AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hvilke varer er verdt å kjøpe? terningkast? Jeg kan starte: Xtra kaviar Terningkast 6. Kommentar: smaker samme som mills sin originalen First price deodorant Terningkast: 2 Klærne blir hvite!! Lukt ok First price brun saus Terningkast: 1 Smaker ikke godt og er tynn Firstprice håndsåpe Terningkast: 4 Helt grei.Anonymous poster hash: ee076...94f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hvilke varer er verdt å kjøpe? terningkast? Jeg kan starte: Xtra kaviar Terningkast 6. Kommentar: smaker samme som mills sin originalen First price deodorant Terningkast: 2 Klærne blir hvite!! Lukt ok First price brun saus Terningkast: 1 Smaker ikke godt og er tynn Firstprice håndsåpe Terningkast: 4 Helt grei.Anonymous poster hash: ee076...94f Firstprice kaviar smaker ikke som mills sin!! Anonymous poster hash: 52348...27c 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Firstprice kaviar smaker ikke som mills sin!!Anonymous poster hash: 52348...27c Jo. Anonymous poster hash: ee076...94f
Gjest Solsmil Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 First price fiskegrateng Terningkast: 5 Synes den smaker like godt som mange av de dyrere First price seigmenn Treningkast: 6 Synes de er bedre enn laban First price spanske kjøttboller Terningkast: 5 De er gode First price jordbæryoghurt Terningkast: 1 Æsj... First price dopapir Terningkast: 3 Det er tynt. Alt for tynt. Og hardt. First price vaskemiddel (til klær) Terningkast: 4 Funker helt ok
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Hvor lenge skal budsjettet vare?Anonymous poster hash: bf579...8f0 2
Verpus Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Mais er alltid det samme uansett pris. Tacoserien fra bunnpris/rema er billig og god. Sammen med laksefiletene. 1
Miss Lucky Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 (endret) Firstprice sine kyllingvinger synst jeg er mye bedre enn alle andre. Og potetsalaten liker jeg godt Endret 7. april 2014 av Miss Lucky
småsei Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 First price fiskekaker. Terning 4 Jeg bruker dem ofte
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Det er bare å lese på pakken hvor det er produsert, veldig mange av produktene er faktisk produsert av samme fabrikk, bare i annen emballasje (coop, ica/rimi, firstprice). Anonymous poster hash: ed246...9a4 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Det er bare å lese på pakken hvor det er produsert, veldig mange av produktene er faktisk produsert av samme fabrikk, bare i annen emballasje (coop, ica/rimi, firstprice). Anonymous poster hash: ed246...9a4 Nå er jo ikke akkurat det noen garanti, så lenge det ikke er samme oppskrift. Fiskemannen klarer sikkert veldig lett å produsere én type gode fiskekaker med masse fisk i, og én type som er kjipere og med mindre fisk. Selv om det ikke må være sånn at billigvarianten er dårligere, selvfølgelig.Anonymous poster hash: 268f1...049 3
Gjest Lille-pus Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 X-tra kaviaren er den beste kaviaren jeg vet om, jeg kjøper ikke annen rød tube-kaviar faktisk.
Tvist Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Mais er alltid det samme uansett pris. Tacoserien fra bunnpris/rema er billig og god. Sammen med laksefiletene. De har palmeolje i tacoskjellene, i motesetning til Santa Maria. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Mais er alltid det samme uansett pris. Tacoserien fra bunnpris/rema er billig og god. Sammen med laksefiletene. Det kan være stor forskjell på mais også, men stort sett er de billige helt ok :-) Anonymous poster hash: 1f2cb...ab0 3
Menchit Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Hvitløksbaguettene og de frosne kyllingfiletene fra firsprice er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 First price kyllingfilé: Terningkast 5 kommentar: Smaker helt likt som Prior sin, kun størrelsen på filéne som er ulike. First price halvstekte baguetter(sånne i 16 pk) Terningskast 6 Kommentar: Noe av de beste baguettene jeg vet om. First price kokt skinke: Terningskast 2 Kommentar: Veldig tynne skiver med mye "hvite" partier og sånne harde partier. Ekkelt! Pirst price egg: Terningskast 6 Kommentar: Egg er egg First price toalettpapir Terningskast 1 Kommentar: Som å tørke seg med sandpapir! First Price Chocolate cookies Terningskast 5 Kommentar: Veldig gode! First price potetgull(både salt og party Mix) Terningskast 6 Kommentar: Smaker like godt som Maarud og Party Mixen er bedre en lignende alternativer Anonymous poster hash: 2eb23...7e1
Verpus Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 Det kan være stor forskjell på mais også, men stort sett er de billige helt ok :-)Anonymous poster hash: 1f2cb...ab0 Kan godt være. Jeg har aldri merket forskjell iallfall.
strawberry Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Det er bare å lese på pakken hvor det er produsert, veldig mange av produktene er faktisk produsert av samme fabrikk, bare i annen emballasje (coop, ica/rimi, firstprice). Anonymous poster hash: ed246...9a4 Jepp, for mamma (som jobber i butikk) fant en first price potetgullpose midt i en levering fra maarud
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Ork it å start med terningskast,men jeg disse produketene fra first price velger jeg foran orginalen: -Laks -Fiskekaker - fiskegrateng -Potetsalat -Ostepop uten tvil -Potetsalat -Fiskepinner - frukt og grønnsaker - majones - bobblevann -sjokoladekjeks Anonymous poster hash: b31ec...0dc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 edit: ab over her. Glemte gulosten.Synes den er bedre enn Norvegia. Anonymous poster hash: b31ec...0dc
småsei Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Billigbacon fra first price. Terning 2 Godt på smak men etter det er stekt så er det jo nesten ingenting igjen da kjøttet er fullt av vann. Tror det lønner seg å kjøpe dyrere bacon om en tenker vekt på ferdig stekt :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå