AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Ja, hvordan kler dere dere i den kommende sesongen? Synes jeg ser folk med så fin stil overalt, men når jeg sjøl går inn i butikken klarer jeg ikke å sette sammen noe. Blir liksom plagg som er fine hver for seg, men setter man dem sammen er det helt bom Så damer, hvordan pleier du å kle deg? Helst med bilder, er sulten på inspirasjon! Anonymous poster hash: 9bb29...424
Fashionistaen Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 (endret) Satt sammen plagg og sko jeg liker. Bloggen classy girls wear pearls summerer egentlig opp hva jeg liker om sommeren. Preppy, enkelt og med lyse farger. Som regel noen mønstre som bryter for at ikke alt skal bli helt anonymt i farger. Liker at stilen er litt avslappet om sommeren, så dette gjenspeiler seg i det jeg liker Ganske lett å mikse og mmatche om man bare har noen basisplagg og forholde seg til. Skal ganske mye til for å få en bluse/skjorte med en shorts/skjørt til å se helt jævlig ut Tips til basisplagg -lette gensere -bluser (liker de som er klassiske i snittet, men med en morsom farge/mønster etc.) -shorts (synes j.crew sine 3" chino shorts virker kurante) -kjoler (liker at de går litt ned på lårene, men ikke over knærne) -pene topper -a-lined skjørt (liker mye bedre disse enn blyantskjørt om sommeren. Føler de er litt mer ungdommelige og laidback) Sko: -ballerina, espadrilles, seilere, sandaler, kjøresko etc. Endret 8. april 2014 av Fashionistaen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå