Gå til innhold

Likte dere Arkadia?  

1. 1. Likte dere Arkadia?

• Ja, jeg likte den.
      26
    • Nei, egentlig ikke.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arkadia , eller Shagma som den ble kalt. (Les mondes engloutis på fransk :wink: )

Husker jeg var så glad i den serien. :D

Likte dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, når du ser hvilket nick jeg har så er det vel unødvendg å si at jeg elsket den serien som liten. :-)

Skrevet
Vel' date= når du ser hvilket nick jeg har så er det vel unødvendg å si at jeg elsket den serien som liten. :-)

:D

Skrevet

Åja. jeg elsket den!

Skrevet

Jepp, den var bra. Synes det er merkelig at de ikke sender de gode gamle programmene til barnetv nå. Bombibjørnene, SuperTed, Arkana osv... Det hadde vært hyggelig..

Skrevet
Jepp' date=' den var bra. Synes det er merkelig at de ikke sender de gode gamle programmene til barnetv nå. Bombibjørnene, SuperTed, Arkana osv... Det hadde vært hyggelig..[/quote']

Men hva om vi sender mail til NRK og ber om at de sender Arkadia på nytt. De sendte jo Med Grimm og Gru i jula fordi de hadde fått så mange henvendelser om den. Det hadde vært veldig koselig å se den serien igjen.

Gjest Frigg
Skrevet

Elsket den! Og vi hadde nesten alle episodene på video også! (Men nå vet jeg ikke hvor de er, mulig de er spillt over.)

Og jeg savner Bompibjørnene! Men har dem som ringetone på mobilen (Urharry - helt sikkert)! :hoppe: som en bompi!

Og SuperTed, hva var nå handlingen der?

Skrevet

Den har jeg aldri hørt om. Er det lenge siden den gikk?

Skrevet

Elsket Shagma! Og SuperTed har sambo kjøpt på DVD, så vi koser oss...

Skrevet
Den har jeg aldri hørt om. Er det lenge siden den gikk?

Den ble sendt i 1986.

Skrevet

Den ble sendt i 1986.

Da så, før min tid :ler:

Skrevet

Husker den såvidt - den var kjempespennende!

Skrevet

Elsket den serien. :D

Har faktiskt noen episoder kusinen min tok opp på VHS da den gikk.

Ser på den innimellom ennå.

Skrevet

Har ikke sett den. Men jeg husker veldig godt når jeg så Reisen til jordens indre av Vicor Hugo på film når jeg var liten. En amerikansk film fra 50 tallet eller no. Skulle ønske de sendte den igjen.

Skrevet

Ja, likte Arkadia/Shagma veldig godt! Forstod jo ikke så mye av den da jeg ikke skjønte fransk og ikke rakk å lese hele tekstlinjene enda (Var bare 6 år da), men det var kjempespennende likevel!

Skrevet
Ja' date=' likte Arkadia/Shagma veldig godt! Forstod jo ikke så mye av den da jeg ikke skjønte fransk og ikke rakk å lese hele tekstlinjene enda (Var bare 6 år da), men det var kjempespennende likevel![/quote']

Jeg også var bare 6 år den gangen, men var så heldig at jeg hadde mestret lesekunsten i 2 år. Derfor gikk det greit med teksting. :wink:

Skrevet

Ja, jeg greide å lese en og en halv linje av teksten da, men sjelden hele greia...og så skulle jeg jo se på filmen samtidi som jeg skulle lese så da ble det vanskelig.

Jeg hadde vel kunnet lese i omtrent 1 år da denne serien gikk.

Skrevet

Har gått glipp av denne serien jeg...

Var seks år i 86 og så lite på TV på den tiden. Var jo så mye annet å finne på! (Akkurat som nå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...