Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er på utkikk etter et sted å få utført en hudanalyse og et sted hvor jeg kan får utført brasiliansk voksing i Trondheim/ Trøndelag område (jeg bor på Steinkjer)

Er det noen som har erfaringer de vil dele? Sålangt vet jeg at H2 tilbyr gratis hudanalyse, men forventes det at man kjøper flere behandlinger/produkter i tillegg? Også vet jeg at de i andre etasje på Trondheim Torg utfører brasiliansk voksing. Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på Drømmehagen hudpleie. Fantastisk proff brasiliansk, og de gir deg hudanalyse samtidig som du tar en hudpleie gratis. De bare spør deg om huden din hva du synes, også sier de hva de synes. Så utrolig bra.

Anonymous poster hash: 3e19c...6e9
Skrevet

Bestilte meg time der nå. Søkte litt rundt, og virker som det er mange som anbefaler denne salongen. Takk! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig :) Fortell hvordan det går da, om du selv blir fornøyd :) For jeg hørte fra venninna mi at hun ene jeg har pleid å gå til er i permisjon, og jeg har ikke prøvd hun nye enda.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Voksingen gikk fint den. Behandleren var rolig, men samtidig rett på sak og det var på ingen måte kleint å ligge der. Når det er sagt så var det noe som ble igjen, men det kan jo være fordi jeg har svært lyst hår "nedi der" og hun derfor ikke så det. Beklageligvis vokste mye tilbake allerede etter en uke, men det kan ikke hun noe for.

Jeg var ekstremt nervøs, men halvveis inn i timen viste jeg at det er en behandling som jeg kommer til å ta flere ganger. Dessuten tok selve behandlingen bare rundt 10-15 minutter og det var jo veldig greit :-)

AnonymBruker
Skrevet

Voksingen gikk fint den. Behandleren var rolig, men samtidig rett på sak og det var på ingen måte kleint å ligge der. Når det er sagt så var det noe som ble igjen, men det kan jo være fordi jeg har svært lyst hår "nedi der" og hun derfor ikke så det. Beklageligvis vokste mye tilbake allerede etter en uke, men det kan ikke hun noe for.

Jeg var ekstremt nervøs, men halvveis inn i timen viste jeg at det er en behandling som jeg kommer til å ta flere ganger. Dessuten tok selve behandlingen bare rundt 10-15 minutter og det var jo veldig greit :-)

Så utrolig bra da. Hadde du hudpleie i tillegg?

Skrevet

Nei. Eller hun smurte på sånn beroligende krem å greier, men jeg betalte vel til syvende og sist bare for voksingen :-)

Skrevet

Injeksjonsspesialisten ? Trheim sentrum. Usikker på om de utfører voks,men de er knall flink på hudanalyse:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Prøvde å vokse på solsiden spa nå fordi jeg fikk gavekort. Ikke å anbefale, hardhendte og sure folk. Går bare til Drømmehagen nå altså.

• 1 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

-Pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...