Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Moren min fyller snart 50 år og jeg har ikke noen ide til hva jeg kan gi henne :( trenger tips! tusen takk alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei! Moren min fyller snart 50 år og jeg har ikke noen ide til hva jeg kan gi henne :( trenger tips! tusen takk alle sammen :)

Det ville hjelpe betraktelig om du kunne fortelle litt om hva slags person hun er, om interesser osv.

Gjest Magdalene
Skrevet

Hva med en dag på spa sammen?

Skrevet

Det ville hjelpe betraktelig om du kunne fortelle litt om hva slags person hun er, om interesser osv.

Hun er veldig moden, ikke særlig eventyrlysten, har god sans for humor og ironi, glad i å gå korte turer, men er ellers ikke særlig aktiv. Hun er glad i god mat, glad i vin og glad i å slappe av hjemme. Hun virker kanskje veldig lat, men er glad i at ting skjer også. Tanken på spa er god, men er litt usikker på om hun er helt komfortabel med at fremmede gir massasje osv. Ellers er hun glad i håndverk, kunst og strikking, men tviler på at strikkeoppskrifter blir så godt mottatt. Dette er jo tross alt en stor dag! En reise hadde for eksempel vært fint, men dette blir litt dyrt for meg å betale.

Skrevet (endret)

Endret av anniicken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...