Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle gi et lite påskeegg til kjæresten min, og sliter litt med å finne ut hva jeg skal legge oppi egget.. Saken er den at han spiser omtrent aldri godteri, så om jeg fyller det med masse godteri vil det bare bli liggende for å bli gammelt... Tenkte en snickers, en liten potetgullpose og kanskje en lapp hvor det står at favorittølet hans står i kjøleskapet? Har egentlig lyst til å gi han en liten gave i egget, men jeg kommer fanken ikke på hva han trenger, og det han ønsker seg er litt i dyreste laget synes jeg...

Noen med noen gode forslag til hva jeg eventuelt kan putte oppi der? Jeg trenger litt inspirasjon og nye ideer :-)

Kan si at han er 27 år, og hovedinteressene er friluftsliv, jakt og fiske.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en liten kniv han kan ha med på fisketurer.

Anonymous poster hash: b9f0b...edc
  • Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

Kjøp en sluk eller spinner og legg i:)

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg tenkte umiddelbart på et naughty påskeegg jeg:p

• Liker 3
Skrevet

Gode forslag alt sammen. Haha huff nå skjønner jeg virkelig hvor lite kreativ jeg er... Tusen takk for innspill. :-)

Gjest Blubberella
Skrevet

En miniflaske med noe fra polet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal lage et stort påskeegg med et donaldblad, gul boxer, et par corona, mentos og tyrkisk pepper, sånne påskeeggsjokolader, solo. Hmm, det er det jeg kommer på til nå. Kjæresten min er heller ikke så glad i godteri.

• Liker 1
Skrevet

Et år laget jeg et påskeegg med rødvin til kjæresten. Jeg kjøpte en 1,5 l kartong, et passe stort påskeegg og puttet posen oppi. Skar ut en bit av påskeegget så klemmen på rødvinsposen stakk utenfor. Ble godt mottatt:)

Skrevet

Så smart! Kanskje jeg skal gi kjæresten min et påskeegg selv :)

Gjest Ironically me
Skrevet

Åh, jeg tenkte umiddelbart på et naughty påskeegg jeg:p

Vibrerende egg?

Husker jeg så (og kjøpte) hånddekorerte sjokoladeegg i Frankrike da jeg var 12.

Siden da, har ikke "kartong eggene" fylt med standard godis, vært helt det samme for meg .

Skrevet

Vibrerende egg?

Husker jeg så (og kjøpte) hånddekorerte sjokoladeegg i Frankrike da jeg var 12.

Siden da, har ikke "kartong eggene" fylt med standard godis, vært helt det samme for meg .

Åh, haha! Nei. Var ikke helt det jeg tenkte på. Jeg tenkte mer at det gikk an å fylle påskeegget med litt sexy undertøy eller noe annet snacks fra kondomeriet du vet kjæresten ville sette pris på. Alt etter hvor spicy man liker det;)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp massevis av ditt favorittgodteri, putt det i hans påskeegg og kos deg med det når han konkluderer med at han ikke har lyst på godteri. ;) Hvis du ikke vil være kjempeslem, kan du ha hans "ordentlige" påskeegg på lur enda.

Anonymous poster hash: ef869...f80
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide kjøpe påskeegg til eksen...

Kunne fortsatt tenke meg å gjøre det...et som eksploderer og er fullt av råtten sildolje....:D

Anonymous poster hash: 8bd08...8d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleide kjøpe påskeegg til eksen...

Kunne fortsatt tenke meg å gjøre det...et som eksploderer og er fullt av råtten sildolje....:D

Anonymous poster hash: 8bd08...8d1

Hahahaha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...