AaaaK Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Ved en solid feil brukte jeg hele dagen på å lete etter iPhone-laderen min, som jeg senere dro ut av den rene klesvasken i vaskemaskinen. Hvis den tørker litt... Kan jeg bruke den? Eller risikerer jeg å ødelegge iPhonen min (eller få støt eller gudene vet) hvis jeg prøver?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 jeg ville ikke gjort det. Anonymous poster hash: 4270e...6f9
malicious Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Ville ikke gjort det heller.. Kjøp heller ny lader.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 I beste fall sier det *poff* og laderen og sikringen går. I verste fall skjer ingenting, du koblir til mobilen, og så blir den sort og slår seg aldri på igjen. Sistnevnte er en alt for stor risiko å ta. Aldri om jeg hadde turt. Bedre å kjøpe en ny. Men se det fra den lyse siden. Du fant laderen! Anonymous poster hash: 0efb6...b56
AaaaK Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg tok sjansen. Ikke noe poff og ikke no rart enda. Mobilen har gått ut for batteri og når jeg tok i kontakten fikk jeg ladesymbolet så da regner jeg med alt er fint...?
Chloe- Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Hvorfor spurte du på KG om du allerede hadde bestemt deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå