MiniMjau Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 hvilke syke mennesker gjør noe sånt? http://www.aftenposten.no/dyr/article804262.ece Noen hadde prøvd å kvele katten min også her forleden dag. Kom inn med halsbåndet strammet rundt hals og føtter. Herregud!!!!!
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Huff, jeg klarer nesten ikke å lese slikt. Jeg kan ikke begripe hvordan noen kan gjøre uskyldige dyr vondt. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Å jeg blir så forbanna! Nå ble jeg minnet på at pusen min kom haltende hjem en gang, med beinet og halsen sittende fast i ei løkke :evil: Sånne folk skulle fått samme behandlingen tilbake!
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som står i hodet p åde som klarer å gjøre noe sånt.
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #6 Skrevet 7. juni 2004 Jeg blir så sint at jeg nærmest sprekker , hvordan kan mennesker plage uskyldige dyr for egen fornøyelses skyld . Håper at jeg aldri tar en dyreplager på fersken, for da er jeg antagligvis å treffe i arresten etterpå
Rotta Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Ja da treffes vi der! For dit havner jeg også, hvis jeg ser noe slikt!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 ses der alle tre...neida men det er så forkastelig at jeg ikke har ord på det,mennesker som er i tilstand til å plage uskyldige dyr er syke og slemme mennesker. jeg blir så sint når jeg tenker på det at jeg har ikke nok stygge ord!! uff.. hvem har hjerte til å plage et uskyldig og godtroende dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå