Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er saken. En god kamerat av meg, som forøvrig er en godt gift mann med barn, bestilte massasje på et spa/massasjested. Han har en hard fysisk jobb og trenger av og til å løse opp i musklaturen ved hjelp av massasje.

Men det som skjer på dette massasjestedet er utrolig. Når han ligger på ryggen, i halvsøvne, så våkner han brått ved at hun massøsen har tatt tak i penisen hans og begynner å kjærtegne denne. Fyren blir jo helt perpleks stakkar, blir jævla sinna, og ber hennes slutte.

Hun sier hun trodde han skulle ha "noe ekstra" og skjønner hun har dummet seg ut. Han får på seg klærne, nekter å betale og løper ut av dette massasjestedet.

De fleste menn hadde sikkert latt det være med dette og glemt saken. Men det har altså ikke kameraten min. Han drar faktisk på politistasjonen dagen etter og anmelder hendelsen. Og det er da politiets merkelig oppførsel kommer inn. De to polititjenestemennene som var tilstede og tok imot anmeldelsen begynte å le av han, at såpass måtte han tåle, han overreagerte osv, og sa at selv om de tok imot anmeldelsen så ville saken bli henlagt. Han ble altså ikke tatt særlig seriøst.

Og i dag, en uke etterpå, fikk han som forespeilet et skriv i posten om at saken var henlagt etter bevisets stilling.

Jeg synes jo det hele er er litt lættis. Men når jeg ser hvor forbanna og skuffet kamerat min er så skjuler jeg jo selvfølgelig dette.

Det som imidlertid får meg til å tenke er hva om dette hadde skjedd med en kvinne? Ville hun ha blitt mottatt på samme måte? Ikke engang kalt inn til avhør? ...jeg tviler.

Anonymous poster hash: 7ed3f...edc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, saken ville blitt henlagt på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: e15f8...ab7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har meldt fra om voldtekt av en jente på tolv år, noe politibetjenten lo av og syntes var så komisk, for overgriperen var typen til storesøsteren. Politimannen mente at "fyren hadde vel ikke klart å holde fingra av fatet, hehe". Så nei, politiet oppfører seg like idiotisk uansett kjønn, uansett aldersgruppe.

Anonymous poster hash: bf080...2c0
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...