Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er nylig kommet inn i mitt første forhold, og jeg elsker kjæresten min mer enn noe annet.

Jeg har lagt merke til at hun har kommentert andres gutter bilder med diverse smileys (smileyer med hjerter i øynene) og gir de komplimenter. Er dette noe jeg bør ta meg nær av, eller la det gå? Jeg må innrømme at det plager meg litt. Det gjør meg usikker på meg selv, og jeg føler at hun liksom flørter med andre?

Jeg føler også at jeg er mest "på" når det kommer til å ta nærkontakt, gi komplimenter osv. Jeg gir veldig mye, men får liksom ikke like mye tilbake.. Jeg har så vidt nevnt dette for hun, men ikke fått noe ordentlig svar.

Blir rett og slett usikker i blant, på om hun er like glad i meg som jeg er i hun.

Anonymous poster hash: 18048...407
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smileys med hjerter i øynene? Er hun litt "enkel"?

Jeg tror nok jeg også ville vært litt skeptisk om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 1fd1f...1bc
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig oppførsel av hun om dere nylig ble i et forhold

Anonymous poster hash: 97942...ef2

Skrevet

Smileys med hjerter i øynene? Er hun litt "enkel"?

Jeg tror nok jeg også ville vært litt skeptisk om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 1fd1f...1bc

Spørs på hva du mener med "enkel"? Hun er veldig sosial av seg og prater mye med andre folk. Hun har tidligere sagt at hun er veldig kjærlig, og elsker og klemme folk osv.

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes dette var greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Seriøst, folkens?

Skal hun ikke få lov til å kommentere andres bilder på FB?

Begynner å skjønne hvorfor jeg ikke er forholdsmateriale. Kunne aldri ha krevd slik av andre mennesker.

Anonymous poster hash: 07030...cec
Skrevet

Det er vel ikke det at hun kommenterer andres bilde på sosiale medier, men gir dem komplimenter. Greit nok det, men jeg føler hun flørter med dem? "Så fin du er <3 <3 <3" skrev hun til en gutt fant jeg ut av ved en ren tilfeldighet.

Skrevet

Hæ? Seriøst, folkens?

Begynner å skjønne hvorfor jeg ikke er forholdsmateriale. Kunne aldri ha krevd slik av andre mennesker.

Kommentarer, greit, flørting, ikke greit.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Hæ? Seriøst, folkens?

Jeg vet ikke om du leste hva TS skrev. Smiley med hjerter i øynene gir et inntrykk av at hun synes han/de er litt mere interessante enn hun burde.

Jeg ville aldrt gjort det, og hadde ikke godtatt at min kjæreste gjorde det. Men nå har han respekt for meg, og får meg ikke til å fremstå som en idiot ved å åpenlyst flørte med andre kvinner. Hvis du godtar det er jo det fint for deg, men tydeligvis liker ikke TS det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...