Gå til innhold

Føler at de eneste menn som vil noe mer med meg vil utnytte meg, tom følelse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig tom. Føler alle snakker om den store kjærligheten, og som om den er så lett å finne. Mens jeg sliter med kjærligheten. Har vært singel i et helt år nå. Har møtt en del menn, men de virker mest opptatt av å utnytte meg for sex. Og jeg har i hjernen noe som sier: Du er ikke fin nok til annet enn sex. Alle andre er bedre.

Samtidig blir jeg fornærmet når noen slår opp med meg. Jeg burde kanskje bli glad på deres vegne og ønske dem alt godt, mens jeg blir fornærmet og såret.

Jeg håper på å finne kjærligheten, for av og til føler jeg meg så forferdelig ensom. Føler at alle andre damer er bedre enn meg, og at det er kun meg som er i min håpløse situasjon. Mens de andre single damer fyker rundt og har det helt topp fordi de kan velge og vrake menn.

Noen som har kjent samme følelser?

Anonymous poster hash: 71fc2...0d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok noe alle single føler på innimellom.

Ikka la de negative tankene ta deg, prøv så godt du kan å tenke positivt, og ikke gi opp :)

Angående det at du blir såret og fornærmet, ærlig talt du er da bare et menneske?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts:)

Jeg vet akkurat hvordan du har det, og det er ikke enkelt. Jeg har selv vært singel i snart 3 år, noe som både har vært positivt og negativt. Men dessverre så er det ingen som vil slå seg til ro med meg heller... Jeg ser på meg selv som smart, pen, snill osv men dessverre så fører alt til bare sex hos meg også.

Nå har jeg skaffet meg sukker, og der inne møtte jeg en fyr som jeg ble kjent med. Vi har møttes i helger siden Januar, og det har bare vært sex noe som sårer meg fordi jeg har forklart han at jeg kan få følelser om vi fortsetter å ha sex... Han er fram og tilbake, og han holder meg på vent for sex!

Jeg har kommet til det punktet at jeg ikke bryr meg lengre. Jeg planlegger en tur i September, og da blir jeg borte lenge. Noen ganger må man bare sette ned foten og ta vare på seg selv, samt reise bort for en periode;)

Hvorfor ikke reis alene du også?

Anonymous poster hash: 0c979...dff
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merker du at de bare vil ha sex? Har du faktisk sex med dem eller sier du nei og så stikker de?

Hvor treffer du menn? Drar du p
å ordentlige dates?

Anonymous poster hash: cb9b5...677
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok noe alle single føler på innimellom.

Ikka la de negative tankene ta deg, prøv så godt du kan å tenke positivt, og ikke gi opp :)

Angående det at du blir såret og fornærmet, ærlig talt du er da bare et menneske?!

Takk :). Jeg er gjerne ikke alene om disse følelsene. I dag følte jeg meg så fryktelig tom. Har mer deprimerte og negative dager en gang i blant, og så kommer det seg litt igjen.

I dag tenkte jeg : hvordan skal jeg klare å finne en mann som ikke utnytter meg? Jeg er så redd for å bli utnyttet igjen. Og føler meg forferdelig med det. Følelsen av at det bare er meg som blir utnyttet i denne verden var ille og. Men det er nok ikke bare meg.

Og såret og fornærmet ja. I dag var jeg sint på alle som har behandlet meg dårlig. Og tenkte at de har fratatt meg interessen for å finne en mann, men jeg får prøve å ikke gi opp, og stå på! :

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det, og det er ikke enkelt. Jeg har selv vært singel i snart 3 år, noe som både har vært positivt og negativt. Men dessverre så er det ingen som vil slå seg til ro med meg heller... Jeg ser på meg selv som smart, pen, snill osv men dessverre så fører alt til bare sex hos meg også.

Nå har jeg skaffet meg sukker, og der inne møtte jeg en fyr som jeg ble kjent med. Vi har møttes i helger siden Januar, og det har bare vært sex noe som sårer meg fordi jeg har forklart han at jeg kan få følelser om vi fortsetter å ha sex... Han er fram og tilbake, og han holder meg på vent for sex!

Jeg har kommet til det punktet at jeg ikke bryr meg lengre. Jeg planlegger en tur i September, og da blir jeg borte lenge. Noen ganger må man bare sette ned foten og ta vare på seg selv, samt reise bort for en periode;)

Hvorfor ikke reis alene du også?

Trådstarter: Ja, jeg tenkte på tanken før du sa det nå. Kanskje det ville være lurt å reise bort litt. Få alt på avstand. Dating og kjærlighetsmangelen lever for mye i tankene mine. Jeg jobber med det for mye.

Redselen for å bli værende alene blir en stor angst.

Jeg er ikke så åpen av meg heller. Mulig jeg bør våge å fortelle mer om hva jeg søker og ønsker til mennene jeg treffer. De vet jeg søker kjærligheten, men de virker bare ute etter sex, og snakker veldig tomt. Vi bør jo sette våre krav til dem også. Lett å gå på vent for noe. Har gjort det så masse selv.

Skrevet

Blir man såret over å bli dumpet så er det ikke det enkleste i verden og bare ønske de alt godt videre... da blir man jo såret og lei seg. Så den følelsen du sitter igjen med etter å ha blitt dumpet er nok ganske vanlig.

Og hvis du har "bestemt" deg for at du ikke er bra nok for noe annet så er det sånn det blir da. Du må ha tro på at du er god nok og at du er like bra som alle andre. Hvis du tror på deg selv vil andre gjøre det også.

Jeg har vært single siden 2008 og til tider har jeg følt det sånn som deg; at alle andre finner en mann og får seg kjæreste, men ikke jeg. Jeg vet samtidig at det er mine egne handlingsmønstre som gjør at jeg fortsatt er single...

Skrevet (endret)

Har du vurdert å ikke date for en tid? Tenk på kvinner og menn som er single i 5 år, og som ikke dater på land tid. Du har vært singel i ett år og er desperat etter en mann og dater i vei, det er ikke rart du finner menn som bare vil en ting da.

Endret av Tris
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Ja, jeg tenkte på tanken før du sa det nå. Kanskje det ville være lurt å reise bort litt. Få alt på avstand. Dating og kjærlighetsmangelen lever for mye i tankene mine. Jeg jobber med det for mye.

Redselen for å bli værende alene blir en stor angst.

Jeg er ikke så åpen av meg heller. Mulig jeg bør våge å fortelle mer om hva jeg søker og ønsker til mennene jeg treffer. De vet jeg søker kjærligheten, men de virker bare ute etter sex, og snakker veldig tomt. Vi bør jo sette våre krav til dem også. Lett å gå på vent for noe. Har gjort det så masse selv.

Ja, ikke sant:) Det er faktisk ikke enkelt i dagens samfunn å finne noen, så noen ganger må man rett og slett bare reise bort å få alt på avstand for en lengre periode:)

Jeg kan fortelle deg at han jeg "driver" på med nå er usikker om han vil mer enn sex, men det som skjer da er at jeg har mer sex med han i ønske om at han skal bli mer interessert, noe som er veldig feil. Jeg tør ikke å invitere han ut på kaffe en gang fordi jeg er redd for at han skal si nei! Så fucka i hode har jeg blitt.. Totalt skadet av menn dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler dere å finne dere en kjekk hobby som distraherer dere for alle negative tanker! Jeg er singel og har egentlig ikke tenkt så mye over det etter jeg begynte å trene og tenke mer på meg selv!

Jeg kunne godt tenkt meg en mann, men jeg trur ikke jeg er klar for det etter at jeg ble skadet psykisk og fysisk i forholde jeg kom meg ut av i 2013.

Så nå lever jeg et mye bedre liv med kun meg selv i tankene! Vi jenter trenger å få opp vår indre utstråling for å finne de mennene vi forventer at skal ramle inn døra!

og ps: dere som er på sukker, tinder osv så er denne mannen jeg var sammen med der. jeg vil ikke skrive navnet ettersom det sikkert ikke er lov å utpeke noen over nett. Men bare vær ops på at den kjekke fyren som er så flink til å snakke for seg kan være ditt livs største mareritt. Ha forhånds regler når dere møter folk dere ikke kjenner på nette og se etter signaler som viser til at han ikke er den han gir seg ut for å være.

Anonymous poster hash: fcbf6...f4e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts:) Ja, ikke sant:) Det er faktisk ikke enkelt i dagens samfunn å finne noen, så noen ganger må man rett og slett bare reise bort å få alt på avstand for en lengre periode:) Jeg kan fortelle deg at han jeg "driver" på med nå er usikker om han vil mer enn sex, men det som skjer da er at jeg har mer sex med han i ønske om at han skal bli mer interessert, noe som er veldig feil. Jeg tør ikke å invitere han ut på kaffe en gang fordi jeg er redd for at han skal si nei! Så fucka i hode har jeg blitt.. Totalt skadet av menn dessverre. Anonymous poster hash: 0c979...dff

føler meg total skada i hodet jeg og. Er livredd for å få et nei av en mann. Livredd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent på den følelsen du har, det med å ikke være bra nok og at jeg (i menns øyne) ikke duger til noe annet enn sex. Man blir litt desperat, desperat etter å finne NOEN som vil noe mer enn sex. Og så viser det seg likevel at de også egentlig bare var ute etter sex.

Men jeg tror det er noe i det at man sender ut signaler. Å gå rundt å tenke negative og dystre tanker fungerer ikke akkurat som en magnet på mennene man vil ha, det fungerer heller som en magnet på de mennene som ser deg som et lett bytte.

Jeg har valgt å snu det. Istedenfor å tenke "er jeg bra nok for ham?" tenker jeg isteden "er han bra nok for meg?" Vil jeg ha en mann som behandler meg dårlig? Nei. Og da er det bedre å være singel. Tiden som singel kan brukes til noe konstruktivt. Lære seg selv å kjenne, bli mer glad i seg selv, gjøre ting som gjør en glad, jobbe med seg selv. Når man er lykkelig som singel, når det å ha en mann i livet ens ikke er en nødvendighet og noe man higer etter, ja, da tror jeg man kan være klar for en mann.

Selv er jeg ikke helt klar ennå, ikke til å aktivt lete (som å registrere meg på en datingside), men om jeg slumper til å treffe en og det blir full klaff, så er det noe annet. Men det er nettopp det. Jeg er fornøyd med å ta ting som det kommer og stresser ikke, og DET er veldig deilig.

Ha respekt for dere selv, behandle dere selv bra, ikke vær sammen med en som dere vet holder dere på gress. Hva er poenget? Er det en sånn mann dere vil ha? Selvfølelsen er problemet, ikke det at dere ikke er bra nok.

Anonymous poster hash: 883bf...2b4
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS hvis du svarer og gir oss detaljer blir det lettere med hjelp.

Anonymous poster hash: cb9b5...677
AnonymBruker
Skrevet

Takk :). Jeg er gjerne ikke alene om disse følelsene. I dag følte jeg meg så fryktelig tom. Har mer deprimerte og negative dager en gang i blant, og så kommer det seg litt igjen.

I dag tenkte jeg : hvordan skal jeg klare å finne en mann som ikke utnytter meg? Jeg er så redd for å bli utnyttet igjen. Og føler meg forferdelig med det. Følelsen av at det bare er meg som blir utnyttet i denne verden var ille og. Men det er nok ikke bare meg.

Og såret og fornærmet ja. I dag var jeg sint på alle som har behandlet meg dårlig. Og tenkte at de har fratatt meg interessen for å finne en mann, men jeg får prøve å ikke gi opp, og stå på! :

TS-grunnene for at du tenker så negativt om dine forhold og erfaringer med menn-er at du nr

1) Virker helt grønn og totalt uerfaren med menn.Tipper du ALDRI har vært i noe seriøst forhold noensinne,du mangler alt av erfaring...også sexuell erfaring.Og da blir ONS i fylla feil for deg...

Lær deg å sette grenser for deg selv og respekter deg selv.Betyr det å si nei til sex eller holde igjen på sex i uker-så gjør det.VÆR ÆRLIG med menn du møter - om dine selvtillitsproblemer og problemer med å se på uforpliktende sex som noe lystbetont.Ikke alle passer eller liker det.Og det er helt greit å være ærlig om.

2) Selvtilitten din og tankene dine er jo helt RÆVA og NEGATIVE om deg selv.Det er DITT PROBLEM,og bare ditt problem.Du må jobbe med din egen innstilling og dine problemer med egen selvtilitt.Det er IKKE de mennene du har møtt,som er skyld i denne elendige selvtilitten din...De ANER JO IKKE at du sliter med selvtillitten.

3) Hadde du hatt forholdserfaring - hadde du også hatt gode sexuelle erfringer med menn.Men siden du aldri har vært i noe stabilt forhold før-har du ikke lært noe om det heller.

SEX er gjensidig nytelse i et godt sexualiv.Det er ikke utnytting. Mennene du har ligget med,er heller ikke skyld i at du oppfatter sex som utnytting av deg.Det er jo DU som frivillig har sex med dem.Og din egen innstilling er kanske at du er mer "giver" than " taker" i sengen???? -noe du selv har bestemt deg for å VÆRE : ) Ingen har tvingt deg til å ha sex.LÆR DEG Å SI NEI TIL UØNSKET SEX.Det er ditt eget ansvar.Er du voksen nok til å ha sex-er du også voksen nok til å si NEI til sex.

Den suttringen din er forferdelig umoden...Begynn med å være ÆRLIG selv og fortell mennene du møter,om dine holdninger til sex-og dine selvtillitsproblemer ang -menn og sex og DRØMMEN om kjærlighet og kjæreste,fremfor uforpliktende sex....Tipper de skjønner - at de bør holde seg unna deg,om de ikke er seriøse da.Ingen ønsker å være drittsekk med vilje...

BEGYNN Å TA ANSVAR FR DEG SELV.IKKE SKYLD PÅ VERDEN OG ALLE ANDRE.

Snakk heller høyt og tydelig om hva du ønsker,forventer,vil ha!

Så blir det lettere å finne en som tenker i samme baner.Finnes gutter også-som ikke liker uforpliktende sex . )

Anonymous poster hash: 92713...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann (30) og bare ute etter sex. Skjønner godt at mange andre menn også bare ønsker sex. Sier og gjør det som er nødvendig for å komme i mål. Grunnen til dette er at kvinner ikke har vært særlig interesserte (men jeg har da vært i forhold og hatt FF) opp gjennom årene, så jeg ligger litt etter skjema. Ellers hadde jeg antagelig vært ute etter et fast og langvarig forhold nå.

Anonymous poster hash: 28dd6...210
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle vil utnytte deg for sex osv., jeg er i vertfall ganske klar for et forhold med noen jeg kan like. Spørst hva slags folk du henger med.

Anonymous poster hash: f64bf...978
Skrevet

Ikke alle vil utnytte deg for sex osv., jeg er i vertfall ganske klar for et forhold med noen jeg kan like. Spørst hva slags folk du henger med.

Tror det kommer ann på folkene. Noen menn er mer seriøse og har ikke hjerte til å lyve for å få sex. Tror menn er ulike der. Men det er nok en del playere der ute og. De er ikke noe å ha uansett, så best å holde seg unna de.

AnonymBruker
Skrevet

Er livredd menn jeg og, etter å ha blitt dumpa og utsatt for utroskap såpass mange ganger. Jeg har blitt skikkelig kynisk og tenker at det ikke er noen vits å ha sex med noen eller bli sammen med noen, det blir jo bare slutt uansett.. så hva ER poenget?

Blir jeg dumpa en gang til så ender det med selvmordsforsøk. Det er jeg ganske sikker på.

Anonymous poster hash: 71050...7b0
AnonymBruker
Skrevet

Er livredd menn jeg og, etter å ha blitt dumpa og utsatt for utroskap såpass mange ganger. Jeg har blitt skikkelig kynisk og tenker at det ikke er noen vits å ha sex med noen eller bli sammen med noen, det blir jo bare slutt uansett.. så hva ER poenget?

Blir jeg dumpa en gang til så ender det med selvmordsforsøk. Det er jeg ganske sikker på.

Anonymous poster hash: 71050...7b0

Du vil nok finne deg en skikkelig mann til slutt, med litt ære. Det er mange jævler ute å går, ofte som de sier playere, men det finnes nå skikkelige folk. Majoriteten av menn er det, om bare du hadde møtt på noen slike som jeg vanker med, så hadde du ikke opplevd det tror jeg.

Skrevet

Jeg føler meg skikkelig tom. Føler alle snakker om den store kjærligheten, og som om den er så lett å finne. Mens jeg sliter med kjærligheten. Har vært singel i et helt år nå. Har møtt en del menn, men de virker mest opptatt av å utnytte meg for sex. Og jeg har i hjernen noe som sier: Du er ikke fin nok til annet enn sex. Alle andre er bedre.

Samtidig blir jeg fornærmet når noen slår opp med meg. Jeg burde kanskje bli glad på deres vegne og ønske dem alt godt, mens jeg blir fornærmet og såret.

Jeg håper på å finne kjærligheten, for av og til føler jeg meg så forferdelig ensom. Føler at alle andre damer er bedre enn meg, og at det er kun meg som er i min håpløse situasjon. Mens de andre single damer fyker rundt og har det helt topp fordi de kan velge og vrake menn.

Noen som har kjent samme følelser?

Dette blir ikke egentlig en pep-talk , men det er en alternativ livsanskuelse:

Jeg elsker min kone. Jeg klarer knapt å være borte fra henne en uke, noe som direkte påvirker hvordan jeg utfører min jobb. Hvis vi har det bra, er jeg den lykkeligste mann på jord, er hun lei seg, vil jeg snu verden for henne, og er hun sint på meg, er jeg den mest ulykkelige på jorden.

Ba hun om mitt liv , ville hun få det. Hun er min alltid oppadstigende sol, min livslys og mening med livet

Det eneste jeg ønsker av henne er sex.

Jeg er rik. Jeg har alle pengene jeg trenger. Jeg er utdannet og intelligent og kan delta i mange ulike samfunnsfora. Jeg kan lage mat, vaske mine egne klær, bygge mitt hjem og ta vare på min familie emosjonelt og materielt. Det er kun en ting jeg ikke kan gjøre alene og uten hjelp:

Ha spektakulær sex.

Det er det eneste jeg trenger henne for , det er det eneste hun er nødt å være kompatibel med meg på, det er det eneste som gir meg noen reell glede av å LEVE.

Å fordi hun gir meg SPEKTAKULÆR sex, tar jeg henne med verden rundt , overøser henne med gaver og lar henne realisere HENNES livsmål. For i morgen svelger hun slik bare HUN kan.

Vi har ulike mål i livet. Ett av mine var å ikke få barn. Min vurdering av mennesker er ikke hva de er villig til å GI, for det er typisk overflod. Men hva de er villig til å OFRE. Jeg har ofret MYE. Men det har vært verd det!

Men for henne er det antagelig fortsatt bare sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...