Gå til innhold

Bikini fra Victoria's secret - pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne bikinitoppen ifjor fra victoria's secret sin hjemmeside.Men nå har den blitt for liten og jeg har tenkt til å selge den. Er det noen som tilfeldigvis vet hvor mye denne koster opprinnelig fra hjemmesiden? Den finnes nemlig ikke på nettet lenger

post-81676-0-80597100-1396974589_thumb.j

Endret av xxsofie2388xx
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte denne bikinitoppen ifjor fra victoria's secret sin hjemmeside.Men nå har den blitt for liten og jeg har tenkt til å selge den. Er det noen som tilfeldigvis vet hvor mye denne koster opprinnelig fra hjemmesiden? Den finnes nemlig ikke på nettet lenger

Hvem tror du kjøper brukt undertøy?

Anonymous poster hash: 95ed5...3c9

• Liker 1
Gjest smooch
Skrevet

Tror nok dessverre ikke brukt badetøy er så veldig ettertraktet på bruktmarkedet.. Det er jo praktisk talt undertøy brukt nært på huden, og det er faktisk litt ekkelt å kjøpe det brukt.

For all del, du kan jo prøve, men om du får solgt er vel en anna sak!

Skrevet (endret)

Tror nok dessverre ikke brukt badetøy er så veldig ettertraktet på bruktmarkedet.. Det er jo praktisk talt undertøy brukt nært på huden, og det er faktisk litt ekkelt å kjøpe det brukt.

For all del, du kan jo prøve, men om du får solgt er vel en anna sak!

Den er bare brukt 2 ganger og badet med 1 gang. Har jo så klart vasket den etter dette, så tror nok ikke det skal være noe problem, har sett og kjenner fler som har fått solgt brukte vs bikinier. De er veldig populære og når du i tillegg får de ganske mye billigere er jo det et pluss :)

Endret av xxsofie2388xx
Skrevet

Victorias secret selger selv om det er brukt. En venninne av meg solgte en bikinioverdel hun hadde brukt 2 ganger for 500 kr. Jeg solgte en ubrukt til samme pris, VS merket selger.

AnonymBruker
Skrevet

synes dette merket er latterlig dyrt..

Anonymous poster hash: 7c060...b49
Skrevet

synes dette merket er latterlig dyrt..

Anonymous poster hash: 7c060...b49

Ja, det er jeg helt enig i. I tillegg til at om du kjøper det på nettsiden blir det svindyrt med toll, moms og frakt. Aldri igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...