MiniMjau Skrevet 7. juni 2004 #1 Del Skrevet 7. juni 2004 hvilke syke mennesker gjør noe sånt? http://www.aftenposten.no/dyr/article804262.ece Noen hadde prøvd å kvele katten min også her forleden dag. Kom inn med halsbåndet strammet rundt hals og føtter. Herregud!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #2 Del Skrevet 7. juni 2004 Huff, jeg klarer nesten ikke å lese slikt. Jeg kan ikke begripe hvordan noen kan gjøre uskyldige dyr vondt. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Å jeg blir så forbanna! Nå ble jeg minnet på at pusen min kom haltende hjem en gang, med beinet og halsen sittende fast i ei løkke :evil: Sånne folk skulle fått samme behandlingen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det noen som vet hvor dette fant sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 #5 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som står i hodet p åde som klarer å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #6 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg blir så sint at jeg nærmest sprekker , hvordan kan mennesker plage uskyldige dyr for egen fornøyelses skyld . Håper at jeg aldri tar en dyreplager på fersken, for da er jeg antagligvis å treffe i arresten etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja da treffes vi der! For dit havner jeg også, hvis jeg ser noe slikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #8 Del Skrevet 10. juni 2004 ses der alle tre...neida men det er så forkastelig at jeg ikke har ord på det,mennesker som er i tilstand til å plage uskyldige dyr er syke og slemme mennesker. jeg blir så sint når jeg tenker på det at jeg har ikke nok stygge ord!! uff.. hvem har hjerte til å plage et uskyldig og godtroende dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå