Haru Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 (endret) Heh.....ja. Hva ville du sagt eller tenkt om du så din egen sønn eller datter pule rundt eller oppføre seg vilt der? For lets face it, det er DET Paradise Hotel dreier seg mest om.....om ikke kun om. Har alltid lurt på hva foreldrene til de folka der tenker Stakkars Endret 7. april 2014 av Haru
Dunkel Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hadde tenkt at oppdragelsen min av barna hadde sviktet, og at jeg tydeligvis ikke hadde gjort en god nok jobb som forelder... 3
Gjest Beist Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Hadde latt som ingenting og bedt høyere makter om at all botoxen gjør at ingen kjenner vedkommende igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Kan man bli medlem av Paradise Hotel?Anonymous poster hash: a55f7...ea9
Chloe- Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Kan man bli medlem av Paradise Hotel?Anonymous poster hash: a55f7...ea9 Medlem/deltager.. Du skjønte hva hun mente..
Gjest Silverstream Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hadde dødd av skam før de i det hele tatt kom hjem igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg hadde nok tenkt at jeg ga barnet mitt for lite oppmerksomhet i oppveksten. Anonymous poster hash: 09b32...789
Gjest alegria Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Jeg hadde oppdratt ungene mine på den måten at de aldri engang hadde vurdert det. Men om jeg må forholde meg til problemstillingen, og ta utgangspunkt i at dette hadde skjedd likevel: hadde skammet meg og følt meg mislykket som forelder. Hadde vel gjort han eller hun arveløs; dvs å lære dem at negative handlinger fører til negative konsekvenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå