchende cardigan fra MeMini på 17 mai. Måtte kjøpe det med en gang det kom ut for salg. Syns det er helt herlig. Jeg er heller ikke noe fan av barn som er kledd opp som små voksne. Gutten min er også 1 1/2 år Anonymous poster hash: 187f7...b59
Severus Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Sjekk ut klærne til Wheat, å matrosdress funker absolutt på en liten tass i bryllup.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg ville lett etter en selebukse/shorts, gjerne strikk. Elsker også barn i gammeldagse klær Sjekk ut denne dama på instagram: http://instagram.com/martafrantzen Hun har tre små gutter som hun kler helt nydelig! Hun driver også en egen nettbutikk hvor du kan få tak i mange av klærne.. Bla deg litt nedover og se om du finner tips til fine antrekk Kan tenke meg du gjerne vil like merker som Le Carrousel, Paz Rodrriguez, Ketiketa, Pierrot la lune og Tocoto vintage Anonymous poster hash: 980b1...fc1
Gjest Blomsterert Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Strikket matrosdress høres veldig fint ut det! Syns også det er fint med litt nostalgisk stil :-) Og enig i at gutter er gutter. Menn blir de etterhvert. Jeg sydde knebukser og kort jakke til min sønn. Han hadde også sixpence til. Hvit skjorte og mørk grå klær og lys grå sixpence og svarte sko. Litt sånn "gategutt"-stil, men pent da. Fikk mye skryt av den stilen. Men uansett så er matrosdress kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå