AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #1 Skrevet 7. april 2014 Hei alle dere Jeg har noe på hjertet som plager meg noe grusomt. Derfor skriver jeg til dere her om ett håp på ett svar. Jeg har holdt på med en veldig lenge nå. Ett helt år. Og vi har det utrolig bra sammen. Dvs framskritt i forholdet. Han har alltid hatt problemer med å uttrykke sine følelser, men nå skal vi reise til utlandet sammen og han har sagt han elsker meg (i fulla, ikke vet jeg om han mente det). Jeg elsker han. Og han har sagt jeg ikke skal bekymre meg, slappe av og stole på han. Og det vil jeg så gjerne. Men blir usikker når han ikke ønsker å gå skrittet videre med å bli kjærester, det er vel på tide ??! Men likevel, til poenget; Så grusom som jeg var....var jeg tilfeldigvis inne på mobilen hans. På face. Dette er IKKE kult eller akseptabelt i det hele tatt, men det skjedde. Jeg gikk inn på en melding han hadde hatt med ei. Lite ble skrevet mellom de to, men det som ble skrevet var; henne "Jeg har lyst på deg"...Så var det snakk om at de skulle treffes når han kom til der hun bodde i sommer, så ville hun treffes. Han svarte "Jeg er ikke i ett forhold, men er egentlig forplikta, HMMMM....." WHAT ? Vurderer han å treffe ei som har "lyst på" han ?! Eller sier han det bare for å ikke såre henne ?? Dette leste jeg i går. Og jeg har tenkt på det siden. Mulig det egentlig ikke er noe å tenke på ?! Hva mener dere ? Mulig jeg lager ett større bilde av det enn det egentlig er. Spytt ut dere som har noe i tankene TAKK!! Anonymous poster hash: 835b3...505 Anonymous poster hash: 62a72...90b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #2 Skrevet 7. april 2014 Hva er det du er usikker på her? Han gidder ikke bli kjærester med deg og han flørter med andre jenter. Du er jo heller ikke helt god, som snoker i hans private ting. Tror du skal komme deg videre og bli mer voksen før du prøver deg på neste forhold. Anonymous poster hash: 4ff40...4f3
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #3 Skrevet 7. april 2014 (endret) Jeg tenker at han har dritlyst på henne og det eneste som kanskje er til hinder er at han føler seg forpliktet til deg. Hvis han er sånn så ville jeg seriøst tenkt på om jeg hadde villet fortsette forholdet ettersom dere har holdt på i et år.. Endret 7. april 2014 av LexSuperior 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Her burde varsellampene dine lyse! Man elsker ikke en person uten å ville ha et forhold. Når du virkelig elsker noen vil du gjøre ganske mye for å "kapre" personen du har falt for. Han har mulighetene sine åpne og vil egentlig ha i pose å sekk. Han sier jo selv at han EGENTLIG er forpliktet, men når han skriver dette aner jeg et lite MEN! Han vurderer det å deretter skal han vel unnskylde seg med at han ikke er i et forhold. Det var feil av deg å snoke, men i dette tilfellet gjorde du rett i og med at du fant ut om hans mulige hensikter. Dere har holdt på ett år! Det er ingen framskritt å han vil tydeligvis ikke ha et forhold. Syns du skal snakke med han å fortelle han det du så. Enten skjer det noe eller så burde du vurdere å gå videre.Anonymous poster hash: a5a42...066 1
Mrs Smith Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Dropp fyren, han er ikke egentlig interessert i deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Hva er det du er usikker på her? Han gidder ikke bli kjærester med deg og han flørter med andre jenter. Du er jo heller ikke helt god, som snoker i hans private ting. Tror du skal komme deg videre og bli mer voksen før du prøver deg på neste forhold. Anonymous poster hash: 4ff40...4f3 Noen syns det å bli i ett forhold er utrolig skummelt. I hans bilde, så er hans neste kjæreste han skal gifte seg med. Og det å gå å snoke i hans ting, er ikke noe jeg gjør. Det skjedde tilfeldigvis når jeg selv skulle logge meg inn på face fra hans mobil. Gjør det bare verre for meg selv, og er noe jeg er veldig imot. Ellers så har jeg følt meg veldig trygg på han når det gjelder andre jenter. Han flørter ikke rundt. Men jeg ble usikker når jeg klarte å lese denne meldingen mellom de to. Det at han enda gidder å henge med meg, kan ikke bety annet enn at han liker meg. Det vet jeg. Det jeg er usikker på er kun den forbanna meldingen. Om det betydde noe fra hans side, om han vurderer å møte henne....For da hadde jeg snudd ryggen og gått!!!! Anonymous poster hash: 124b7...25d
Crobern Skrevet 7. april 2014 #7 Skrevet 7. april 2014 Han liker å holde dørene oppe ser jeg. Men du kommer ikke tilfeldigvis inn på mobilen til noen.Du ville snoke, og det er ikke greit. Hvorfor snoka du? Hadde du en mistanke om noe kanskje? Ta dette opp med han, og se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Dropp fyren, han er ikke egentlig interessert i deg. Betyr det ikke noe at vi skal reise sammen og bor så og si med hverandre ? Viser han ikke at han er interessert da ? Anonymous poster hash: 124b7...25d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Betyr det ikke noe at vi skal reise sammen og bor så og si med hverandre ? Viser han ikke at han er interessert da ? Anonymous poster hash: 124b7...25d Interessert i sex, ja. Anonymous poster hash: 4ff40...4f3 3
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Noen syns det å bli i ett forhold er utrolig skummelt. I hans bilde, så er hans neste kjæreste han skal gifte seg med. Og det å gå å snoke i hans ting, er ikke noe jeg gjør. Det skjedde tilfeldigvis når jeg selv skulle logge meg inn på face fra hans mobil. Gjør det bare verre for meg selv, og er noe jeg er veldig imot. Ellers så har jeg følt meg veldig trygg på han når det gjelder andre jenter. Han flørter ikke rundt. Men jeg ble usikker når jeg klarte å lese denne meldingen mellom de to. Det at han enda gidder å henge med meg, kan ikke bety annet enn at han liker meg. Det vet jeg. Det jeg er usikker på er kun den forbanna meldingen. Om det betydde noe fra hans side, om han vurderer å møte henne....For da hadde jeg snudd ryggen og gått!!!! Anonymous poster hash: 124b7...25d Du unnskyld meg, men hvis han svarte hmmmm er egentlig bundet.. så må du få opp øynene! For det betyr at han hadde tatt henne fort som faen hvis han var singel og kanskje vurderer det nå selv om han er med deg. Lyst er det sikkert at han har! 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Noen syns det å bli i ett forhold er utrolig skummelt. I hans bilde, så er hans neste kjæreste han skal gifte seg med. Og det å gå å snoke i hans ting, er ikke noe jeg gjør. Det skjedde tilfeldigvis når jeg selv skulle logge meg inn på face fra hans mobil. Gjør det bare verre for meg selv, og er noe jeg er veldig imot. Ellers så har jeg følt meg veldig trygg på han når det gjelder andre jenter. Han flørter ikke rundt. Men jeg ble usikker når jeg klarte å lese denne meldingen mellom de to. Det at han enda gidder å henge med meg, kan ikke bety annet enn at han liker meg. Det vet jeg. Det jeg er usikker på er kun den forbanna meldingen. Om det betydde noe fra hans side, om han vurderer å møte henne....For da hadde jeg snudd ryggen og gått!!!! Anonymous poster hash: 124b7...25d Du sitter og lager unnskyldninger for ham nå. Glem det. Denne mannen kommer ikke til å forplikte seg til deg, nå eller senere. Gå videre så du kan oppleve et ordentlig forhold. For din egen del. Anonymous poster hash: 4ff40...4f3 3
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Og forresten. Når han skriver at han ikke egentlig er i et forhold, men at han er forpliktet så er det ikke ekteskapet som skremmer. Det er tanken på sex med kun en person. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #13 Skrevet 7. april 2014 Her burde varsellampene dine lyse! Man elsker ikke en person uten å ville ha et forhold. Når du virkelig elsker noen vil du gjøre ganske mye for å "kapre" personen du har falt for. Han har mulighetene sine åpne og vil egentlig ha i pose å sekk. Han sier jo selv at han EGENTLIG er forpliktet, men når han skriver dette aner jeg et lite MEN! Han vurderer det å deretter skal han vel unnskylde seg med at han ikke er i et forhold. Det var feil av deg å snoke, men i dette tilfellet gjorde du rett i og med at du fant ut om hans mulige hensikter. Dere har holdt på ett år! Det er ingen framskritt å han vil tydeligvis ikke ha et forhold. Syns du skal snakke med han å fortelle han det du så. Enten skjer det noe eller så burde du vurdere å gå videre.Anonymous poster hash: a5a42...066 Takk for svaret. Huff, det er ikke greit å snoke...gjør det bare verre for meg selv, og betyr ikke annet enn at jeg er usikker.. Mulig jeg burde fortelle han. Men dumt om jeg da skulle miste han, for jeg har virkelig lyst på denne mannen! Vi skal tross alt reise om bare noen uker, og kjipt om dette går i dass! men det er vel noe jeg burde godta... Anonymous poster hash: 124b7...25d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #14 Skrevet 7. april 2014 Takk for svaret. Huff, det er ikke greit å snoke...gjør det bare verre for meg selv, og betyr ikke annet enn at jeg er usikker.. Mulig jeg burde fortelle han. Men dumt om jeg da skulle miste han, for jeg har virkelig lyst på denne mannen! Vi skal tross alt reise om bare noen uker, og kjipt om dette går i dass! men det er vel noe jeg burde godta... Anonymous poster hash: 124b7...25d Miste ham? Dere er jo ikke kjærester engang, bare knullevenner. Anonymous poster hash: 4ff40...4f3 1
LexSuperior Skrevet 7. april 2014 #15 Skrevet 7. april 2014 Miste ham? Dere er jo ikke kjærester engang, bare knullevenner.Anonymous poster hash: 4ff40...4f3 Takk! VÅKNE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå