AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Er nysgjerrig! Hvordan er eksens forrige kjæreste, utseendemessig/personlighetsmessig? Er hun lik deg eller veldig ulik? Anonymous poster hash: 5afa5...3f7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Haha, TS her. Mente selvsagt KJÆRESTENS forrige kjæreste! Altså kjærestens eks! Puh, her gikk det i stå Anonymous poster hash: 5afa5...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Vi har ca. samme hårfarge, bare at hennes er farget og min naturlig. Ellers er vi ulike i utseende, hun er høy, jeg er en mini, helt forskjellig kroppsfasong. også helt ulike i personlighet. Jeg synes selvsagt jeg er mye kulere enn henne Anonymous poster hash: 9bdea...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Eksen til kjæresten min er omtrent motsatt av meg. Utseendemessig: hun er både høyere, og "større" enn meg på alle fysiske måter. Hun har langt og mørkt hår, jeg har kortere og er lyshåret. Hun har mørke øyne, jeg har lyse øyne. Personlighetsmessig: hun er veldig-veldig-veldig utadvendt, hyperaktiv, tar mye "plass" når hun er til stede om du skjønner.. Jeg er nok en roligere type, jeg er ikke innadvendt, jeg er sosial, jeg snakker med fremmede ol. Men jeg er nok ikke like åpen. Mer enn dette kjenner jeg ikke eksen hans, jeg og hun gikk på samme ungdomskole så jeg kjenner til henne, men aldri vært noe særlig med henne så har ikke noe mer å gå på enn det jeg har skrevet. Anonymous poster hash: 79b40...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Hun er mørkhåret, jeg er blond. Kroppslig er vi muligens ikke så forskjellige. Hun har/hadde psykiske problemer, lagde mye drama, tok mye plass, truet med å ta selvmord i hytt og pine og mente det var kjæresten min (den gang hennes) sitt ansvar å passe på henne hele døgnet, og hun var utro med minst tre forskjellige menn. Jeg er rolig og avbalansert, selvstendig - og trofast. Jeg er langt fra perfekt selv, altså, men jeg vil påstå kjæresten min gjorde en langt bedre deal da han ble sammen med meg enn da han ble sammen med henne Anonymous poster hash: 97e6b...be5
absinthia Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg aner virkelig ikke. Har aldri sett henne, sett bilder av henne eller hørt henne beskrevet mht utseende. Hun bor i et annet europeisk land, der han også bodde det meste av tiden de var sammen. Jeg tror at hun var opptatt av shopping, ikke særlig nerdete men noe oppmerksomhetssyk og temmelig dramatisk. Ser av en eller annen grunn for meg at hun har piercinger - jeg har hverken piercinger eller tatoveringer. Tror hun var mer opptatt av interiør enn meg, men det er nok fordi hun ikke hadde noen barn å bruke tid på. Ovennevnte tror jeg fordi han fortsatt ( etter snart seks år sammen) gjerne spør meg om jeg ikke har tenkt å bruke penger på meg selv snart, at jeg er smart og at han aldri hadde trodd at han skulle treffe en dame som var like nerdete som ham og at han har nevnt at hun brukte mye penger på shopping. Han snakket også om hvor deilig det var å slippe å måtte være " pappa" og gå rundt å passe på meg, feks når vi er ute på byen, men også ellers og jeg vet at hun var utro på en særdeles rotten måte. Likhetene er vel at hun hørte på metal og jeg har hørt mye på metal ( og masse annen musikk) forskjellen her er at hun hørte nok på litt mer " dametilpasset" metal, mens jeg har hørt mye på progressiv metal. Vet kun hva hun heter til fornavn, fordi svigermor snakket om henne. Endret 7. april 2014 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Vi er veldig forskjellige. Hun er veldig oppmerksomhetssyk. Er veldig glad i å ta bilder av seg selv, og vise andre. Lever veldig på internett (likes og likes og likes). Jeg er mer motsatt, at jeg nesten aldri legger ut noe eller gir likes, og tar veldig sjeldent bilder av meg selv. Vi har helt forskjellig hårfarge, og kroppsform. Jeg tror ikke hun har utdanning, jeg tar en master nå. Hun er også noen år eldre enn meg. Kjæresten sier at hun ikke var særdeles flink til å rydde opp og vaske og lage mat, noe som jeg elsker, så vi er nok litt forskjellige på det området også. Ellers vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 9a6ca...6a0
Nanami Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Vi er helt forskjellige. Hun har brunt hår, jeg har lyst. Hun er lav, jeg er høy. Hun er chubby, jeg er tynn. Hun har små pupper, jeg har større. Hun er rik, jeg er student. Hmm.. Ellers så er hun et par år eldre enn meg og klin kokos. Gjort alt mulig rart for å ødelegge for meg og kjæresten, sånn at hun kan få ham tilbake. Jeg synes også at jeg er penere og har bedre personlighet, men det er jo ikke akkuratt objektivt
flinkeceline Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Jeg vil si hun er veldig ulik meg. Veldig bitch og gnellete. Utseendetmessig er hun ikke stygg akkurat, men vil ikke si hun er så velstelt og pen heller.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Lol. Her var det mange som er perfekte i forhold til kjærestens eks Anonymous poster hash: 8d9e9...8fe 40
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Det eneste vi har tilfelles er vel at vi begge har brunt hår. Hun er høy, jeg er lav, hun er veldig tynn, jeg har timeglassfasong med store pupper, rumpe og lår. Hun hadde ikke mange venner, jeg har mange venner, hun var avhengig av ham, jeg er veldig selvstendig, hun gikk ikke overens med vennene hans, de ser ut til å like meg godt (jeg vet jo ikke ), hun lagde mye drama offentlig, jeg tar opp ting jeg ikke liker på privaten, hun likte ikke å være ute, jeg elsker å være i naturen. Kjempesøt jente, men jeg er vel mer klassisk pen/søt der hvor hun er mer nabojenta (som jo ikke er dårlig i det hele tatt). Jeg synes synd på henne, fordi jeg vet hun ikke er over ham og jeg er sikker på at hun er et bra menneske, bare med noen problemer (som vi jo alle har). Har til tider irrasjonell dårlig samvittighet for at jeg er sammen med hennes eks (vi møttes etter det ble slutt mellom dem), for jeg har sett ting hun har postet på facebook, i meldinger til kjæresten min og på andre medier at hun sliter med at han har gått videre. Ønsker henne alt godt. Anonymous poster hash: cdf56...a35 6
Gjest Tingelinling Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Hun er litt lavere enn meg og har en fantastisk veldreid figur, trener mye og har det flotteste håret jeg noensinne har sett på en dame. Jeg er mye mer dramadronning, sjalu og brautende enn det hun er. Hun er smart, morsom og godt likt av alle. 10
Gjest iGirl Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 (endret) Vi er ganske forskjellige.. Men etter hva jeg har hørt var/er hun en ganske fin person! Han har vel bare god smak da, tenker jeg? Endret 7. april 2014 av iGirl 1
Nanami Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Lol. Her var det mange som er perfekte i forhold til kjærestens eks Anonymous poster hash: 8d9e9...8fe Sikkert fordi man alltid prøver å finne en ny kjæreste som er finere enn exen. Jeg går hvertfall ikke ned etter et brudd 1
Gjest New_Girl Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Aner ikke. Ikke har jeg sett henne og vi har ikke pratet så mye om ekser. Nå har vi uansett vært så lenge sammen at jeg ikke tenker på det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Hu er 46 og bytter profilbilde på face en gang i mnd- både forside og profilbilde....og begge er av henne Anonymous poster hash: 79569...816
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Det er uansett tydelig at dere hovedsakelig bare har kjærestens versjon av hvordan eksen er som person. Da kommer han nok til å snakke også dere ned etter et brudd Anonymous poster hash: 8d9e9...8fe 9
Poppie Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Burde starte en ny tråd som heter "Hva tror du din ekskjærestes nye kjæreste mener om deg?" 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Hun er ekskona, ikke bare "eksen". Trekkmessig ikke veldig ulik - blond, blå øyne. Hun er endel lavere og har en litt annen stil. Har kun sett bilde, aldri truffet henne. Hun er ifølge kjaeresten "en snill kvinne, dog kjedelig og ikke veldig 'affectionate'". Jeg synes det er fint at han ikke snakker dritt om henne - det betyr at han respekterer kvinnene i sitt liv og hun er jo mor til hans barn. Hun er ikke veldig vakker eller i god form, men hun er 15 år eldre og har i motsetning til meg født 4 barn, litt alburom skal man ha. Anonymous poster hash: bac55...867
embla1807 Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Vi er veldig like faktisk, har ikke tenkt noe over det før nå! Kunne faktisk sett ut som søstre.. Hun har lagt meg til på Facebook og følger meg på instagram. Jeg syntes hun er penere enn meg, men ifølge kjæresten min var hun en skikkelig bitch, og utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå