Sprinkles Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Jeg ser etter en sofagruppe i rotting, som ikke ser ut som den kun koster en tusenlapp. Greia er nå at vi har kun 4000-5000kr å bruke, så den skal helst ikke være kjempedyr. Noen som har tips til hvor jeg kan kikke?
_Aries Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Synes jeg så et par forskjellige utemøbler i rotting hos Jysk til en billig penge
Melkebarten Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hvor stor skal den være? Skal det være spisegruppe, sofagruppe eller hjørneløsning?
Sprinkles Skrevet 8. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2014 Vi har ganske stor uteplass, så vi vil gjerne ha sofagruppe eller eller hjørnesofa. Kikket på europris i dag, og den de hadde var fin, men den vil se snuppete ut hos oss.
Melkebarten Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Det jeg ville gjort var og gjort meg opp en mening om hva jeg ville kjøpt, samt passet på at det var bre aluminium i møblementet og ikke noe stål, da dette har en tendens til og ruste. .. Så ville jeg ha prøvesittet putene for og sjekke kvaliteten på de, løse puter har en tendens til og kollapse etter en stund. Så kommer det også ann på hvordan rottingen er flettet, på de billigste variantene så vvil man se på ryggen at flettingen begynner og bli skeiv på ryggen, mens de som det er lagt litt mere arbeid i er rette. Møbler fra Indonesia vil jeg si er bedre flettet en de ifra Kina. Ikke velg puter som er mørke: Rød, Blå, Grønn, Sort, da disse har en tendens til og falme. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 NetthandelenAnonymous poster hash: ae08c...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå