AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Har vært sammen med kjæresten i et halvt år nå, og allerede nå begynner vi å kjede oss sammen. Så klart er det koselig når vi treffes og slikt. Men vi ender alltid opp i senga til en av oss for å se på film og kose litt. Det er liksom samme leksa om og om igjen. En sjelden gang går vi ut for å spise, går på kino eller tar en fest. Men utover det er vi flaut dårlige til å komme på ting å gjøre. Trenger rett og slett tips til ting vi kan finne på. Kjæresten har ikke jobb om dagen, så han er ikke stinn av gryn for å si det sånn. Jeg er midt i russetiden og tjener ikke så ekstremt bra i jobben jeg har, så prøver jeg å spare til studietiden, så har ikke råd til allverdens jeg heller. Merker godt at kjæresten er lei av å ligge og kose i evigheter. Jeg skjønner det jo, men det er litt trist å kjenne at han begynner å gå lei. Det hender vi spiller litt Playstation sammen, men det er jo begrenset hvor lenge vi kan styre med det av gangen. Så derfor vil jeg rett og slett høre litt tips til ting vi kan gjøre. Å gå turer og ting som det er ikke han så veldig interessert i. Hverdagen hans består vel egentlig av spilling, mens jeg er opptatt med siste året på VGS. Til høsten flytter vi på hybel, og fortsetter vi som dette er jeg redd for at han skal gå lei og at forholdet skal gå dunken. Synes det er litt trist at jeg må gå til andre for å få tips, men jeg er rett og slett litt desperat. Jeg tror virkelig at vi har noe spesielt, og jeg kan se for meg en fremtid med denne fyren. Om vi får det til å holde. Kanskje tidlig å si etter 6 mnd, men det er jo lov å håpe på en sikker fremtid, ikke sant? Så tips? Blir kjempeglad! Anonymous poster hash: ee839...98a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Men ikke misforstå! Vi koser oss jo så klart i hverandres selskap, men noen ganger blir det jo ganske ensformig. Anonymous poster hash: ee839...98a
embla1807 Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Nå som sommeren kommer så er det bare å bruke været for det det er verdt! dra på stranda, sett dere i en park, har dere lappen så kam dere dra til Sverige å kjøpe billig mat/øl/snus til russetiden, finn på noe med vennene deres sammen utenom fest. Vet godt åssen du har det! alle får sånne perioder i et forhold ha sex et spennende nytt, spennende sted? Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor i heller, selv bor jeg i Oslo så det finnes jo alltid noe som skjer som ikke trenger å koste noe.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Bor i en ikke så alt for stor by på sørlandet. Har prøvd flere ganger å foreslå det å dra på harrytur eller på stranda, men det faller bare ikke i god jord. Det er et annet kjærestepar hvor han er kompis med gutten og jeg er bestevenninne med jenta. Men han virker ikke helt gira på å ut med dem heller da det har vært litt ampert mellom de to gutta i det siste. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lenger. Han kommenterer støtt og stadig at vi bare ligger i senga. Og nå begynner det å såre meg, så jeg blir irritert og kjefter på han. Kommer til å ødelegge forholdet. Som man kanskje kan se, er jeg livredd for å gjøre noe som ødelegger for oss. Anonymous poster hash: ee839...98a
Gjest Heartbeat Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Da er det jo han som er kjedelig og ikke du!Sofagutter er bare så turn off. 2
embla1807 Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Syntes det er veldig dårlig og egoistisk gjort av han å være så negativ til forslagene dine for så å klage på at dere bare ligger i senga. Har du prøvd å snakke ordentlig med han om det? At hvis ikke begge gir hverandre noe, eller prøver å være litt spontane sammen så kommer det ikke til å funke? Sett deg ned med han og snakk ordentlig med han om hvordan du føler det
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Spør hva han kunne ha tenkt seg at dere gjorde sammen, utenom senga? Anonymous poster hash: 52dcd...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Få med venner på grillfester! Anonymous poster hash: 4c7b8...b13
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Har ikke prøvd å prate med han enda, bare spurt litt hva han egentlig vil. Han sier ofte at han ikke vet og spør meg hva jeg vil. Problemet er at jeg er så kreativ som et nyklekt egg, altså ikke mye til hjelp jeg heller. Vi trenger nok å få tilbake gnisten litt og. Det rare er at det er jeg som sitter med skyldfølelse og dårlig samvittighet:(Anonymous poster hash: ee839...98a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Hva med å begynne å trene sammen?Anonymous poster hash: 86a09...323 1
Verpus Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Bruk byen for det den er verdt. Museer, kino, sitte i sola på brygga om det er varmt. Besøk slektninger dere ikke ser så ofte, besøk venner. Inviter venner og lag mat sammen. Prøv å lage noe nytt sammen. Ta med fotballen, volleyballen e.l. og spill, alene eller med andre. Tren sammen. Start et prosjekt sammen ut ifra det dere liker, kan jo være hva som helst. Spill brettspill. Dra på hyttetur. Vær åpne for å prøve nye ting!
Gjest Blomsterert Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Er det bare din oppgave å finne på noe da? Han kan jo komme opp med noe han da,-som kjeder seg! Kan det være så vanskelig?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Vi har samme problemet. Ender bare med at jeg ser på tv/pcen og han gamer Anonymous poster hash: 3b473...845
Berit Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 (endret) Lage noe god mat sammen? Invitere noen venner til noe mat dere har laget? Invitere venner over på kortspill? Det kan gi mye latter. Endret 7. april 2014 av Berit
Bergensjenten Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Jeg tror litt av problemet er at hverdagen deres er så forskjellig. Du går på skole, jobber og er snart russ. Du lever et travelt liv, mens han høres veldig passiv ut og bare spiller. Han kjeder seg nok veldig mye, ikke bare når han er med deg, men sikkert store deler av dagen. Dette tror jeg vil ordne seg når han får noe å drive med på dagtid, enten skole eller jobb Han behøver hvertfall ikke klage på deg! Han finner jo ikke på noe selv å gjøre, og det vises jo også ved at han ikke klart å gjøre noe med hverdagen sin.
Bergensjenten Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Ellers er mine akivitetstips: - Bowling - Brettspill eller kortspill - Sykkelturer, rulleskøyter. - Hvis det fortsatt er snø i fjellet der dere bor, så kunne dere dratt og stått på slalåm/snowboard nå i påsken Eller kanskje langrennstur? - Planlegge en utflukt dere kan gjøre i sommerferien. Kanskje en tur med danskebåten? Eller dra til Liseberg i Gøteborg? Trenger ikke være helt til Syden - Bake boller/kake sammen. Eller prøve ut en spennende matoppskrift. - Dra på badeland :D Det er gøy for flere enn bare småungene! - Begynne å trene sammen på treningssenter. Eller kanskje begynne på dansekurs? - Han liker ikke turer skrev du, men hva med å pakke med seg telt og sovepose, og dra ut i skogen og overnatte? Det er kjempegøy, og kjekt å gjøre noe annerledes enn det vanlige
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Tusen takk for mange tips og råd! Tror det blir å sette seg ned og skrive en liten liste og ta en prat med typen som står på plakaten nå. Setter pris på så mange svar:)Anonymous poster hash: ee839...98a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå