AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei, det er sikkert mange som kommer til å reagere på dette innlegget, men jeg håper at de som bare skal kommentere stygge ting å henge ut meg fordi jeg spørr om dette sparer seg for kommentarene... Jeg ønsker bare tips og koselige tilbakemeldinger... Jeg har en kjæreste som ikke svarer på facbook så ofte, meldinger eller når jeg ringer, han starter aldri samtalen +++.. Og jeg føler at jeg "må" vite hva han driver med til enhver tid.. å når jeg ikke får vite hva han gjør begynner jeg å koke og bli veldig nervøs.. jeg er vel litt avhengig av han... så det er sikkert andre i denne situasjonen, så jeg lurer veldig på åssen jeg kan unngå å "koke og bli nervøs" av å ikke vite hva han gjør.. Kom gjerne med TIPS og ideer... Anonymous poster hash: daca7...9d6
Gjest .-L-. Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Vel, jeg synes man skal ta litt hensyn til partneren sin da. Hadde jeg visst at du var litt nervøs hadde jeg nok sendt en meld nå og da. Bare pass på at du ikke kveler han helt
Gjest Ironically me Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 Du trenger noen å snakke med! Avhengighet er ikke bra, og jeg kan tenke meg hva han kommer til å foreta seg til slutt...
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Jeg synes du skal begynne å legge fra det telefonen når du går og gjør ting så du ikke får mulighet til å kontakte ham. Videre setter du deg mål. Ikke kontakt han på x antall timer osv. Og for eksempel i kveld kun på melding, kun face eller kun telefon. Ikke alle tre for DET er kvelende! 1
Crobern Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Det høres mer ut som du er sjalu og usikker , enn avhengig av han. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men jeg tror det er lurt å gi han litt plass til å gjøre sine ting, uten å måtte tenke på at han må gjøre deg til lags ved å sende meldinger og ta kontakt til enhver tid. Eller så kan han føle at han blir kvelt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Vel, jeg synes man skal ta litt hensyn til partneren sin da. Hadde jeg visst at du var litt nervøs hadde jeg nok sendt en meld nå og da. Bare pass på at du ikke kveler han helt Det er bare at han har kysset med ei annen bak ryggen min osv før.. Så er redd han er med hu når han ikke gidder å svare meg, siden det gjorde han før.. Anonymous poster hash: daca7...9d6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Det høres mer ut som du er sjalu og usikker , enn avhengig av han. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men jeg tror det er lurt å gi han litt plass til å gjøre sine ting, uten å måtte tenke på at han må gjøre deg til lags ved å sende meldinger og ta kontakt til enhver tid. Eller så kan han føle at han blir kvelt. Ja jeg vet jeg er veldig sjalu av meg, men han har gått bak ryggen min å ødelagt meg før.. Anonymous poster hash: daca7...9d6
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Ja jeg vet jeg er veldig sjalu av meg, men han har gått bak ryggen min å ødelagt meg før.. Anonymous poster hash: daca7...9d6 Hvorfor holder dere på da? Dere er jo ikke i et forhold..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Hvorfor holder dere på da? Dere er jo ikke i et forhold.. Jo fordi jeg godtokk det å tok han tilbake.. Anonymous poster hash: daca7...9d6
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Jo fordi jeg godtokk det å tok han tilbake.. Anonymous poster hash: daca7...9d6 Åja, okei. Da bør du tilgi og glemme. Klarer du ikke det så har dere jo ikke gått videre fra hendelsen. Jeg ville forsøkt å gjøre de tingene jeg foreslo først jeg da.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Nei, jeg har ikke helt klart å glemme eller komme meg vekk fra den hendelsen, siden han ikke gir noen tydelige tegn på at han vil glemme det å gå videre. Anonymous poster hash: daca7...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå