Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på lavkarbo i 5 uker nå og trives veldig godt! Jeg har som mål og gå ned i vekt, men vil også ha det som en generel livsstil når jeg når idealvekt.

Jeg har mistet all søtsug og har ikke lyst på noe chips, smågodt elle sjokolade.

Men jeg savner virkelig gjærbakst. Og etter 5 uker uten mer en 30 gram karbo dagen tenkte jeg at jeg kunne bake meg et brett med ekte boller.

Vil dette ødelegge veldig for meg? Vil jeg få tilbake søtsuget?

Noen som har erfaringer med å hoppe av lavkarbo en dag?

Anonymous poster hash: e3358...0f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er i samme båt, bortsett fra suget etter gjærbakst!

Jeg pleier en sjelden gang å ikke tenke lavkarbo. Men det er sjeldent. Men deg gangene jeg har skeiet ut, har jeg holdt meg til den porsjonene jeg har bestemt meg for.

Jeg har ikke følt noe nederlag, men fortsatt som jeg ellers pleier. Jeg har ikke gått opp av den grunn.

Men hva med å lage noen lavkarboboller da? F.eks denne:

http://sjelemat.blogspot.no/2014/01/nydelige-lavkarbo-boller.html

Skrevet

For min del så ødelegger en utskeielse mye, og fører stortsett til enda en utskeielse, og enda en. Ikke smakte det så godt som jeg hadde drømt om heller. Jeg blir småkvalm og dårlig og angrer som en hund etterpå.

Støtter forslaget om å heller prøve å lage lavkarboboller.

• Liker 1
Skrevet

For min del så ødelegger en utskeielse mye, og fører stortsett til enda en utskeielse, og enda en. Ikke smakte det så godt som jeg hadde drømt om heller. Jeg blir småkvalm og dårlig og angrer som en hund etterpå.

Støtter forslaget om å heller prøve å lage lavkarboboller.

Det er sant, det! Er nok mer tanken på det som frister enn selve maten.

Jeg spiste pommesfrittes i går :sjenert: Men jeg regnet ut akkurat hvor mye karbs det var og visste at jeg ikke kom til å gå over "grensen". Men var det like godt som jeg husket det?

Niks!

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...