Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overdose heroin.

Anonymous poster hash: 794bb...7bf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har bare lest om henne i diverse moteblader.

Anonymous poster hash: bc50e...18f
AnonymBruker
Skrevet

Overdose heroin.

Tror du? Det var vel det moren døde av for 14 år siden også..

Anonymous poster hash: e5d03...3ec

Skrevet

Uff, for en trist skjebne. Stakkars sønnene hennes som sitter igjen uten mamma :(

AnonymBruker
Skrevet

Uff, for en trist skjebne. Stakkars sønnene hennes som sitter igjen uten mamma :(

Ja, syns utrolig synd på både barna og Thomas (mannen). Det virket som de hadde det så fint sammen :(

Anonymous poster hash: e5d03...3ec

• Liker 1
Skrevet

Stakkars barn. :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste nettopp om henne i Closer, virket som alt gikk så bra for henne. Men har ikke hørt noe om at hun drev med drugs, hvor står det?

Anonymous poster hash: 55b19...16f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste nettopp om henne i Closer, virket som alt gikk så bra for henne. Men har ikke hørt noe om at hun drev med drugs, hvor står det?

Det står ingen plasser, men det er jo ikke så veldig ofte at folk på 25 dør av naturlige årsaker.

Anonymous poster hash: bc50e...18f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt at hun la ut et bilde av seg og moren for ett døgn siden.

Anonymous poster hash: dc759...b31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hender at unge folk dør uventet uten at det er narkotika inni bildet. Bestevenninnen min døde helt uventet og da gikk det masse fæle rykter om overdose og andre måter hun kunne tatt selvmord på. Ei venninne av meg som ikke kjente henne sa til meg "herregud har du hørt om hun ..... som tok overdose på medisiner fordi hun hadde blitt dumpet?". Hun døde av hjertestans, ikke selvmord, ble obdusert to ganger. Og hun hadde vært singel lenge, ikke noe nylig brudd. Folk finner på så mye rart. Bare fordi man er under 50 år så MÅ det være selvmord eller en uhell-overdose.

Hvil i fred Peaches og hils venninna mi :hjerte:

Anonymous poster hash: 4aff3...f5a

• Liker 11
Gjest Sobril
Skrevet

Overdose heroin.

Kjære vene. Det er vel best å ikke dra konklusjoner!

Uansett tragisk når unge mennesker dør. Spesielt når man etterlater seg små barn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen hemmelighet at hun drev med heroin, nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hender at unge folk dør uventet uten at det er narkotika inni bildet. Bestevenninnen min døde helt uventet og da gikk det masse fæle rykter om overdose og andre måter hun kunne tatt selvmord på. Ei venninne av meg som ikke kjente henne sa til meg "herregud har du hørt om hun ..... som tok overdose på medisiner fordi hun hadde blitt dumpet?". Hun døde av hjertestans, ikke selvmord, ble obdusert to ganger. Og hun hadde vært singel lenge, ikke noe nylig brudd. Folk finner på så mye rart. Bare fordi man er under 50 år så MÅ det være selvmord eller en uhell-overdose.

Hvil i fred Peaches og hils venninna mi :hjerte:

Anonymous poster hash: 4aff3...f5a

Jenta har brukt heroin i mange år.

http://dlisted.com/2010/03/26/just-a-regular-night-in-the-life-of-peaches-geldof/

• Liker 4
Skrevet

Kjære vene. Det er vel best å ikke dra konklusjoner!

Uansett tragisk når unge mennesker dør. Spesielt når man etterlater seg små barn.

Når en heroinmisbruker dør i en alder av 25 blir det litt vanskelig å IKKE tenke i de baner.

• Liker 9
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vel det er jo trist for hennes familie og venner. Men for meg betyr dette ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Sjokkert og overraskende!! :(

Anonymous poster hash: 27338...d47
AnonymBruker
Skrevet

Hun sluttet vel med drugs for en del år siden, og har etter det båret frem to friske barn... Skal jeg tippe noe så må det bli hjertestans. Hun var veldig avmagret den siste tiden og har i perioder sett svært undervektig ut, så jeg tror heller hun hadde problemer med elektrolyttene og at hjertet hennes ikke klarte mer.

Kanskje hun var deprimert og ikke ville leve lenger også.

Anonymous poster hash: 1336c...15d
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...