AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg har holdt litt på med en mann i et par måneder. Han har 3 barn og jeg har alltid vært litt skeptisk til at han har de med to forskjellige kvinner. I går fortalte han meg at den yngste sønnen ble til da han var utro mot sin daværende gravide kone. Og at det er noe han angrer veldig på. Varsellampene mine lyser, eller er jeg for skeptisk og dømmende?Anonymous poster hash: 582ad...33f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Jeg har gjort det der en gang og det er ikke verdt det. Forholde seg til barn, ekskoner, enda en barnemor. Aldri igjen. Anonymous poster hash: a0146...5cb 7
Gjest alegria Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Det er naturlig at du får varsellamper. Det ville jeg også. Men han er ærlig om at det skjedde ved utroskap, og det tror jeg svært få menn ville vært. Vanskelig for oss å si, da vi ikke kjenner ham. Noen er kun utro en gang og aldri igjen, men noen fortsetter med dette. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg har selv vært gjennom et samlivsbrudd da samboer var utro, og husker hvor vondt det var. Men trøstet meg alltid med at jeg var iallfall ikke gravid. Jeg har alltid ment at menn som er utro mot gravide samboere/kjærester/koner er skikkelig avskum og at de ikke eier samvittighet. Og så sitter jeg her og liker han veldig godt, men inntrykket mitt av han ble jo selvsagt forandret. Sånn jeg forsto det hadde han hatt et forhold over en periode bak sin gravide kone rygg. En mann med samvittighet og bra verdier ville vel aldri klart å gjøre noe sånt, eller?Anonymous poster hash: 582ad...33f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Jeg har selv vært gjennom et samlivsbrudd da samboer var utro, og husker hvor vondt det var. Men trøstet meg alltid med at jeg var iallfall ikke gravid. Jeg har alltid ment at menn som er utro mot gravide samboere/kjærester/koner er skikkelig avskum og at de ikke eier samvittighet. Og så sitter jeg her og liker han veldig godt, men inntrykket mitt av han ble jo selvsagt forandret. Sånn jeg forsto det hadde han hatt et forhold over en periode bak sin gravide kone rygg. En mann med samvittighet og bra verdier ville vel aldri klart å gjøre noe sånt, eller?Anonymous poster hash: 582ad...33f Dette hørtes ikke ut som en mann å samle på. Å få barn med ei anna kvinne mens samboer/kona er gravid virker ikke som en mann med gode verdier. Han hadde aldri sagt det viss han ikke hadde hatt et barn eller en eks som hadde fortalt det. Anonymous poster hash: 9f3e5...272
Gjest Vevila Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 En mann som har vært utro mot sin gravide kone kunne jeg aldri fått tillit til noen gang... Men du kjenner jo mannen best TS, men ikke ta alt for god fisk
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg har holdt litt på med en mann i et par måneder. Han har 3 barn og jeg har alltid vært litt skeptisk til at han har de med to forskjellige kvinner. I går fortalte han meg at den yngste sønnen ble til da han var utro mot sin daværende gravide kone. Og at det er noe han angrer veldig på. Varsellampene mine lyser, eller er jeg for skeptisk og dømmende?Anonymous poster hash: 582ad...33f Hjelp, hjelp, hjelp, og du behøver og spørre.
Gjest heihallo1998 Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Det er jo slett ikke alle som greier å være ærlig ang noe slikt, noe jeg egentlig synes er imponerende at han er. Men jeg forstår godt at du får varsellamper, helt ærlig tror jeg ikke jeg ville greid å være den kvinnen, alt for mye å bli involvert i med barn med to forskjellige. Det kommer jo såklart an på hvor gamle barna er, og når sant skal sies har både moren og faren min barn med to forskjellige personer (de er skilte) og jeg har både en stemor og en stefar som ikke har noe i mot det, så det funker jo for noen 2
strawberry Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Er absolutt en grunn til at varsellampene lyser her, jeg hadde iallefall løpt i motsatt retning.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Jeg tipper han fortalte om det det fordi det var traumatiserende og opprivende, og har forandret personligheten hans. Han gjør det neppe igjen. Det er ikke sånn at "en gang utro, alltid utro." Kan godt hende det var en god grunn til at han var utro. Det er slett ikke sikkert han og den gravide samboeren hadde noe godt forhold, verken før eller etter hun ble gravid. Kanskje forandret hun personlighet totalt, og gav han lite annet enn en kald skulder. Mulig hun ble en babyzilla, og da er det ikke rart han søkte en annen utvei om han i utgangspunktet ikke var veldig, veldig interessert i å slå seg til ro som amiliefar. Kanskje ble samboeren gravid ved et rent uhell, og nektet å ta abort. At han allikevel ville være partner i Familien AS står det i så fall respekt av, selv om han søkte et seksualliv (basalbehov) utenfor Familien AS. Om han ble nektet sex hjemme, OG de hadde et dårlig forhold generelt, ser jeg det som helt naturlig at han fant en elskerinne. Elskerinna kan selvsagt også ha blitt gravid fordi prevensjonen sviktet, og nektet å ta abort, og da stod den stakkars mannen der med skjegget fullt av postkasser. Dere på KG er i det hele tatt fæle til å dømme menn. Til opplysning så er jeg dame selv, og har sett de verste eksempler på kaldhjertede og herskesyke "dronninger" som tror de opparbeider seg spesielle rettigheter om kondomet sprekker. Vil de beholde en mann får de ta vare på vedkommende og behandle mannen med respekt også. Anonymous poster hash: e9377...439
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Nå skrev jeg som sagt at hans KONE var gravid med deres andre barn. 4 år etter deres første barn. Så det var ikke en samboer som ble gravid for å holde på han eller noe. Kjenner jeg er usikker og synes det hele er typisk meg. Men har kommet borti så mye rart før og er veldig redd for å bli såret igjen. Jeg frykter nettopp det mange av dere har nevnt, at han fortalte om det fordi han visste at jeg kom til å få greie på det uansett. Så at det var best det kom fra han.Anonymous poster hash: 582ad...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå